Lizzie ligt nooit bij bezoek. Bij mijn man gaat ze vaak wel op de bank maar dan ligt ze aan de andere kant, zo ook bij mijn dochter, bij mijn zoon gaat ze wel eens tegen hem aan liggen. Als ik op de bank zit zit ze altijd bij mij. s Avonds legt ze beide poten op mijn schouders (iedere schouder een) en haar hoofd op mijn rechterschouder. Zo ligt ze het liefst de hele avond. In een soort van omhelzing, met haar kont op de bank
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Hoe liggen jullie honden bij jullie?
Moderator: moderatorteam
- Miezemuis
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Grote poedels
- Aantal honden: 2
Hoe liggen jullie honden bij jullie?
Hier mogen de honden beide op de bank. Dushi ligt graag op schoot bij manlief(hij is eerste keus), of als ik op de bank lig in mijn "lepeltje" als ik zit ligt ze meestal tegen me aan (dus niet op me). Bij de kinderen ligt ze nooit. Als er bezoek komt wil ze daar vaak wel bij liggen.
Lizzie ligt nooit bij bezoek. Bij mijn man gaat ze vaak wel op de bank maar dan ligt ze aan de andere kant, zo ook bij mijn dochter, bij mijn zoon gaat ze wel eens tegen hem aan liggen. Als ik op de bank zit zit ze altijd bij mij. s Avonds legt ze beide poten op mijn schouders (iedere schouder een) en haar hoofd op mijn rechterschouder. Zo ligt ze het liefst de hele avond. In een soort van omhelzing, met haar kont op de bank
. hoe liggen de honden bij jullie?
- Drazic
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): griffon belge,griffon bruxellois,GriffonxPatterdale
- Aantal honden: 3
Re: Hoe liggen jullie honden bij jullie?
Bigboy ligt altijd alleen op de bank die wil echt niet tegen iets of iemand aan liggen. voordat hij gaat liggen komt hij wel even eerst knuffel halen en gaat dan liggen.
Bros daar in tegen is een echte contact ligger die ligt altijd op zijn rug met zijn poten wijduit, als hij dan eens degelijk ligt ligt hij opgerold in mijn nek.(heel onhandig maar je mag nou eenmaal geen slapende honden wakker maken).
Bros gaat ook eerst zitten en als hij dan voelt dat hij tegen iemand aan zit laat hij zich gewoon op zijn rug vallen.
Bros daar in tegen is een echte contact ligger die ligt altijd op zijn rug met zijn poten wijduit, als hij dan eens degelijk ligt ligt hij opgerold in mijn nek.(heel onhandig maar je mag nou eenmaal geen slapende honden wakker maken).
Bros gaat ook eerst zitten en als hij dan voelt dat hij tegen iemand aan zit laat hij zich gewoon op zijn rug vallen.
- Paisley
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Stabyhoun & working Kelpie
NietMiezemuis schreef:hoe liggen de honden bij jullie?
Alleen toen ze loops was, was het een echte vrijdoos en lag ze ook bij me op bed te slapen
Maar ja, die liefde was van korte duur

-
moniek&bo
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Golden retriever
- Aantal honden: 1
Bo wil het liefst bij mij liggen. Tegen me aan met haar snuit helemaal onder mij. Ik vind dat heeeeerlijk!
Als ik er niet ben ligt ze ook graag bij mijn vriend.
Max is (nog) een echte wiebelkont. Komt even knuffelen, dan weer op de grond liggen, dan weer zelf op de bank etc etc etc.
Als ik er niet ben ligt ze ook graag bij mijn vriend.
Max is (nog) een echte wiebelkont. Komt even knuffelen, dan weer op de grond liggen, dan weer zelf op de bank etc etc etc.
- wiebel
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Herder mix Boef
Als hij bij me ligt liggen we lepeltje lepeltje.. zooo fijn
Hij is dan ook binnen 2 minuten helemaal van deze wereld af en volledige ontspannen.
Hij is dan ook binnen 2 minuten helemaal van deze wereld af en volledige ontspannen.
In loving memory Tasio ??-??-???? - 29-4-2012 &
Buka 18-12-2000 - 29-9-2012
Buka 18-12-2000 - 29-9-2012
-
nathalie71
Hier liggen ze overal en op alle manieren
Als ze maar in de buurt zijn

