Nou, vandaag hebben we haar weer opgehaald!

Ze mocht van ellende naar huis. Ze at daar bijna niet, alleen gisteren toen ik er was. En ze had sinds woensdagmiddag niet geplast of gepoept.

De da vond haar goed genoeg om naar huis te gaan, met dr mooie rompertje aan.

Ze krijgt nog twee dagen medicijnen voor.de darmwerking en nog pijnstillers.
Ze herkende ons meteen, dat vond ik toch wel fijn. Begon te kwispelen en klom bij mij op schoot.

Ze hadden haar daar niet 1 keer zien kwispelen.
Bij thuiskomst heeft ze binnen n half uur geplast en gepoept, goede poep ook!
Toen we in de wachtkamer op dr zaten te wachten, belde zowaar de vorige eigenaar!

Die wou alleen weten hoe het met haar ging, over de operatie en de kosten wou ze het niet hebben. Want zij dacht er anders over. Ze zou vanavond nog even weer bellen.
Mmhmm. Zak dr in. Ik heb nu drie keer gevraagd om haar mailadres omdat ik ten eerste niet zo'n beller ben en ook nogal slecht bereik heb. Bovendien vind ik het fijn om eerst even te kunnen nadenken over wast ik zeg, voordat ik er, nu de emoties wat hoger oplopen, vanalles uit gooi waar ik misschien spijt van krijg, of wat niet zo bedoeld is. Maar ze stuurt dus nog steeds dat mailadres niet.
We zijn er eigenlijk wel klaar mee nu. De rekening (à €791,-) is betaald, Sanne is thuis en we beginnen met een schone lei.
Mocht ze haar mailadres nog sturen, stuur ik met alle plezier af en toe een update en wat foto's, maar verder hoeft het niet meer wat ons betreft.