Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Hier kun je al je andere foto's kwijt, zoals vakantiefoto's, foto's van je andere huisdieren, natuurfoto's, foto's van enge spinnen, vogels en dergelijke. Alle foto's dus eigenlijk die niet in de normale fotohoek en ook niet in de wandelrubriek thuishoren.
Zamunda schreef:Wat huppelt ie er weer soepeltjes op los op dat filmpje ! Ik ben echt zó blij voor jullie!
Annie zit er ook leuk bij! Loopt zij al los met de honden?
En deze foto vind ik zo leuk
Ja, zij loopt ook los met de honden!
Ze gaan steeds om en om los.
Annie is nog veel brutaler dan Herman, die gebruikt de honden echt als levend survival object
In liefdevolle herinnering: Max 09-04-2000/07-11-2011 en Babs 20-12-2005/18-10-2012
Hihi, what's in a name, mijn ervaring is dat dieren zich naar hun naam gaan gedragen. Echt! Dus dat Annie een brutaal kind is, verbaast me niks, hahaha. En natuurlijk megaschattig net als Annie van de film. Herman is ook echt zo'n goeie sullennaam, hahaha, die moet wel lief zijn en dat is ie ook. Klopt als een bus.
Zamunda schreef:Wat huppelt ie er weer soepeltjes op los op dat filmpje ! Ik ben echt zó blij voor jullie!
Ze gaan steeds om en om los. Annie is nog veel brutaler dan Herman, die gebruikt de honden echt als levend survival object
Maar waar kan ik daar foto's en filmpjes van vinden, dat heb ik nog helemaal niet gezien !
Ze gaan steeds om en om los. Annie is nog veel brutaler dan Herman, die gebruikt de honden echt als levend survival object
Maar waar kan ik daar foto's en filmpjes van vinden, dat heb ik nog helemaal niet gezien !
Die heb ik nog niet, dat konijn is net een speer die afgeschoten wordt, niet te filmen
Maar ik zou eens een poging doen komende week!
In liefdevolle herinnering: Max 09-04-2000/07-11-2011 en Babs 20-12-2005/18-10-2012
Nog bijna vergeten, hier Herman, helemaal voor jou alleen. En voor Annie. En voor Samantha. Nou ja, misschien ook een stukje voor de hondjes. Je krijgt hem toch niet helemaal alleen op?
Herman, de survival of the fittest.
Zit er iets bij jou in de lucht of zo?
Kan me herinneren dat Babs ook al heel veel narigheden heeft overleeft.
Je bent een kanjer Samantha.
Aardig zijn doet geen pijn en het kost geen cent, alleen wat moeite