Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Hier kun je al je andere foto's kwijt, zoals vakantiefoto's, foto's van je andere huisdieren, natuurfoto's, foto's van enge spinnen, vogels en dergelijke. Alle foto's dus eigenlijk die niet in de normale fotohoek en ook niet in de wandelrubriek thuishoren.
.
nav een topic " schapen gebeten door hond " moest ik ineens denken aan dit voorval , Bauke en ik liepen hier langs , ( hij natuurlijk aan de riem )
dus ik moest met 1 hand foto's maken
maar
ik was banger dan hij, want ze keken ons zo aan . Bauke bleef gewoon zitten , by the way !.
Laatst gewijzigd door Pakdebal op 17 okt 2013 09:03, 1 keer totaal gewijzigd.
Pakdebal schreef:ik was banger dan hij, want ze keken ons zo aan . Bauke bleef gewoon zitten , by the way !.
Volgens mij ben jij sowieso nogal bang aangelegd.
En ik vind dit ook pruts-foto's, die kan ik ook nog wel maken. Ik heb dit soort prutsfoto's ook hoor. Mijn honden zitten dan gewoon zonder riem - op commando - naast me. En kijken ernaar. Dat kan ook nog he?
Pakdebal schreef:ik was banger dan hij, want ze keken ons zo aan . Bauke bleef gewoon zitten , by the way !.
En ik vind dit ook pruts-foto's, die kan ik ook nog wel maken. Ik heb dit soort prutsfoto's ook hoor. Mijn honden zitten dan gewoon zonder riem - op commando - naast me. En kijken ernaar. Dat kan ook nog he?
Dat kun je natuurlijk vinden, maar is het nodig om dat ook te zeggen?
@ ts, leuke beestjes die heideschapen.
Vraag me ook af waar dit voor nodig is.Reageer dan niet.We zijn nu eenmaal niet allemaal zo kundig met een camera als sommige hier.
Ik vind het leuke foto's.
Dat kun je natuurlijk vinden, maar is het nodig om dat ook te zeggen?
@ ts, leuke beestjes die heideschapen.
Vraag me ook af waar dit voor nodig is.Reageer dan niet.We zijn nu eenmaal niet allemaal zo kundig met een camera als sommige hier.
Ik vind het leuke foto's.
Jullie begrijpen me verkeerd. Marjolein kan namelijk héél kunstzinnige foto's maken. Compositie enzo.
Deze foto's zijn prut. En al helemaal voor haar doen.
Hilly45 schreef:
Denk idd dat het dan aan jou ligt, want ik ben niet belerend, maar goed, als je het wel zo opvat? Dat is aan jou.
In katzwijm vallen is ook niet nodig, net als foto's op compositie enz. afkraken niet nodig is.
Oh, ik dacht dat Marion het over het onderliggende belerende toontje van TS had, maar dat vind ik ik zelf ook al niet belerend eigenlijk. Ik snap niet wat er mis is met deze foto's delen als je ziet wat voor onscherpe rommelfoto's er constant passeren.
Marion. schreef:Ja vast. Ik vindhet onderliggende belerende toontje wat naar. Maar dat zal aan mij liggen.
Ondanks dat, ga ik niet in katzwijm vallen voor deze foto's
Zeik jij toch eens een keer niet zo grote zuurpruim van de eeuw.
Janken als mensen jou op een ieder vlak dan ook bekritiseren maar oh,oh, wat is het toch moeilijk om dat zelf niet te doen he Ga je eens met Pieter vermaken, misschien knap je daar wat van op
Leuke foto's Pak
Ik heb meer vertrouwen in vier poten en een staart dan in twee benen en een uitgestoken hand.