Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Mijn beestje, iemand enig idee wat het zou kunnen zijn? Afgezien van Roteb-terrier? Zelf weten we helemaal nies van um, het is iig qua karakter geen terrier. Is 45 cm hoog.
Dat hoor ik wel vaker, maar qua karakter lijkt ie er van geeen meter op... Vooral z'n koppis schijnt stafford-achtig te zijn, en het beestje is vre-se-lijk sterk, stoeit met onze Am Bull en DD en wint: )
wacht eens ik dacht ff dat ie kleiner was maar je hebt zelf geschreven 45 cm. is het misschien een amstaff x boxer?? lijkt ie ook wel erg op als ik de fotos eens wat beter bekijk
My dogs are very distinguished and sophisticated, they dont play with balls they play with edgeless cubes.
FoN schreef:Boxer zou wel kunnen, maar daar istie wel erg klein voor denk ik toch...
Hij heeft iig wel de hoeveelheid energie van bokser/staffords.
ik denk dat de grootte niet zoveel uitmaakt soms pakt een kruising heel anders uit dan je zou verwachten ik heb eens een kruising bassethound x duitse herder gezien en dat was net een duiste herder op bassetpoten, je zou hem dan ook groter verwachten maar dat was niet zo.......
en andersw zit er misschien staffordshire bull in die zijn kleiner dan de amstaff
My dogs are very distinguished and sophisticated, they dont play with balls they play with edgeless cubes.
nou het is op zeker een terrier
het zou een te grote parson-jack-russel
het hondje is maar 10 cm te hoog
maar een terrier is het zeker
de andere zie er in mijn ogen uit als een amm bull van het atlatic type
herr h schreef:nou het is op zeker een terrier
het zou een te grote parson-jack-russel
het hondje is maar 10 cm te hoog
maar een terrier is het zeker
de andere zie er in mijn ogen uit als een amm bull van het atlatic type
En ik ben er weer zeker van dat het geen terrier is, hij heeft vrijwel geen terriertrekjes...
heb je dan wat betere foto's voor me ?
en ik ben het eens met massam zowel over het karacter
als het idee staf/jack
juist de kaaklijn en de oortje's
die kaaklijn zegt voor mij staf
en de oortje's en kleur zeggen mij jack russel
maar zo aan je antwoorden te lezen denk jij dat een jack-russel die kortpotige dingen jackrussels zijn ??
Nee, hij lijkt, afgezien van zijn koppie heel erg op een Parson JR, alleen ietsje groter, maar ik heb nu even geen andere foto's bij de hand: / Alleen zijn kop is anders en hij is minder terrier-achtig
ja dat grote en die kaaklijn kan vanuit de staf komen
ik heb namelijk bij de fokker van mijn patterdale ook kruisingen gezien met een staf vandaar dat ik die link leg
verder denk ik dat je een heel goedde hond hebt voor op de dassen en vossen
herr h schreef:heb je dan wat betere foto's voor me ?
en ik ben het eens met massam zowel over het karacter
als het idee staf/jack
juist de kaaklijn en de oortje's
die kaaklijn zegt voor mij staf
en de oortje's en kleur zeggen mij jack russel
maar zo aan je antwoorden te lezen denk jij dat een jack-russel die kortpotige dingen jackrussels zijn ??
hee, herr h, wat weet jij nou eigenlijk van Russell Terriers??? jij bent toch een Patterdale fan? hahaha
volgens mij is het ook een AmSt/kruising jack - de oren vind ik eigenlijk meer op Foxterrier's oren lijken, maar wie weet.... er kan wel meer inzitten
Ja, klopt, maar dat deed ie al om zijn kopvorm, maakt niet uit watvoor kruising het is. Met kleine beestjes is ie trouwens er goed hoor, met fretten, ratten en muizen kan hij uitstekend over...
nee, hij valt er , als kruising zijnde, altijd onder, maar de kans dat ze je aanhouden is gewoon veel kleiner als hij niet echt erop lijkt.. maar als hier al veel mensen meteen zeggen dat er wel eens stafford in zou kunnen zitten, dan ziet iemand van de AID (algemene inspectie dienst) dat ook!