Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Kwijt en roze

Een forum voor algemene onderwerpen over honden en vragen over honden.

Moderator: moderatorteam

flamme
Zeer actief
Mijn ras(sen): Saarlooswolfhond
Ierse Setter
Klein spaans mixje
Aantal honden: 3

Kwijt en roze

Ongelezen bericht door flamme »

Zo maak je jaren bijna niks mee en zo 2 keer in de week :Q:

Vanmiddag even op bezoek bij mijn zus. Ik wilde net naar huis gaan en stond al bij de auto toen mijn zus een klein ieniemienie hondje voorbij zag rennen zonder baasje.

Ik uit de auto en roepen:" hondje , hoooooondjeeeeee". Beetje :Q: maar het had effect want het beestje kwam na een eerste moment van aarzeling rechtstreeks op me afrennen.
Een klein yorkje. Een dametje met een bijzonder opvallen knalroze halsbandje met nepzilveren steentjes en een knalroze bijpassend elastiekje in haar parmantig staartje op haar koppie. De frolic die ik voor Taran in mijn jaszak had vond ze wel interessant maar was een soort van jumbone voor d'r dus dat ging hem niet worden. Maar ze was genoeg afgeleid dat ik haar op kon tillen en mee naar de auto kon nemen.

2 voorbijgangers gevraagd of ze het hondje kenden maar helaas. Ook zus had haar nog nooit gezien en die woont al 20 jaar in die buurt.
Wat nu? Nou ja, in de auto gezet (er pasten wel 6 van die exemplaren op de passagiersstoel :80: ) en mee naar huis dan maar.

Kon ik thuis amivedi bellen en asiels enzo.
Wil ik net wegrijden zegt mijn zus:" ehmmm natas, denk dat haar baasje er aan komt".
Ik kijk, komt er werkelijk een knalroze vrouw aanlopen. Hahaha dat moest wel een match zijn :lol1:
En ja hoor, Chica zoals de kleine roze dame heette werd met haar roze vrouwtje herenigd.

( en stiekem vond ik dat best jammer eigenlijk :oeps: , ben dol op roze)
Neeltje

Re: Kwijt en roze

Ongelezen bericht door Neeltje »

Nanna schreef:Ik zié het voor me ;-)
Was de mevrouw blij?

Afbeelding
Dat is wel een heel mooi Yorkje!

Doet me denken aan die ene aflevering van Cesar Millan met het roze hondje en geheel roze kamer en roze mevrouw...... met een stem....
twinkeltje
moderator
Mijn ras(sen): De liefste rassen die bestaan
Aantal honden: 2

Ongelezen bericht door twinkeltje »

Gelukkig was de baas optijd anders had je er misschien ingestrapt en kwam je in haar ban
Afbeelding
flamme
Zeer actief
Ierse Setter
Klein spaans mixje

Nanna schreef:Ik zié het voor me ;-)
Was de mevrouw blij?

Afbeelding

Chicaaaaaa, ohhhhgggggg chicaaaaaa met een hoog roze stemmetje gevolgd door een tirade in een heel snelle taal die ik niet kon verstaan (iets oostblokkerigs leek het me).

Ja, de mw. was heel blij :cheer: het hondje was overigens nogal stoïcijns en probeerde onder al dat gejuig een hapje roze pak te nemen :F:
M@rleen
Zeer actief
Aantal honden: 0
Contacteer:

Ongelezen bericht door M@rleen »

Zou die mw. nou elke dag roze dragen, vraag ik me dan af.. :LOL:
flamme
Zeer actief
Ierse Setter
Klein spaans mixje

M@rleen schreef:Zou die mw. nou elke dag roze dragen, vraag ik me dan af.. :LOL:

Ik heb mijn zus gevraagd het in de gaten te houden :F: ik was er nl. ook wel benieuwd naar. Maar zelf denk ik, dat de Chica nog wat setjes heeft in andere kleuren en dat de mw. zich daaraan aanpast :D
Plaats reactie

Terug naar “Algemeen”