Nog wel wat trainingpuntjes, duif heeft hij twee keer moeilijk kunnen vinden en nog wat andere kleine aandachtspuntjes. Maar toch nog 460 punten gehaald. Heel tevreden dus!
Trotse Rowan met zijn diploma!

Moderator: moderatorteam
Volgend jaar ga ik proberen een KNJV A diploma te halen met hem. En verder nog wat MAP proeven lopen, dit vonden we beide echt onwijs leuk om te doen.Tamara/Bayko schreef:Ontzettend knap! GefeliciteerdIk neem aan dat jullie hiermee verdergaan?
Haha nee hoor, geen Nimrod ambities.Maeve schreef:Top prestatie!Volgend jaar Nimrod?
Rowan is nu 3,5 jaar. De laatste maanden is hij pas gaan uitzwaren. Lekkere reuen kop zit er op en alles heeft iets meer massa gekregen.samantha! schreef:Wat super! gefeliciteerd
Rowan is inderdaad echt prachtigmooi uitgezwaard is ie ook! hoe oud is hij nu?
Was inderdaad voor zowel Rowan als voor mij de eerste MAP. En jeetje wat was ik zenuwachtig. Door alle verhalen op facebook had ik mij echt een voorstelling gemaakt dat het veel te moeilijk zou zijn voor ons.Hutch schreef:Ik had het al geschreven, maar wat super goed gedaan!
En dat op jullie eerste MAP?
Ik hoop dat ik volgend jaar ook zo ver ben met Monty, maar dan moet er nog wel wat gaan gebeuren.
Ja, ik vind het erg mooi zo!Sita schreef:Rowan is nu 3,5 jaar. De laatste maanden is hij pas gaan uitzwaren. Lekkere reuen kop zit er op en alles heeft iets meer massa gekregen.samantha! schreef:Wat super! gefeliciteerd
Rowan is inderdaad echt prachtigmooi uitgezwaard is ie ook! hoe oud is hij nu?