Wat een leuke grote mand kreeg je!
En komt die presentator in het echt nou ook zo alles wetend over als in de alfleveringen?
Moderator: moderatorteam

Hahaha zekerHillieS schreef:Heb net even de aflevering van gisteren terug gekeken...
En komt die presentator in het echt nou ook zo alles wetend over als in de alfleveringen?
Dank jemeriam schreef:Ik heb jullie vandaag op tv gezien en wat een prachtige vent is het tochmn moeder vond hem ook prachtig (ze kende het ras nog niet)
flamme schreef:Hahaha zekerHillieS schreef:Heb net even de aflevering van gisteren terug gekeken...
En komt die presentator in het echt nou ook zo alles wetend over als in de alfleveringen?![]()
Ja die mand is echt cool. Had er al eerder bij staan kijken omdat Mika dan buiten ook inneem mand kon liggen en ik niet de hele tijd de mand mee naar binnen hoefde te nemen. Alleen was hij ernstig duurwas er dus wel blij mee.
Alleen moeten jullie je een voorstelling proberen te maken van een Citroën C1 , een grote hond, 2 grote mensen en deze hondenmand. Dat was nog een gepuzzel om alles en iedereen in de auto te krijgen

Dat deed ik wel, maar ik ga er mee stoppen. Dat voeren is zo 90er jarenranetje schreef:![]()
![]()
Geef je hem wel genoeg te eten?![]()
Groot gelijkflamme schreef:Dat deed ik wel, maar ik ga er mee stoppen. Dat voeren is zo 90er jarenranetje schreef:![]()
![]()
Precies, fluwelen kussen onder zijn bevallige kont. Op zijn minst.ranetje schreef:Groot gelijkflamme schreef:Dat deed ik wel, maar ik ga er mee stoppen. Dat voeren is zo 90er jarenranetje schreef:![]()
![]()
![]()
Hij hoort op de tafel
Een stoel is zo armzalig voor een Saarloos
Ja hij is vrij erg jaZamunda schreef:Whahaha, wat een portret![]()
![]()
!

Oh ik zie geen enkel probleem in de combi. Ik ken saarloosjes die samenwonen met katten, met Jack russels, met galgo's enzenz. Naar mijn mening is het wel zo dat een saarloos het het leukst vindt om vooral lomp te spelen. Nou dat lijkt me met een rhodesian geen probleemCrista schreef:Wauw wat een knap dier is het toch![]()
Misschien ooit (als ik later groot ben) dat er toch wel een Saarloos achtige in huis komt.. of een Tamaskan..
Geen idee hoe de combi met Ridgebacks is eigenlijk

Aan de vitrage te zien is Taran met een sprong op de stoel gaan staan, heeft zijn grote vettige poten tegen het raam gepoot om de vitrage aan de kant te halen om eens goed te kunnen zien wie er voor het raam stond.ranetje schreef:![]()
![]()
Ik heb er bijna beeld bij hoe Taran dat heeft gedaan.
Kan me van jaren geleden herinneren dat mijn vitrage nogal gaar was en dat er door een kind heel gezellig allemaal repen van waren gemaakt.
Want dat ging zo gemakkelijk![]()
Klein vingertje in een beschadigd stukje vitrage en dan gewoon naar beneden trekken.................. en dan een paar centimeter verder het zelfde..............en nog eens........... en nog eens.
En toen had ik pas door wat dat kleintje aan het uitspoken was![]()
Deed Taran het ook zo?
Misschien kan je beter plakplastic nemen
Haha, de sukkelflamme schreef:Aan de vitrage te zien is Taran met een sprong op de stoel gaan staan, heeft zijn grote vettige poten tegen het raam gepoot om de vitrage aan de kant te halen om eens goed te kunnen zien wie er voor het raam stond.ranetje schreef:![]()
![]()
Ik heb er bijna beeld bij hoe Taran dat heeft gedaan.
Kan me van jaren geleden herinneren dat mijn vitrage nogal gaar was en dat er door een kind heel gezellig allemaal repen van waren gemaakt.
Want dat ging zo gemakkelijk![]()
Klein vingertje in een beschadigd stukje vitrage en dan gewoon naar beneden trekken.................. en dan een paar centimeter verder het zelfde..............en nog eens........... en nog eens.
En toen had ik pas door wat dat kleintje aan het uitspoken was![]()
Deed Taran het ook zo?
Misschien kan je beter plakplastic nemen
De vitrage was namelijk mooi doormidden vanaf poot/stoelhoogte. Toen ik thuiskwam lag Taran heel onschuldig op de bank. Helaas voor hem met de zoom van de vitrage elegant om zijn nek gedrapeerd. Hij verraadde zichzelf dus meteen. Niet dat ik anders enige twijfel had![]()
Maar dit klopt het meeste met wat de meneer vertelde en mijn sherlockoog doet de rest.