Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Sanner schreef:
Haha, hopen dat ze zich een beetje gedraagt. Ik ben naar alle hondjes benieuwd, je ziet ze alleen op foto's maar in het echt is toch heel anders.
Alleen Mila ken ik al, die was precies zoals ik verwacht had eigenlijk. Gewoon lief.
Haha, nou, niet altijd hoor. Vraag maar aan Goof
Maar erg leuk dat je ook komt, ik ben ook heel benieuwd naar Kiwi. Die heb ik toen alleen gehoord en door het raam even gezien.
Nou inderdaad. Goof en Mila zijn niet echt een goede match samen
Inderdaad.
Mila is een heel lieve hond als het om mensen gaat ja. Maar als het om honden gaat, kan ze echt een kreng zijn. Als een hond haar op wat voor manier dan ook irriteert, vindt ze dat ze daar absoluut korte metten mee moet maken.
Doorgaans vindt ze teckels trouwens heel leuk, dus wat ze opeens tegen Goof heeft?
Marjolein, Isa, Dora, Suus en Anne Those who are dead, are not dead, they're just living in my head..... (Coldplay, 42) Catootje 12-05-05 - 17-09-09 Chiva ? - ? -91 - 08-01-10 Belle 06-03-2003 - 05-11-2012
Wat moet ik nou met al die chocoladestroopwafeltjes
Marjolein, Isa, Dora, Suus en Anne Those who are dead, are not dead, they're just living in my head..... (Coldplay, 42) Catootje 12-05-05 - 17-09-09 Chiva ? - ? -91 - 08-01-10 Belle 06-03-2003 - 05-11-2012
Misschien doen we er verstandig aan om de theorie dan ook maar af te lassen. Het staat een ieder vrij om een bakkie te komen halen: ik sta om 14.00 uur op de parkeerplaats. Heb alleen geen lekkers in huis maarre...chocoladestroopwafels lijken mij uitstekend
Bommeltje schreef:Misschien doen we er verstandig aan om de theorie dan ook maar af te lassen. Het staat een ieder vrij om een bakkie te komen halen: ik sta om 14.00 uur op de parkeerplaats. Heb alleen geen lekkers in huis maarre...chocoladestroopwafels lijken mij uitstekend
Een andere keer Floor? Ik ga lekker binnen met de hondjes trainen, we zijn nog met verschillende projectjes bezig.
Bommeltje schreef:Misschien doen we er verstandig aan om de theorie dan ook maar af te lassen. Het staat een ieder vrij om een bakkie te komen halen: ik sta om 14.00 uur op de parkeerplaats. Heb alleen geen lekkers in huis maarre...chocoladestroopwafels lijken mij uitstekend
Een andere keer Floor? Ik ga lekker binnen met de hondjes trainen, we zijn nog met verschillende projectjes bezig.
Jion schreef:Ze voorspellen voor de 27e 14 graden en zon, dus dat klinkt heel veel beter dan vandaag.
En nu is het droog.
Bommeltje schreef:Wie doen er volgende week zondag mee met de training? Opgeven kan weer via floorgoddijn@live.nl
Alleen bij voldoende belangstelling!
Ik weet het nog niet zeker. Moet waarschijnlijk die dag mijn zoon van Schiphol halen, maar weet ook nog niet hoe laat. Wanneer moet je het weten?
Bommeltje schreef:Wie doen er volgende week zondag mee met de training? Opgeven kan weer via floorgoddijn@live.nl
Alleen bij voldoende belangstelling!
Ik weet het nog niet zeker. Moet waarschijnlijk die dag mijn zoon van Schiphol halen, maar weet ook nog niet hoe laat. Wanneer moet je het weten?
Je kunt het gewoon laten weten wanneer je meer weet.
Ok, fijn. Als ik kan doe ik graag mee.
Wat fijn dat het overdekt is!:) voor mij een half uurtje rijden nu maar dat vind ik het wel waard Ik maak denk ik rijstevlaai voor zondag, die heb ik vorige week gemaakt en die was echt zoooooo goddelijk lekker geworden Hoeveel man komen? dan weet ik of ik er 2 moet maken
Romy_ schreef:Wat fijn dat het overdekt is!:) voor mij een half uurtje rijden nu maar dat vind ik het wel waard Ik maak denk ik rijstevlaai voor zondag, die heb ik vorige week gemaakt en die was echt zoooooo goddelijk lekker geworden Hoeveel man komen? dan weet ik of ik er 2 moet maken
Wat een goed plan zeg!
We zijn met 6-8 personen als iedereen komt.
Misschien kunnen we de eigenaar ook een stukje geven. Die stelt haar accommodatie de eerste keer gratis beschikbaar namelijk!