Je hebt mijn dag goed gemaakt haha, dankje
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Helaas moeten herplaatsen. Gelukkig 'n nieuwe aanwinst! ♥♥♥
Moderator: moderatorteam
- Terre
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Berner sennen
- Aantal honden: 2
- Contacteer:
Re: Helaas moeten herplaatsen. Gelukkig 'n nieuwe aanwinst!
Na eerst in gehele verwarring jou beginpost te hebben gelezen, lag ik vervolgens helemaal dubbel bij de foto's.
-
Natasja 2005
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Duitse en Hollandse Herdershonden.
Ik ben het vrouwtje van Djiny Duitse x Hollandse herder En Storm (Keeshondje) - Aantal honden: 2
Supergrap. Maar ik ben wel blij dat deze topic nu pas lees want anders had ik ook een lelijke reactie geplaatst. Maar eh even over die avatar. Is die hond van jou geweest of zo??
Groetjes,
Sandra
Bayan 08-05-1996 _ 01-08-2014. Slaap zacht mijn kattekop
R.I.P. Snowey 22/10/2002 - 28/03/2011
Sandra
Bayan 08-05-1996 _ 01-08-2014. Slaap zacht mijn kattekop
R.I.P. Snowey 22/10/2002 - 28/03/2011
- crutz
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Mechelse Herders (FCI)
- Aantal honden: 7
- Contacteer:
Ach, je had de oude ook aan de destructie mee kunnen geven 
- Biet
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Bull Mastiff, Border Terrier, XHollandse Herder
- Aantal honden: 1
Heb je helemaal gelijk in.Zamunda schreef:Ja, ik bedoel ook dat ik dat wat meer uit had kunnen buiten door de teksten daar nog iets beter op toe te snijden gna gna![]()
.
Maar belachelijk?Een hond die je duurgekochte spullen sloopt die kun je echt beter inruilen hoor, hele legitieme reden
!
Ik verwacht een pb nu.
Wiel
- Zamunda
- Zeer actief
- Aantal honden: 0
Nou, hopelijk heb ik het bij deze goedgemaakt
!
. Ik hoopte al dat het geen 'bekende' foto zou zijn, dat iemand hem zou herkennen en ik daardoor door de mand zou vallen haha. Heb 'm voor de zekerheid zo onduidelijk mogelijk eruit geknipt.
Haha. Nee die ava heb ik gewoon uit een foto van internet gekniptNatasja 2005 schreef:Supergrap. Maar ik ben wel blij dat deze topic nu pas lees want anders had ik ook een lelijke reactie geplaatst. Maar eh even over die avatar. Is die hond van jou geweest of zo??
- Zamunda
- Zeer actief
Biet schreef:Heb je helemaal gelijk in.Zamunda schreef:Ja, ik bedoel ook dat ik dat wat meer uit had kunnen buiten door de teksten daar nog iets beter op toe te snijden gna gna![]()
.
Maar belachelijk?Een hond die je duurgekochte spullen sloopt die kun je echt beter inruilen hoor, hele legitieme reden
!
Ik verwacht een pb nu.
Ik ben nu vooral bezig met het aanschaffen van redelijk onsloopbare spullen, maar als dat óók niet helpt....
- Biet
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Bull Mastiff, Border Terrier, XHollandse Herder
Heb meestal wel hele praktische suggesties paraat, maar om de een of andere reden heb ik nu een complete black-out...Zamunda schreef:Biet schreef:Heb je helemaal gelijk in.Zamunda schreef:Ja, ik bedoel ook dat ik dat wat meer uit had kunnen buiten door de teksten daar nog iets beter op toe te snijden gna gna![]()
.
!
Ik verwacht een pb nu.. De volgende keer dat ik haar herplaats zal ik zéker aan je denken
!
Ik ben nu vooral bezig met het aanschaffen van redelijk onsloopbare spullen, maar als dat óók niet helpt.....
Veel plezier!
Wiel
- Zamunda
- Zeer actief
Biet schreef:Heb meestal wel hele praktische suggesties paraat, maar om de een of andere reden heb ik nu een complete black-out...Zamunda schreef:Biet schreef:Heb je helemaal gelijk in.Zamunda schreef:Ja, ik bedoel ook dat ik dat wat meer uit had kunnen buiten door de teksten daar nog iets beter op toe te snijden gna gna![]()
.
!
Ik verwacht een pb nu.. De volgende keer dat ik haar herplaats zal ik zéker aan je denken
!
Ik ben nu vooral bezig met het aanschaffen van redelijk onsloopbare spullen, maar als dat óók niet helpt.....
Veel plezier!
Maar ik kom er zelluf wel uit hoor
- Fiepje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Spaanse Fernando & Roemeense Balto
Hilarisch!!!
Ik zat me toch een partijtje boos te worden toen ik je OP las!
Al helemaal bedenkend hoe ik enigzins mijn fatsoen zou kunnen houden in mijn reactie
Nice one!!
- Miss_Liz
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Old English Bulldogs
Fiepje schreef:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hilarisch!!!
Ik zat me toch een partijtje boos te worden toen ik je OP las!
Al helemaal bedenkend hoe ik enigzins mijn fatsoen zou kunnen houden in mijn reactie![]()
![]()
Nice one!!
+1
Friendship isn't about who you have known the longest... It's about who came and never left your side.
-
Laura84
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Hollandse Herder Langhaar
- Contacteer:
geniaal, ik ben zo blij dat ik toen je de op had neergezet, ik niet gereageerd heb. Maar de geloofwaardigheid van je komende topics zijn natuurlijk wel nihil nu he 
Groetjes Laura, en de streepjes bende, Fix en Laicka

