Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Onderschrift gewijzigd..
Moderator: moderatorteam
- Buddyboy
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Altijd dogachtigen, nu 2 chihuahua's (van dochter)
- Aantal honden: 2
Onderschrift gewijzigd..
Weet niet of jullei het hebben gezien maar ik heb mijn ondeschrift gewijzigd.
De poot van Buddy (bij het afscheid nemen) in mijn hand heb ik veranderd in de 2 chihuahua's. Ik werd er zelf telkens een beetje triest van als ik de foto zag... de foto is opgeslagen in mijn hart en vond het tijd worden voor een nieuwe periode.
Dus Buddy: "uit het oog, maar voor altijd in mijn hart"...
Wilde dit even delen... gewoon omdat het eigenlijk wel een pijnlijk moment was.. weer een stukje weg van Buddy ( en de andere honden, snik)...
Het was nu de tijd om dit te doen...raar he, dat een foto/afbeelding zoveel met je kan doen...
Ingrid
De poot van Buddy (bij het afscheid nemen) in mijn hand heb ik veranderd in de 2 chihuahua's. Ik werd er zelf telkens een beetje triest van als ik de foto zag... de foto is opgeslagen in mijn hart en vond het tijd worden voor een nieuwe periode.
Dus Buddy: "uit het oog, maar voor altijd in mijn hart"...
Wilde dit even delen... gewoon omdat het eigenlijk wel een pijnlijk moment was.. weer een stukje weg van Buddy ( en de andere honden, snik)...
Het was nu de tijd om dit te doen...raar he, dat een foto/afbeelding zoveel met je kan doen...
Ingrid

Lizzy & Faya, de oppashondjes
-
flamme
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Saarlooswolfhond
Ierse Setter
Klein spaans mixje - Aantal honden: 3
Re: Onderschrift gewijzigd..
Nee niet raar. Ik heb nog steeds mijn oude afbeelding er staan met Flamme en Escan erbij.
Heb wel vaker gedacht om deze te verwisselen met 1 van Mika en Taran maar iedere keer als ik er 1 aan het uitzoeken ben denk ik, nee nog maar niet.
Ik snap het dus wel. Vond je andere onderschrift erg mooi trouwens. Maar de wawa's zijn ook leuk
Heb wel vaker gedacht om deze te verwisselen met 1 van Mika en Taran maar iedere keer als ik er 1 aan het uitzoeken ben denk ik, nee nog maar niet.
Ik snap het dus wel. Vond je andere onderschrift erg mooi trouwens. Maar de wawa's zijn ook leuk
- Branka
- moderator
- Mijn ras(sen): Golden Retriever
- Aantal honden: 1
Ik vind het ook niet raar. In mijn avatar staat nog steeds Jari. Die is ondertussen 8 jaar geleden overleden. Onverwachts. En hem daar weghalen kan en wil ik niet.
- Buddyboy
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Altijd dogachtigen, nu 2 chihuahua's (van dochter)
Dank voor jullie woorden.
Vond het ook een beetje "verrraad" dat ik 'm weghaalde. Daarom heb ik de boys nog wel in de avatar. Deze honden zijn binnen 11 maanden alledrie overleden...
De troost die ik vind is dat ze een super leven hebben gehad. ( kan ik in alle oprechtheid zeggen van ons zelf). We hebben ze alles gegeven wat in ons vermogen lag.
Daarom: de wond herstelt maar er blijft een litteken.
Ingrid
Vond het ook een beetje "verrraad" dat ik 'm weghaalde. Daarom heb ik de boys nog wel in de avatar. Deze honden zijn binnen 11 maanden alledrie overleden...
De troost die ik vind is dat ze een super leven hebben gehad. ( kan ik in alle oprechtheid zeggen van ons zelf). We hebben ze alles gegeven wat in ons vermogen lag.
Daarom: de wond herstelt maar er blijft een litteken.
Ingrid

Lizzy & Faya, de oppashondjes
- P-tt
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Kaninchen Teckel
- fenneke
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): zwitserse witte herder en nu hûn
Ik heb amos
nog steeds als avatar staan
Buster heeft zijn plaats als onderschrift ingenomen maar amos hoort er zo ook nog steeds bij
Buster heeft zijn plaats als onderschrift ingenomen maar amos hoort er zo ook nog steeds bij
Fenneke en Baloe

- tekkel
- Erelid
- Mijn ras(sen): Standaard ruwhaar tekkel
In mijn avatar staat mijn vorige tekkeltje. Die is sinds 2007 dood, maar het fotootje blijft gewoon staan 
"No matter how little money and how few possessions you own, having a dog makes you rich."
- marian*
- Erelid
- Mijn ras(sen): Drentsche Patrijshond
- Contacteer:
Kiki staat zowel in mijn onderschrift als als avatar maar Max en Bente zijn er nog steeds bij, zij het zonder foto.
Ze horen er voor mij nog steeds bij.
Ze horen er voor mij nog steeds bij.

Uit het oog maar nooit uit het hart
Max 24/8/'94-11-4-'11,Bente 27/4/'99-23/11/'10
-
nomo
- Zeer actief
Morris is wel heel blij met de mand! Die wordt nu zeker weer goed gebruikt. http://www.hethondenforum.nl/plaza/view ... 6&t=275918
- Brigitte30
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Cane Corso
Heel begrijpelijk.
In mijn onderschrift staat Japie ook nog bij (de gestroomde hond). Hij is in maart overleden.
Ik ben nog niet zover dat ik de foto weg kan halen.
In mijn onderschrift staat Japie ook nog bij (de gestroomde hond). Hij is in maart overleden.
Ik ben nog niet zover dat ik de foto weg kan halen.