Als ze maar in de buurt zijn

-
nathalie71
Aan het voeten eind,op schoot,in de knieholten,in mij nek.....
-
Brindlecardi
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Welsh Corgi Cardigan
Apple mag normaal niet op de bank, maar als het mag, dan ligt ze als een rolletje echt bovenop je.
Ook als ze een keer op bed mag dan ligt ze het liefst op je voeten/benen.
Ook als ze een keer op bed mag dan ligt ze het liefst op je voeten/benen.
- Ri@nne
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Baasje van Kai, mijn kleine boefje.
Bonnie ligt altijd in de rechterhoek van de bank, languit, meestal op d'r rug, als ze het koud heeft opgerold, ze moet me voelen, ( sinds ze doof is is dit erger geworden) maar ligt nooit op schoot.
- Antonetta
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Ik heb een kruising chihuahua x pinscher en een kruising shih tzu x chihuahua.
Ik heb twee banken als een hoekbank tegen elkaar staan, Mowgli ligt languit (meestal op haar rug) op de driezits en ik zit met Balou naast mij, die nu het wat kouder word onder een plaid kruipt, op de tweezits. Ik vind het heerlijk om zo relaxt de avond door te brengen.
. Semper Fidelis, Coco, Gipsy, Gizmo en Mowgli.
- nathalie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Kelpie en Weimaraner
- Aantal honden: 3
- Contacteer:
Pasha ligt meestal op een hoekje, half over de armleuning.
Chuck en Ushi liggen op en tegen ons aan. Vooral in de winter liggen we heerlijk ingepakt.
Chuck en Ushi liggen op en tegen ons aan. Vooral in de winter liggen we heerlijk ingepakt.

Tot ooit lieffie.. Ushi *01-04-10 †07-12-15
True love lives forever... Bowie, *15-12-94 † 26-07-10
Candy, voor altijd in mijn gedachten
http://www.greyblessings.nl
- twinkeltje
- moderator
- Mijn ras(sen): De liefste rassen die bestaan
- Jeannettebo
- Zeer actief
Overal en nergens eigenlijk...
Ze mogen overal liggen en dat doen ze ook, op de bank, op de grond, op hun bedje, in hun mand, op mijn bed. Net waar ze zin in hebben.
Ze mogen overal liggen en dat doen ze ook, op de bank, op de grond, op hun bedje, in hun mand, op mijn bed. Net waar ze zin in hebben.

- renee-uk
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): duitse herder
rietjetietje ligt overdag bij mij in de buurt, op de diverse matten of op haar mooie nieuwe bed.
's avonds mag ze op een kleedje tussen de stoelen van vriendje en mij in en als ik te laat ben met dat kleedje, of er gewoon even niet aan denk, komt ze er echt om vragen.

's avonds mag ze op een kleedje tussen de stoelen van vriendje en mij in en als ik te laat ben met dat kleedje, of er gewoon even niet aan denk, komt ze er echt om vragen.

you can never replace the dogs you've lost, but you can always find a new one to love
- [Sandra]
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Engelse bulldog x Maltezer
-
nathalie71
[Sandra] schreef:Zo:
Jij hebt geen deken meer nodig!
Lekker knus
-
nathalie71
Wat een lieverd ook hè?renee-uk schreef:rietjetietje ligt overdag bij mij in de buurt, op de diverse matten of op haar mooie nieuwe bed.
- Demi
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Rottweilers en het Kenzo, Izzy en Ivy ras!
- Aantal honden: 4
- Contacteer:
Nou euhh zo
, ik neem de mand maar meestal

Lieve lieve Lila, Calsey, Damien en Donja, ik mis jullie..
- [Sandra]
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Engelse bulldog x Maltezer
Demi schreef:Nou euhh zo, ik neem de mand maar meestal
![]()

Groetjes,
Sandra
- Lunatic
- Erelid
- Mijn ras(sen): Labrador retriever
Roemeense mix - Aantal honden: 2
Op de bank lekker tegen je aan of half op je.
Doran is niet zo'n bankligger, die komt af en toe 10 min tegen je aan liggen maar gaat daarna weer op grond liggén. Verder liggen ze overal, mand, kussen of gewoon op de vloer.
Doran is niet zo'n bankligger, die komt af en toe 10 min tegen je aan liggen maar gaat daarna weer op grond liggén. Verder liggen ze overal, mand, kussen of gewoon op de vloer.
Je weet niet hoe sterk je bent tot het moment dat sterk zijn de enige keuze is die je hebt!
- ranetje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Griffon Korthals
Binnenkort haalt ze dat kleedje zelf wel en hoef je het alleen nog maar goed neer te leggenrenee-uk schreef:rietjetietje ligt overdag bij mij in de buurt, op de diverse matten of op haar mooie nieuwe bed.
- samantha!
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Labrador retriever
- Aantal honden: 6
Jack wil het liefst op schoot maar dat zit voor mij niet echt fijn.
Zo nu en dan mag het eventjes en dan ligt hij op zijn rug op schoot
Verder wil hij wel altijd bij mij liggen en dan ligt hij naast me met zijn kop op mijn been.
Macho is niet zo'n knuffelaar, die ligt meestal in zijn biabed.
Zo nu en dan mag het eventjes en dan ligt hij op zijn rug op schoot
Verder wil hij wel altijd bij mij liggen en dan ligt hij naast me met zijn kop op mijn been.
Macho is niet zo'n knuffelaar, die ligt meestal in zijn biabed.
- Bonnie F
- Zeer actief
Ik zit meestal aan de eettafel te studeren of gewoon achter de laptop. Hij ligt dan op een kleedje aan mijn voeten. Komt af en toe een knuffel halen door zijn kop op mijn schoot te leggen.
Het is een knuffel maar tegen me aan zitten of liggen gaat hem te ver. Als ik dat doe, wordt hij nerveus en maakt zich klein. Blijkbaar hoort een baas dat niet te doen.
. Hij houdt van regeltjes....
Het is een knuffel maar tegen me aan zitten of liggen gaat hem te ver. Als ik dat doe, wordt hij nerveus en maakt zich klein. Blijkbaar hoort een baas dat niet te doen.

