Ach welnee. Sommige honden hebben nu eenmaal een hekel aan regen. Die van mij krijg ik echt niet naar buiten met vrolijk doen hoor.Pakdebal schreef:ik snapte daar ook niets van, waar was iedereen , je hond moet toch het normale rondje nodig hebben ?.Jsd schreef:Wel heerlijk en ontspannen wandelen zo.![]()
maar oh wee, als het mooi weer was, dan was het erg druk in het losloop park... heel raar !
ik ging gewoon , er niet over nagedacht , maar alleen bij hagel en een stortbui zochten we even schuiling onder een boom .
Zamunda schreef:Nou, ik hou helemaal niet van dit weer en Laissah nog veel minder (die wil nog wel een plasje doen, maar poepen ho maar). Ik heb het bos altijd al voor mij alleen
, dus van mij mag het gewoon lekker droog zijn!
Takkeweer.
een hond voelt dit toch wel aan ?.. Als je nou heel vrolijk naar buiten loopt , en het heel gewoon vindt ( zoals ik deed ) ?
Als hij zijn middelvinger op kon steken dan had hij dat gedaan.
Hij heeft gisteren wel heel dapper anderhalf uur in de miezerregen gewandeld, onder dwang natuurlijk.
En ik had een handdoek meegenomen zodat ik zijn kop kan afdrogen en hij dat niet de hele tijd aan mijn benen probeert te doen
Verder heeft hij heerlijk onder zijn dekentje op de bank gelegen.
Wat een ellendig leven heeft hij toch