Het moet me wel ff van het hart dat ik Tom ontzettend dankbaar ben... heb alleen telefonisch en via mail contact gehad tot op heden en hij heeft werkelijk geen seconde moeite gedaan om me te pushen om naar de praktijk te komen (zodat hij er ook nog wat aan zou kunnen verdienen). Heeft direct zondagavond na zijn terugkomst van het Congres in Oostenrijk contact met me opgenomen en de daaropvolgende contacten waren ook nog een paar keer 's avonds en ook nog een paar keer in het weekend. Daar kunnen heel wat dierenartsen een voorbeeld aan nemen, ik belde er laatst hier eentje in de buurt (waar ik geen klant was) voor Milbemax voor Tsjechië en daar zou ik eerst met de honden langs moeten komen voor ze het wilden verkopen
Toen maar via internet besteld.
Als het hele gebeuren straks achter de rug is ga ik eens wat bedenken voor een bedankje want dat heeft ie wel verdiend vind ik!
En natuurlijk moeten Xito en ik jullie bedanken voor alle duimen! Ze lijken te hebben geholpen!!
(Carmen ook erg bedankt voor de updates daar had ik echt de zin en tijd niet voor af en toe toen het zo beroerd ging

)