Niets, maar dan ook niets komt zo vriendelijk op je af als een kletsnatte hond.
- renee-uk
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): duitse herder
het ligt in de kast onder de trap dus dat kan niet, maar ze weet me wel precies te vertellen waar het is, dat dan weer welranetje schreef:Binnenkort haalt ze dat kleedje zelf wel en hoef je het alleen nog maar goed neer te leggenrenee-uk schreef:rietjetietje ligt overdag bij mij in de buurt, op de diverse matten of op haar mooie nieuwe bed.

you can never replace the dogs you've lost, but you can always find a new one to love
-
gonnie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Duitse Pinschers
Bij mij liggen ze op de bank, maar niet tegen me aan. Als ze tegen me aan willen liggen mogen alleen Jarah en Tama dat. Nikkie wil ik niet tegen me aan hebben want als je dan even beweegt bijt ze je. Dat komt door haar verschoven wervel.
Op bed mag alleen Tama bij me liggen. Nikkie niet omdat zij dus bijt als je beweegt, en Jarah niet omdat die me te onrustig is.
Nikkie ligt tegenwoordig s'nachts in de bench, wordt anders gek van haar zij gromt constant naar Jarah als ze bij mijn man in de slaapkamer ligt, mijn man gaat dan naar haar schreeuwen en daar wordt ik dan weer wakker van, dus de bench staat nu bij mij en ze vindt het schijnbaar heel fijn in de bench want nog voordat ik naar bed ga ligt ze er al in.
Op bed mag alleen Tama bij me liggen. Nikkie niet omdat zij dus bijt als je beweegt, en Jarah niet omdat die me te onrustig is.
Nikkie ligt tegenwoordig s'nachts in de bench, wordt anders gek van haar zij gromt constant naar Jarah als ze bij mijn man in de slaapkamer ligt, mijn man gaat dan naar haar schreeuwen en daar wordt ik dan weer wakker van, dus de bench staat nu bij mij en ze vindt het schijnbaar heel fijn in de bench want nog voordat ik naar bed ga ligt ze er al in.
Tama, Nikkie, Jarah en Bijou.
Groetjes Gonnie.
Er is geen spreker die het van de zwijger wint.
-
Neeltje
Lotje heeft het nog niet helemaal door dat als je op schoot gaat liggen, dat het dan niet zo aardig is als je de hele tijd ligt te happen en likken en draaien. Vandaag heeft ze voor het eerst zo'n 15 minuten stil gelegen, dus het begin is er, maar eigenlijk als ze gaat liggen, ligt ze meestal in haar mand. Ze mag ook op de bank, maar daar springt ze wel eens op, maar er echt op gaan liggen heeft ze nog niet gedaan. Maar, als ik er op ga zitten, is ze het er niet mee eens. Dus ook daar zijn we nog hard aan het trainen.
- Veronique & Kyra
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Amerikaanse Stafford &
Weimaraner - Aantal honden: 2
Allebei op en tegen ons aan.
- Anja
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Oudduitse herder en Chihuahua
Alletwee komen ze direct bij me liggen als ik op de bank ga zitten. Mica kruipt heel dicht tegen me aan en draait alvast op haar rug zodat ik haar buik kan kriebelen. Als ik dat dan na een tijdje zat ben, dan gaat ze beledigd 25 cm bij me vandaan liggen hahaha
Jop gaat altijd in mijn knieholte liggen.
Jop gaat altijd in mijn knieholte liggen.
- Irta
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): xHH
Dee en Dush liggen alleen bij mij, en op vele verschillende manieren
Op mijn schoot (vooral Tadej, en dan liefst ook nog met een bal in haar bek), naast me op de bank, op de rug met bovenlijf tegen me aan (vooral Dushi). En als ik 's avonds wel eens op de bank lig, ligt Tadej vaak op mijn buik of naast me op haar rug. Tadej slaapt ook nog bij mij op bed en ligt dan bij mijn voeten of tegen mijn zij met haar hoofd op mijn arm
Vaak ook nog op haar rug.
Op de nieuwe bank mogen ze trouwens niet. We hebben ook nog een hondenbank maar als ik op de nieuwe bank zit liggen ze meestal bij me op de grond.
Op de nieuwe bank mogen ze trouwens niet. We hebben ook nog een hondenbank maar als ik op de nieuwe bank zit liggen ze meestal bij me op de grond.
-
nathalie71
Demi schreef:Nou euhh zo, ik neem de mand maar meestal
![]()