Pfff echt!
Loop ik net met Nala. Ze loopt aan de lijn. Komen er in de verte 2 reuen op haar afgestormd. Die reuen lopen ALTIJD los en stormen op alles af.
Ze grommen of blaffen niet tegen Nala dus in dat opzich niet vervelend maar wel behoorlijk irritant als ik probeer Nala wat in bedwang te houden en die reuen lopen te klooien.
Plus dat ze binnenkort natuurlijk loops word en dan zijn de rapen gaar denk ik zo....
Dus ik dacht oke als jij geen moeite doet om ze te roepen dan sla ik een paadje in en volgen die reuen mij. En jawel ze gingen mee.
Hij roepen ja jammer dan ik loop door.
Dus hij komt eraan gerend. Ondertussen lopen die reuen naar hem toe en ik loop ook weer terug.
Ondertussen lopen die reuen onder appel aan de voet. Ik kom langs gelopen en ik kon het niet laten om Nala per ongelijk even uit te laten schieten naar de reuen.
Man struikelt bijna en zucht wat.
Ja vervelend he als mensen hun honden niet bij houden.....
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Vervelend he
Moderator: moderatorteam
- Sanne!!
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Labradeitje!
- Aantal honden: 1
Vervelend he
Zazoe 7-12-'05 * 26-3-'13
- Hylos
- Zeer actief
- Aantal honden: 2
Re: Vervelend he
Pff ja erg vervelend idd. Al helemaal als het niet een losloop gebied is!
Xavi is soms ook een dender reu, dus die loopt mooi aangelijnd.. Ook int losloop gebied als er andere hondjes zijn. Niks irritanters dan dat er ineens zo'n monster op je af komt stormen. Je weet zn intenties ook niet, al waren ze misschien goed.
Xavi is soms ook een dender reu, dus die loopt mooi aangelijnd.. Ook int losloop gebied als er andere hondjes zijn. Niks irritanters dan dat er ineens zo'n monster op je af komt stormen. Je weet zn intenties ook niet, al waren ze misschien goed.

-
Neeltje
Oh, maar ik blijf ook niet altijd staan te wachten als iemand zijn hond niet bij zich houdt. Als ze denken hun hond los te kunnen laten lopen hier in het dorp, moeten ze zelf weten.
- rose
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Labrador
- Aantal honden: 2
Ik ga juist wat harder lopen 
- Sanne!!
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Labradeitje!
- Aantal honden: 1
Nou ik vond het geen probleem dat ze komen. Zal met Nala ook wel eens gebeuren maar als je geen eens moeite doet om ze te roepen dan houdt het bij mij op.
Het mooie vond ik dat ik Nala nog ff liet schieten haha.
Het mooie vond ik dat ik Nala nog ff liet schieten haha.
Zazoe 7-12-'05 * 26-3-'13