Hmmm, zou Hans wat besteld hebben ..een boek of zo voor zichzelf ? Ik heb iig niets besteld.
Het is wel aan mij geadresseerd ...nu word ik natuurlijk wel heeeeel erg nieuwsgierig.
Open maken en ach jeetje.....kijk nou ! Een prachtboek met de meest prachtige foto's gekregen van de meiden van het rose pluche.
Daar ging MJ...dikke traantjes van zoiets ongelooflijk liefs , van zoiets moois !
Ik heb een paar pagina's gefotografeerd...( moest bij het raam

Wat ongelooflijk lief, wat een geweldig mooi cadeau !
Heel , héél erg bedankt lieverds ! Wat zal ik dit koesteren !
Ik ben er echt stil van en moet echt wat traantjes wegpinken.

Wat een ongelooflijke mooie herinnering aan een bijzonder forum, in het bijzonder aan de groep meiden waar ik zoveel lol mee gehad heb, meiden die ik zeker weten mis en die ik nogmaals heel erg wil bedanken voor die geweldige tijd samen op het rose pluche.
Dat heb ik echt gehad ! Veel gelachen,soms tot diep in de nacht lopen klooien, oren rood van aan de telefoon hangen in bepaalde hectische tijden
Maar bovenal...het plezier en het lachen ! Met de meiden op het pluche, met de mensen op het forum, met toverdrankjes maken
Hele, hele dikke zoen van mij, lieve meiden en nogmaals , onwijs bedankt voor deze grote en prachtige verrassing !
Het krijgt een heel bijzonder plekje ! Te gek, veeeeeel te gek....maar damn , wat ongelooflijk gaaf !!!!