Nouja, misschien was een week wat lang geweest. Eén dag dan, of een weekend? Maar dan moet ik zelf tussendoor niet gaan lezen wat jullie schrijven want dan schijt ik weer zeven kleuren strontGollum schreef:Een weekZamunda schreef:...Ik baal ook wel dat ik het niet gewoon een weekje volgehouden heb...
![]()
Dat zou mijn hart niet trekken hoor![]()
Het stomme was dat ik het ook niet gelijk snapte bij het zien van de foto's van Laissah met de kongs, ik moest echt drie keer lezen en kijken voor ik doorhad dat het een grap was
Leuk dat het ook bij de foto's nog even duurde
Inmiddels ben je er wel een beetje van bekomen toch?
Hahaha, dankjewel, leuk compliment!Simonne schreef:OMG, ik kom niet meer bij!Zamunda schreef: en ik kon er best wat in kwijt,
Ik heb geprobeerd om het verhaal zo compleet mogelijk op te schrijven en hoop dat duidelijk is hoe het gegaan is en dat het nodig was. Het is beter zo.
Ik snapte er eerst niets van natuurlijk, je was zó gek met je hond!
Nu ik snap, hoe het in elkaar steekt, lig ik in een deuk...
Vooral dat "ik kon er best wat in kwijt"...
Geweldig!
Knap geschreven!
Roompie schreef:Elke keer als ik de titel van dit topic zie denk ik TRUT!! En moet ik weer hard lachen omdat ik er met open ogen in ben getrapt![]()
Pfff, ik ben wel voor vanalles uitgemaakt in dit topic hoor, daar wordt hier gewoon niet tegen gemodereerd