Ik geef Stellar de tijger, vol trots loopt ze ermee naar de kamer. In de kamer duiken er 2 gespierde vlooien op Stellar+tijger af. Staartjes gaan zo snel dat het amper te zien is.
Stellar sipt, want het is Haar Tijger. Ik besluit dus de Snugga ook op de grond te gooien.
De tijger wordt verloren achtergelaten op de bank. Stellar duikt op de Snugga en wederom hopsen de vlooien om haar heen.
Dan de bench maar in, denkt Stellar. Ze draait zich tevreden in een rondje in de bench, met de Snugga, om oog in oog te komen staan met U. Ook in de bench
Lip optrekken, grommen, het lijkt wel het startsein voor nóg meer Wawalol want ze bezeiken zichzelf bijna van blijheid. Spelen met Stellie!
Ik probeer de Wawaandacht te richten op de verloren tijger. Nog voor de springkontjes erbij zijn zit Stellar er alweer bovenop. Haar Tijger. En de Snugga is toevallig óók van haar
Met beide speeltjes in de bek sjeest ze naar de bench, op de voet gevolgd door die twee oorwormen.
Inmiddels zijn we een half uurtje verder. Stellar ligt op de bank met de Snugga en een hopsende Io.
U heeft de tijger geconfisqueerd, probeerde hem mee te nemen in de hangmand, dat was lastig want hij is even groot als U zelf.
Na tig keer de tijger te laten vallen is het haar gelukt. Ze ligt nu bovenop tijger te slapen.
Want ja, zonder grote zus te ergeren is er geen lol aan.
Nieuwe speeltjes, altijd feest