Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
(Voor)röntgenen HD en rug
Moderator: moderatorteam
- sirene
- Zeer actief
- Contacteer:
(Voor)röntgenen HD en rug
Zit er in de buurt van Amsterdam ook een da waar de werkhondenmensen tevreden over zijn qua onofficieel röntgenen ?
Zoiets als Kranendonk in Putten ?
Zoiets als Kranendonk in Putten ?
-
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Duitse Herder en Border Collie
- Aantal honden: 2
Re: (Voor)röntgenen HD en rug
Zelf ga ik toch echt naar Budel daarvoor, ook al kom ik uit omgeving Amsterdam
- sirene
- Zeer actief
- Contacteer:
Okee. Aangezien er verder niemand heeft gereageerd zal het wel Putten worden dan.
Budel doen ze ook rug en HD zonder roesje ?
-
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Duitse Herder en Border Collie
- Aantal honden: 2
Nee daar is alles met roesje.sirene schreef:Okee. Aangezien er verder niemand heeft gereageerd zal het wel Putten worden dan.
Zelf ben ik wel in Enkhuizen geweest om te rontgenen, alleen bij betalen bleek de rekening opeens vele malen hoger te zijn dan afgesproken was. Geloof dat ik 180 euro kwijt was voor heupen (zonder roesje) en ellebogen (met roesje). Daar zet ik geen stap meer binnen, daarom naar Budel.
- sirene
- Zeer actief
- Contacteer:
Bedankt. Ik denk dat het toch Kranendonk wordt dan.
- malinois
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): (X) Mechelse herder
- Aantal honden: 3
- Contacteer:
België, net over de grens weet ik ook een goede maar ik denk dat Putten dan dichterbij is?

In liefdevolle herinnering aan Xena v.d. Lobo Hoeve 12.08.2001 - 15.06.2016 & Xito v.d. Lobo Hoeve 04.01.06 - 21.08.14 Website Mechelse herders Facebooksite Xygan Facebooksite Xavi
-
- Zeer actief
Geen werkhonden hier maar wel erg goede ervaringen met Putten, wij zijn er geweest met Buffel, Elektra en Bunker en binnenkort worden Phan tom en Sjon daar geröntgend. Ze doen geen roesje als het niet nodig is.
- sirene
- Zeer actief
- Contacteer:
Ik ben zelf ook naar Putten geweest met Atoq en Qhilla jaren terug en heb daar ook goede ervaringen. Zonder roesje alles kunnen doen. Zelfs ED. Maar ik hoopte eigenlijk dat omg A'dam ook iets zat.Brigitte schreef:Geen werkhonden hier maar wel erg goede ervaringen met Putten, wij zijn er geweest met Buffel, Elektra en Bunker en binnenkort worden Phan tom en Sjon daar geröntgend. Ze doen geen roesje als het niet nodig is.
- Bertinabvd
- Actief
- Mijn ras(sen): Duitse Herder
- Aantal honden: 1
Ik heb zelf super goede ervaring in Duitsland ( Kleve) maar daar gaat het wel met een roesje.
Maar in de buurt van amsterdam zou ik het helaas niet weten
Maar in de buurt van amsterdam zou ik het helaas niet weten
Cjeld Baris von der Grünen Aue

- ** Angela **
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Duitse herder
- Aantal honden: 3
Wij rijden vanuit Zeeuws Vlaanderen naar Budel , is ook een eindje weg.
Maar dan weten we wel dat t allemaal gelijk goed gedaan is
Met 7-8 maanden rijden wij daar naartoe om voor te rontgenen.
Ze hebben daar een sporttest ; rug heupen en ellebogen voor ik dacht uit mn hoofd €85
Is idd onder een roesje, ze doen dan nl ook de ortolani test ( zie linkje http://www.dapmeemortel-budel.nl/gezels ... -sporthond ) en die kan alleen als ze onder zeil zijn
Als ze ong 1,5 jaar zijn gaan we voor het afrontgenen , word alles inclusief DNA meteen naar de SV gestuurd ( Duitse rasvereniging )
Vorige keer waren we iets van €182 kwijt en dat was dus ; HD , ED , bloedafname voor DNA en bloedafname voor DM test , cdtje met foto's en het aangetekend opsturen naar de SV
Ben jaren naar een ander gegaan , maar daar was ik toch zeker de helft duurder uit , geeft ook niet als t maar goed gebeurd
En daar klopte toch best vaak zijn verwachtte uitslag niet
Maar dan weten we wel dat t allemaal gelijk goed gedaan is
Met 7-8 maanden rijden wij daar naartoe om voor te rontgenen.
Ze hebben daar een sporttest ; rug heupen en ellebogen voor ik dacht uit mn hoofd €85
Is idd onder een roesje, ze doen dan nl ook de ortolani test ( zie linkje http://www.dapmeemortel-budel.nl/gezels ... -sporthond ) en die kan alleen als ze onder zeil zijn
Als ze ong 1,5 jaar zijn gaan we voor het afrontgenen , word alles inclusief DNA meteen naar de SV gestuurd ( Duitse rasvereniging )
Vorige keer waren we iets van €182 kwijt en dat was dus ; HD , ED , bloedafname voor DNA en bloedafname voor DM test , cdtje met foto's en het aangetekend opsturen naar de SV
Ben jaren naar een ander gegaan , maar daar was ik toch zeker de helft duurder uit , geeft ook niet als t maar goed gebeurd
En daar klopte toch best vaak zijn verwachtte uitslag niet
Many people walk in and out our lives, but only true friends leave footprints