yari, ook bedankt voor het antwoord
al die sites op internet weten het leuk te vertellen, maar snap toch vaak niet war er staat + ervaringen van anderen doen me meer.
het zal uiteraard per hond verschillen en id, het moeilijkste wordt om hem rustig te houden

t'is een spring in het veld 8O
dus dat wordt echt 6 weken in de bench, anders gaat dat niet lukken.
ik vermoed niet dat het een zeer groot botsplintertje is, want de orthopeed kon het maar moeilijk ontdekken en wil qyan ook eerst nog zelf onderzoeken.
mijn eigen da had namelijk eerst de foto's bekeken en kon niets ontdekken.
maar qyan zijn hele skelet is gerontgend op de leeftijd van 9 maanden en de orthopeed heeft dus de foto's vergeleken.
geloof wel dat ie nieuwe ED foto's wilde maken, maar dat hoor ik morgen.
qyan loopt al heel wat maanden te sukkelen met zijn poten (alle poten), maar tot nu toe werd er nooit iets gevonden. vermoed dus wel dat er in de overige 3 poten ook iets aan de hand moet zijn. al zijn poten knikken, met name de voorpoten, dus de linkerpoot laat ik ook rontgenen, je weet maar nooit.
hij heeft ook al vaker mank gelopen met de rechter voorpoot en staat nu al sinds een pup van 3,5 maand constant op rust. dus denk als ik nog de keus zou hebben tuseen WEL OF NIET opereren dat ik toch voor opereren kies. het speelt nu al te lang dat gekwakkel.
al meer dan 1 jaar nu 8O
pijnstillers halen weinig uit. bij de minste geringste overbelasting loopt ie toch iedere keer mank en belast de andere poten dus ook iedere keer veel te veel. kiezen tussen 3 kwaden.
maar goed, we horen het wel, ben benieuwd.
africhting zeggen we in ieder geval vaarwel. maken wel VZH af en dan misschien de speurhond examens, maar daar blijft het bij. misschien nog een beetje gehoorzaamheid