Ik ben echt super super super super trots op m'n beestjes!!
Valente (Bluetabbypoint Heilige birmaan van 6 maand oud) deed mee in de 6-10 maanden klasse en Iepie (Lilactortiepoint Heilige Birmaan van 1 jaar en 5 maand oud) deed mee in de Kastratenklasse Poezen.
Iepie kreeg haar eerste CAP en een prachtig keurrapport! De keurmeester was weg van haar. Hij vond haar prachtig groot gebouwd, haar tortieverdeling op haar koppie prachtig en een perfecte vachtconditie. Hij zei dat ze in perfecte showconditie was en dat als iedereen ze zo zou klaarmaken voor de show dat ze al op de helft waren. Dat is natuurlijk al leuk om te horen, maar het is nog leuker als je nagaat dat Iepie puur natuur is :B Iepie is helemaal niet gewassen ofzo voor de show. Die is gewoon fantastisch
Valente kreeg Uitmuntend 1, BIV, nom. BIS en een Ereprijs!! Toen ik Valente op tafel zette bij hem was hij er stil van. Hij zei dat ik het erg moeilijk maakte voor hem en hij pakte Valente op om haar te bekijken. Dit waren zijn woorden: "I'm véry impressed!! What a lovely expression, love this type, a WOW kitten! Did you breed this?". Trotser kun je natuurlijk niet zijn als fokker!! Echt WOW! Hij bleef dat soort dingen maar herhalen, hij was echt helemaal verliefd. Bijna aan het eind van alle keuringen werd er nog een speciale prijs omgeroepen vanaf het podium. De keurmeester had een special gemaakt voor Valente. Ze kreeg een Ereprijs! Op de Oorkonde van de Ereprijs staat: "To see a tabbypoint Birman with this type is outstanding. Love the overall type and it will be lovely to see her as adult. Well done, breeders!" Na een speech van de keurmeester kregen we de oorkonde en een prachtig mandje overhandigd!!
Het was al geweldig om gewoon met mijn 2 eigen fokjes naar show te gaan, maar dan ook nog dit resultaat.. Wauw!
Wat foto's:
De Buit

Iepie bij de keurmeester

Valente vond het allemaal prima:

BIV Verkiezing

Valente Best in Variëteit:

Best in Show verkiezing (kat aan 't eind werd nog omgewisseld voor de Somali die gewonnen had)

Speech Ereprijs:

Ereprijs:

Ereprijs in beslag genomen door mama Lenthe:

En door Isa:

Verder was het uiteraard een super gezellige en geslaagde dag.

[/url]