Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Hier kun je al je andere foto's kwijt, zoals vakantiefoto's, foto's van je andere huisdieren, natuurfoto's, foto's van enge spinnen, vogels en dergelijke. Alle foto's dus eigenlijk die niet in de normale fotohoek en ook niet in de wandelrubriek thuishoren.
Off topic vraag... Gaan jouw foto's ook altijd zo achteruit in kwaliteit vanwege het uploaden?
Ik zie er een soort van onscherpe waas overheen zitten en kan me niet voorstellen dat dit bij het origineel ook zo is!
Klopt, het origineel is gewoon prima van kwaliteit, maar het uploaden en dan met name via Facebook wat ik eigenlijk altijd gebruik zorgt voor enorm veel kwaliteitsverlies.
toots schreef:
Waarom niet gewoon photophucket of desnoods mijn album?
Omdat ik dan 2x hetzelfde moet doen en dat vind ik overbodig. Zet de foto's eigenlijk altijd op FB en daar vandaan kun je ze doorlinken en dus delen op fora en zo. Om nou naast het uploaden op FB ook nog eens te uploaden op photobucket of een andere fotosite vind ik wat overdreven.
Kruimel53 schreef:
Je kunt op FB ook groot formaat uploaden, weet niet of je dat al doet? Maar wel kans dat het HF dan weer gaat mekkeren omdat je foto te groot is.
Van iemand die dat wel eens uitgeprobeerd heeft heb ik gehoord dat dan de kwaliteit ook minder wordt, dat doet FB zelf namelijk.
En inderdaad krijg je een te grote foto niet geplaatst hier, dus dat heeft ook geen zin.
Ik doe het gewoon zoals ik het doe, en als de kwaliteit dan wat te wensen overlaat, dan is het maar zo. Kijken de mensen die dat een probleem vinden gewoon niet.
toots schreef:
Waarom niet gewoon photophucket of desnoods mijn album?
Omdat ik dan 2x hetzelfde moet doen en dat vind ik overbodig. Zet de foto's eigenlijk altijd op FB en daar vandaan kun je ze doorlinken en dus delen op fora en zo. Om nou naast het uploaden op FB ook nog eens te uploaden op photobucket of een andere fotosite vind ik wat overdreven.
Naja het is idd een beetje extra werk. Maar ik vind en dan spreek ik voor mezelf het zonde om foto´s die van goede kwaliteit zijn te uploaden vanaf facebook om ze vervolgens terug te zien in echt veel minder kwaliteit.
O ja ik lees dat je het zelf prima vind dat is natuurlijk het belangrijkste.
It's the animal, it's the animal, it's the animal instinct in me..
LongFields schreef:Klopt, het origineel is gewoon prima van kwaliteit, maar het uploaden en dan met name via Facebook wat ik eigenlijk altijd gebruik zorgt voor enorm veel kwaliteitsverlies.
Sorry ik wilde er geen discussie van maken, was gewoon nieuwsgierig
Ik werk via Photobucket maar heb hetzelfde probleem (iets minder misschien), maar gewoon foto's blijven plaasten hoor... vind ze altijd leuk van jou!!
LongFields schreef:Klopt, het origineel is gewoon prima van kwaliteit, maar het uploaden en dan met name via Facebook wat ik eigenlijk altijd gebruik zorgt voor enorm veel kwaliteitsverlies.
Sorry ik wilde er geen discussie van maken, was gewoon nieuwsgierig
Ik werk via Photobucket maar heb hetzelfde probleem (iets minder misschien), maar gewoon foto's blijven plaasten hoor... vind ze altijd leuk van jou!!
Geeft niks, jij was niet degene die er een discussie van maakte verder, toch?