en komende nacht slaap ik er blij weer, omdat ze toch een kans heeft.
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
diagnose en prognose :-(
Moderator: moderatorteam
-
kooi
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Roemeense straatmadelief
- Aantal honden: 1
Re: diagnose en prognose :-(
Bedankt...ik was vannacht ook dankbaar dat ik bij haar beneden op de bank kon slapen zodat ze niet benauwd hoeft rond te stappen als haar plasgedrag door de pred eerst nog verergert.
en er gewoon nog is.
-
kooi
- Zeer actief
Lo and behold
Ze wordt wakker.
Niet alleen bij hoge nood en kansen op schransen,
maar ook gewoon, beetje in de tuin zitten, beetje buurten bij de baas, beetje blaffen als er iemand aan de deur komt.
mensen schelden vaak zo op het middel prednison, maar hier is de boost gelukkig wel gekomen.
Wat betekent dat ze nog een poosje bij me mag blijven.
Ze wordt wakker.
Niet alleen bij hoge nood en kansen op schransen,
maar ook gewoon, beetje in de tuin zitten, beetje buurten bij de baas, beetje blaffen als er iemand aan de deur komt.
mensen schelden vaak zo op het middel prednison, maar hier is de boost gelukkig wel gekomen.
Wat betekent dat ze nog een poosje bij me mag blijven.
-
Pakdebal
Stronghold is toch tegen teken en vlooien ?, wat heeft dat met die blaasontsteking te maken ?kooi schreef:Die arme Jop, ze beeft al als ik haar haar Stronghold druppels geef...
19:
-
roksefloks
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): kooikerhondje en Franse krulhaar.
- Aantal honden: 4
Begrijpend lezen is ook een vak.Pakdebal schreef:Stronghold is toch tegen teken en vlooien ?, wat heeft dat met die blaasontsteking te maken ?kooi schreef:Die arme Jop, ze beeft al als ik haar haar Stronghold druppels geef...
19:
groet Sylvia en een poot van de jongen en de meisjes.
-
kooi
- Zeer actief
En dan lees je ook dat de blaasontsteking al een poosje genezen is.....
maar PDB wat ik wilde aangeven is dat mijn hond, door al dat geloop naar de d.a. van de laatste tijd, behandelvrees begint te ontwikkelen zodanig, dat ze zelfs al gaat beven bij een gewone vlooienbehandeling door de eigen baas in het eigen huis.
maar nu, als de pred. zijn werkt doet, hoeft ze misschien voorlopig niet weer naar de d.a. heen.
maar PDB wat ik wilde aangeven is dat mijn hond, door al dat geloop naar de d.a. van de laatste tijd, behandelvrees begint te ontwikkelen zodanig, dat ze zelfs al gaat beven bij een gewone vlooienbehandeling door de eigen baas in het eigen huis.
maar nu, als de pred. zijn werkt doet, hoeft ze misschien voorlopig niet weer naar de d.a. heen.
- Fizgig
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Twee vuilnisbakkenras, 6 konijnen, 4 katten en 1 cavia
- Aantal honden: 2
Wat goed zeg, wat fijn dat ze opleeft! Prednison is een heel noodzakelijk medicijn, het kan je leven redden. Of dat van een dier. Mijn kat had astma, en die heeft ook 1,5 jaar lang elke dag prednison geslikt, anders was ie doodgegaan. En zo zijn er natuurlijk miljoenen verhalen over prednison hoor. Er wordt soms iets te snel naar gegrepen maar dat is ook vanwege het feit dat het sommige aandoeningen zo goed aanpakt dat je er mee kunt leven.
Ik weet dat prednison vervelende bijwerkingen kan geven maar volgens mij erkennen dierenartsen niet echt dat je er diabetes van kunt krijgen. Mijn kat heeft nu diabetes en ik denk dat dat door die prednison komt. Maar diabetes kan natuurlijk ook gewoon door ouderdom ontstaan dus zeker weten doe ik dat niet. Ik heb het ooit gevraagd en toen zei ze dat het door overgewicht was ontstaan. Maar hij was nooit te dik voor ie diabeet werd, hij woog altijd precies 4 kilo. Maar goed, het maakt ook niet uit want hij had het gewoon nodig.
Maar heel fijn dat het haar helpt, nu kunnen we nog wat leuke boevenverhalen lezen over je lieve lobbes. Dikke knuffel voor jullie.
Ik weet dat prednison vervelende bijwerkingen kan geven maar volgens mij erkennen dierenartsen niet echt dat je er diabetes van kunt krijgen. Mijn kat heeft nu diabetes en ik denk dat dat door die prednison komt. Maar diabetes kan natuurlijk ook gewoon door ouderdom ontstaan dus zeker weten doe ik dat niet. Ik heb het ooit gevraagd en toen zei ze dat het door overgewicht was ontstaan. Maar hij was nooit te dik voor ie diabeet werd, hij woog altijd precies 4 kilo. Maar goed, het maakt ook niet uit want hij had het gewoon nodig.
Maar heel fijn dat het haar helpt, nu kunnen we nog wat leuke boevenverhalen lezen over je lieve lobbes. Dikke knuffel voor jullie.