Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
marloes_2406 schreef:Whahahah serieus?? Ik woon nog niet zo lang in Nederland haha!
handhaving rijden in witte jeeps ( Jimny ) of in gewone witte bestelbusjes , en komen haast hun auto niet uit .
rijden er met z'n vieren soms in , ( wat een geld kost dat ! ) , en rijden ook op voetpaden , tenminste hier in de duinen .
zijn veel strenger dan de politie , en geven ook bonnen , ik ben meer door de politie zelf door de vingers gezien dan door hun
als je hun tegenkomt echt snel aanlijnen , voor de politie niet altijd, die kijken eerst of het wel kan
de politie in een politiewagen, hebben mij zelfs een keer gewaarschuwd , om hem snel aan te lijnen , toen de handhaving achter hun reed
( maar was een hele stille weg )
Hier fietsen de boa's ook hoor, en lopen doen ze ook genoeg.
Sterker nog, volgens mij hebben ze niet eens auto's hier.
handhaving, kunnen ook stadswachten zijn en sommige daarvan kunnen BOA zijn(en mogen dus bekeuringen uitschrijven), maar er zijn ook stadswachten die geen BOA zijn.
Zo aan de buitenkant kan je vaak niet zien of ze boa zijn of niet.
een dag niet gelachen om je hond, is een verloren dag.
marloes_2406 schreef:Weten jullie misschien of zo iemand van handhaving een bekeuring mag geven? Ik liep net met Zara ergens waar ze officieel niet los mag, hij fietste gewoon langs. Maar ineens komt hij nog een keer terug fietsen, ik kreeg het even benauwd haha! Alleen fietste hij gewoon weer langs. Heeft hij iets door de vingers gezien of mag hij geen bekeuringen uitdelen?
Hij vond je gewoon leuk & kwam checken of hij het goed gezien had
marloes_2406 schreef:Weten jullie misschien of zo iemand van handhaving een bekeuring mag geven? Ik liep net met Zara ergens waar ze officieel niet los mag, hij fietste gewoon langs. Maar ineens komt hij nog een keer terug fietsen, ik kreeg het even benauwd haha! Alleen fietste hij gewoon weer langs. Heeft hij iets door de vingers gezien of mag hij geen bekeuringen uitdelen?
Hahaha ohnee, heb ik de hint niet begrepen Ik durfde juist niet naar hem te kijken en liep snel door hahaha