Moderator: moderatorteam
Dieke is ook een week te vroeg geboren, maar geen v.d. pups waren prematuur.Inge O schreef:ja, ik zei nog zó tegen relaxSita schreef:Ben je een dagje niet op het forum, worden er gewoon 13 pups geboren!!
maar ja ze had er geen oren naar, ze moest en ze zou die puppen kwijt
.
overigens, voor diegenen die nog steeds geloven dat 58 dagen dracht voor een hond te kort is : 13 puppen waarvan 11 een gewicht tussen de 400 en de 530 gram en twee midden de 300 lijkt mij niet meteen prematuur.
Euh, je denkt toch zeker niet dat er ook nog maar iemand is die vertrouwen heeft in jouw rekenkunsten hèInge O schreef:overigens, voor diegenen die nog steeds geloven dat 58 dagen dracht voor een hond te kort is : 13 puppen waarvan 11 een gewicht tussen de 400 en de 530 gram en twee midden de 300 lijkt mij niet meteen prematuur.
renee-uk schreef:doe je ook aan foto's?
echt wel, ze is vast uitgeslapen inmiddelsfenneke schreef:renee-uk schreef:doe je ook aan foto's?
ze klets wel een hoop hè
Nou! Maar praatjes vullen geen gaatjes, dus kom op met die picsfenneke schreef:renee-uk schreef:doe je ook aan foto's?
ze klets wel een hoop hè
Arme Relax, als ze nu nog langer met die dikke buik doormoet...Ingding schreef:Pics or it didn't happen.
nu vooruit dan maarInge O schreef:renee-uk schreef:echt wel, ze is vast uitgeslapen inmiddelsfenneke schreef:renee-uk schreef:doe je ook aan foto's?
ze klets wel een hoop hèjullie zijn wreed.
ik heb nog geen oog dichtgedaan vandaag en heb amper een hap gegeten sedert gisterenochtend. heb mijn site en blog ook nog niet kunnen bijwerken, da's, net als de foto's, voor morgen.
ik ga zo douchen, een hapje eten en dan hoop ik dat die dertien monstertjes hun klepje dicht willen houden want dan wil ik![]()
![]()
.