Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Wandelen met de hond op strand van wassenaar?
Moderator: moderatorteam
- IvysToeter
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Teckel
- Aantal honden: 1
Wandelen met de hond op strand van wassenaar?
Ik weet niet of dit hier goed staat.
maar misschien kan het anders verplaatst worden?
wij willen morgen met Dobby een stuk wandelen op het strand.
nou heb ik op internet al gezocht en ik heb het idee dat je op het strand van wassenaar morgen op het gehele strand mag lopen met een aangelijnde hond.
Dat dacht ik te zien aan deze link:
http://www.wassenaar.nl/nieuws/2007/06/ ... het_strand
heb ik het goed?
en je hoort ook her en der je hond beter niet in zee te laten, want als ze zeewater drinken gaan ze veel kotsen en aan de diarree?
maar misschien kan het anders verplaatst worden?
wij willen morgen met Dobby een stuk wandelen op het strand.
nou heb ik op internet al gezocht en ik heb het idee dat je op het strand van wassenaar morgen op het gehele strand mag lopen met een aangelijnde hond.
Dat dacht ik te zien aan deze link:
http://www.wassenaar.nl/nieuws/2007/06/ ... het_strand
heb ik het goed?
en je hoort ook her en der je hond beter niet in zee te laten, want als ze zeewater drinken gaan ze veel kotsen en aan de diarree?

-
Brigitte
- Zeer actief
Re: Wandelen met de hond op strand van wassenaar?
Als je iets verder door rijd naar Scheveningen kan je vanaf het einde van de boulevard bij het zwarte pad het strand op en daar mogen honden tot aan Wassenaar gewoon los lopen 
-
beatje
Volgens mij is er in wassenaar een losloopgebied.
Er is een hotel en vanuit dat hotel ga je geloof ik naar rechts en dan kom je in losloopgebied uit.Ik ben alleen de naam kwijt,ik denk hotel duinoord of zoiets.
•Het strand, gelegen ten noorden van de strandafgang die is gelegen ongeveer midden tussen strandpaal HP 91 en HP 92.hier mogen dus het hele jaar honden los
Er is een hotel en vanuit dat hotel ga je geloof ik naar rechts en dan kom je in losloopgebied uit.Ik ben alleen de naam kwijt,ik denk hotel duinoord of zoiets.
•Het strand, gelegen ten noorden van de strandafgang die is gelegen ongeveer midden tussen strandpaal HP 91 en HP 92.hier mogen dus het hele jaar honden los
- IvysToeter
- Zeer actief
Dobby loopt niet los.
vandaar dus de vraag of ik goed begrijp dat honden op het gehele strand van wassenaar morgen gewoon zijn toegestaan als ze aangelijnd zijn.
vandaar dus de vraag of ik goed begrijp dat honden op het gehele strand van wassenaar morgen gewoon zijn toegestaan als ze aangelijnd zijn.

-
jacq1970
- Zeer actief
- Contacteer:
-
Pakdebal
waarom niet los ?IvysToeter schreef:Dobby loopt niet los.
op het strand kan je ze goed in de gaten houden , er zijn geen struiken waar ze in kunnen verdwijnen .
wat ook een leuke wandeling daar is, is tegenover dat Hotel Duinoord, daar is een stuk bos , heerlijk wandelen !
maar waarom ?. ben je daar op vakantie ?
zout water drinken ze niet altijd , en wat dan nog , 1 keer overgeven door het zout , en ze doen het nooit meer .
-
bellabeest
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): 2x kruising spaanse waterhond ratonero
1x kruising labrador border collie
1x kruising erdelyi kopó
1x spaans markiesje - Aantal honden: 5
Pakdebal schreef:waarom niet los ?IvysToeter schreef:Dobby loopt niet los.
op het strand kan je ze goed in de gaten houden , er zijn geen struiken waar ze in kunnen verdwijnen .![]()
wat ook een leuke wandeling daar is, is tegenover dat Hotel Duinoord, daar is een stuk bos , heerlijk wandelen !
maar waarom ?. ben je daar op vakantie ?
zout water drinken ze niet altijd , en wat dan nog , 1 keer overgeven door het zout , en ze doen het nooit meer .
volgens mij is dobby blind en loopt ze daarom aan de lijn
-
Pakdebal
dat verklaart een heleboel, maar vind ik het toch eng, want er zijn altijd andere honden , die wel loslopen op het strand en die er aan komenbellabeest schreef:
volgens mij is dobby blind en loopt ze daarom aan de lijn
- tekkel
- Erelid
- Mijn ras(sen): Standaard ruwhaar tekkel
Volgens mij drinkt een hond niet voor zijn plezier zeewater. Ze krijgen er hooguit te veel van binnen als ze er balletjes ophalen of overspoeld worden door een onverwachte golf. Denk dat je je daar bij Dobby niet druk om hoeft te maken. Mijn hond krijgt soms ook zeewater binnen maar die is er nog nooit ziek van geweest.
Veel plezier
Ik ga trouwens meestal naar Noordwijk, achteraan de Astridboulevard. Daar mogen honden het hele jaar op het strand en daar is ook een leuke strandtent met personeel met heuptasjes met hondekoekjes en overal waterbakken
Veel plezier
Ik ga trouwens meestal naar Noordwijk, achteraan de Astridboulevard. Daar mogen honden het hele jaar op het strand en daar is ook een leuke strandtent met personeel met heuptasjes met hondekoekjes en overal waterbakken
"No matter how little money and how few possessions you own, having a dog makes you rich."
- Chihuahua-paws
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Chihuahua langhaar
- Aantal honden: 2
Aangelijnd mag sowieso dus veel wandelplezier.
It's the animal, it's the animal, it's the animal instinct in me..
Toots we zullen je nooit vergeten. Rust zacht.
Toots we zullen je nooit vergeten. Rust zacht.
- IvysToeter
- Zeer actief
We zijn uiteindelijk toch naar Noordwijk gegaan.
Dobby loopt inderdaad niet los omdat ze blind is.
en dan raakt ze snel de weg kwijt (en ons)
het blijft een echte teckel en super goed luisteren doet ze nou ook weer niet hahaha.
Maar ze heeft het hartstikke leuk gehad!
Dobby loopt inderdaad niet los omdat ze blind is.
en dan raakt ze snel de weg kwijt (en ons)
het blijft een echte teckel en super goed luisteren doet ze nou ook weer niet hahaha.
Maar ze heeft het hartstikke leuk gehad!