Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

zouden jullie gaan kijken?

Hier is ruimte voor uitgebreide gedachtenwisseling over stellingen en dilemma's over honden.

Moderator: moderatorteam

renee-uk
Zeer actief
Mijn ras(sen): duitse herder
Aantal honden: 1

Re: zouden jullie gaan kijken?

Ongelezen bericht door renee-uk »

ligt eraan met welke hond ik zou lopen ;)
als dat gina was geweest was ik niet gaan kijken, dan had er vast een kat gezeten, maar met jan had ik dat juist weer wel gedaan, die gaf geen valse alarmen af ;)
met rietje denk ik dat ik ook zou gaan kijken, die is nogal onverstoorbaar dus moet er wel iets raars zijn als ze vindt dat er aandacht vereist wordt.
Afbeelding

you can never replace the dogs you've lost, but you can always find a new one to love
Rami
Zeer actief
Mijn ras(sen): Ik ben een allesvreter!
Aantal honden: 2

Ongelezen bericht door Rami »

Ja, ik doe het wel en negen van de tien keer zit er ook wat. Een kat, egel, konijn, vos. En toen ik Bill nog had was het altijd iets eetbaars. :Q:
Afbeelding
Gollum
Zeer actief
Mijn ras(sen): Roemeense schone

Ongelezen bericht door Gollum »

Mijn honden zijn meestal erg geïnteresseerd in vieze dingen dus ik zou niet zo snel gaan kijken. Als er echt iets is dan zie ik dat wel aan Gol, bij gevaar loopt ze weg en volg ik haar. Dus dan gaan we nog niet kijken :mrgreen:
blondie
Zeer actief

Ongelezen bericht door blondie »

renee-uk schreef:ligt eraan met welke hond ik zou lopen ;)
als dat gina was geweest was ik niet gaan kijken, dan had er vast een kat gezeten, maar met jan had ik dat juist weer wel gedaan, die gaf geen valse alarmen af ;)
met rietje denk ik dat ik ook zou gaan kijken, die is nogal onverstoorbaar dus moet er wel iets raars zijn als ze vindt dat er aandacht vereist wordt.
Dat was wat ik dacht toen ik het las. Bluf volgt de neus omdat ze inderdaad een egel of zo spot. Maar als Finn ineens zich heel alert ging gedragen dan was er wat. En ook echt wat. Zo ben ik inderdaad ook wel eens het bosparkje ingelopen met hem midden in de nacht. Achteraf niet zo slim.. wat later hoorde ik de politiehelicopter circelen en zag ik her en der politie op straat. Gewapende overval in een huis en daders waren voorvluchtig.
Bij Bluf denk ik als ze zich alert opstelt meer aan wilde dieren, als Finn wat aangaf was het of een gewond dier (ooit dus een Turkse tortel zo gevonden, en ook eens een muisje in nood) of er was echt iets aan de hand met mensen. Bij hem reageerde ik dus wel, maar woog ook wel dingen af... Bij Bluf denk ik ja dahag... straks weer een egel in je bek zeker..
Dee
Zeer actief
Mijn ras(sen): Zwitserse witte herder en een Roemeens meisje

Ongelezen bericht door Dee »

s'nachts niet denk ik.
Antonetta
Zeer actief
Mijn ras(sen): Ik heb een kruising chihuahua x pinscher en een kruising shih tzu x chihuahua.

Ongelezen bericht door Antonetta »

Ik zal niet gaan kijken, omdat het hier zeker om het een of ander dier zal gaan.
Afbeelding.
Semper Fidelis, Coco, Gipsy, Gizmo en Mowgli.
samantha!
Zeer actief
Mijn ras(sen): Labrador retriever
Aantal honden: 6

Ongelezen bericht door samantha! »

Nieuwsgierig als ik ben ga ik altijd kijken :mrgreen: meestal is het iets goors.
En owja, DJ heeft me een keer bij een dronken zwerver die in de bosjes lag te slapen gebracht.
Afbeelding
In liefdevolle herinnering: Max 09-04-2000/07-11-2011 en Babs 20-12-2005/18-10-2012
Gaia
Zeer actief
Mijn ras(sen): xPuli

Ongelezen bericht door Gaia »

Corneliana schreef:
Jaap* schreef:Als felix aangeeft dat er iets is, dan is er ook écht iets opmerkelijks. Ik zou dus gaan kijken uit nieuwsgierigheid.
ja dacht ik ook.
maar durfde toch niet.
maar vond het wel grappig om te zien.
Dat betekend bij mij dat ik nog een halve seconde reactie tijd heb voordat Gaia achter weg is omdat ze een een konijn / KFC / kat / Reigerpoep / Junk poep geroken heeft en vervolgens in allerijl het gaat speuren.

Hoef ik niet te zien. Weet hoe het in alle gevallen er uitziet. 'Before and after'.
Afbeelding
magnum
Zeer actief
Mijn ras(sen): 1 x-mechelse herders

Ongelezen bericht door magnum »

Als Magnum zo iets zou doen, da ga ik echt wel kijken.
Want als hij zo reageerd is er 99 van de 100 procent ook echt wat.
Afbeelding
Corneliana
Zeer actief

Ongelezen bericht door Corneliana »

Gaia schreef:
Corneliana schreef:
Jaap* schreef:Als felix aangeeft dat er iets is, dan is er ook écht iets opmerkelijks. Ik zou dus gaan kijken uit nieuwsgierigheid.
ja dacht ik ook.
maar durfde toch niet.
maar vond het wel grappig om te zien.
Dat betekend bij mij dat ik nog een halve seconde reactie tijd heb voordat Gaia achter weg is omdat ze een een konijn / KFC / kat / Reigerpoep / Junk poep geroken heeft en vervolgens in allerijl het gaat speuren.

Hoef ik niet te zien. Weet hoe het in alle gevallen er uitziet. 'Before and after'.
:LOL: het voordeel van een riem.
Abby
Zeer actief
Mijn ras(sen): Chihuahua en Leonberger

Ongelezen bericht door Abby »

gonnie schreef:Dat doen mijn honden s'winters weleens, en dan gaan ze ook nog tegen de bosjes aan staan blaffen, krijg dan in het donker wel de kriebels ben als de dood dat daar een kerel/vrouwl staat met slechte bedoelingen.
Loop dan altijd heel snel door. Hahahahaha.
Al ben ik echt niet snel bang, maar dan vind ik het toch wel een beetje eng.
Het kan soms zo donker zijn in het bos dan zie je echt haast niks en dan gaan de dames even tegen de bosjes aan staan blaffen, nou dan krijg ik het toch wel een beetje benauwd.
:O: Dát ja! Yolah flikte dat wel eens. Als we dan 's avonds laat langs het bosje liepen, ineens alert, speuren en grommen tegen de bosjes. Aargh! Dan kun je mij wegdragen hoor. Ik ben al zo'n schijterd...
Negen van de tien keer was het gewoon een egel, maar toch.
Bertinabvd
Actief
Mijn ras(sen): Duitse Herder

Ongelezen bericht door Bertinabvd »

Ja, ik ben nogal nieuwsgierig aangelegd dus ik zou zeker gaan kijken.
Ook wetende dat als het echt niet pluis zou zijn de hond me wel verdedigd ;)
Cjeld Baris von der Grünen Aue
Afbeelding
Plaats reactie

Terug naar “Discussieforum”