- Bertinabvd
- Actief
- Mijn ras(sen): Duitse Herder
Haha heerlijk.
Maar pas op zelf bij die mooie zwarte robuuste kunnen er scheuren in de relatie ontstaan
Onze eerste scheur was er al na 3 maanden

Wij hebben hem maar in laten slapen en weer een mooie zwarte aangeschaft.
Ik vind hem echt super leuk gelukt die grap hahaha
Maar pas op zelf bij die mooie zwarte robuuste kunnen er scheuren in de relatie ontstaan
Onze eerste scheur was er al na 3 maanden
Wij hebben hem maar in laten slapen en weer een mooie zwarte aangeschaft.
Ik vind hem echt super leuk gelukt die grap hahaha
Cjeld Baris von der Grünen Aue

- M@scha
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Labraque
**admin status uit**
jij vies, smerig secreet!
ik schrok me dood!! zij? die hier zo heerlijk met haar nieuwe (bijna) liefde binnen kwam walsen!!!
ongelooflijk, je had me!
**admin status aan**
jij vies, smerig secreet!
ongelooflijk, je had me!
**admin status aan**

- Zamunda
- Zeer actief
Dit kan écht niet hoor! Wat een k*tforum dit, zelfs de admins schelden je hier verrotM@scha schreef:**admin status uit**
jij vies, smerig secreet!![]()
![]()
ik schrok me dood!! zij? die hier zo heerlijk met haar nieuwe (bijna) liefde binnen kwam walsen!!!
![]()
![]()
ongelooflijk, je had me!
**admin status aan**
Nou, daar snap ik dus niks van***puppy*** schreef:geniaal, ik ben zo blij dat ik toen je de op had neergezet, ik niet gereageerd heb. Maar de geloofwaardigheid van je komende topics zijn natuurlijk wel nihil nu he
- M@scha
- Zeer actief
ik had op het knopje gedrukt "status uit" dus het mocht! 

- Zamunda
- Zeer actief
Ja, en wie bepaalt dat?M@scha schreef:ik had op het knopje gedrukt "status uit" dus het mocht!
- M@scha
- Zeer actief
Zamunda schreef:Ja, en wie bepaalt dat?M@scha schreef:ik had op het knopje gedrukt "status uit" dus het mocht!
de admin

- Ariane
- Erelid
- Mijn ras(sen): Teckel
Hoe gaat het met je nieuwe aanwinst?
Al aan herplaatsing toe?
Al aan herplaatsing toe?
Ariane, Bibi, Nikita*, Barney* en Prins*.
Als we geen dagen toe kunnen voegen aan het leven moeten we leven toevoegen aan de dagen. Heaven can wait.
Als we geen dagen toe kunnen voegen aan het leven moeten we leven toevoegen aan de dagen. Heaven can wait.
- Zamunda
- Zeer actief
Nou, dabedoellik: je reinste diskriminasie!!!M@scha schreef:Zamunda schreef:Ja, en wie bepaalt dat?M@scha schreef:ik had op het knopje gedrukt "status uit" dus het mocht!
de admin
Kijk, ik vind natuurlijk helemaal niet dat het mocht, maar ja aan mij wordt niets gevraagd
Haha, nee, maar ik heb er wel drie in totaal (1 mega en 2 iets kleiner). Dus nummer 1 hoeft niet elke dag dat sterke en vlijmscherpe gebit te trotserenAriane schreef:Hoe gaat het met je nieuwe aanwinst?
Al aan herplaatsing toe?
- Ariane
- Erelid
Gelukkig. Pak van m'n hart.Zamunda schreef:Nou, dabedoellik: je reinste diskriminasie!!!M@scha schreef:Zamunda schreef:Ja, en wie bepaalt dat?M@scha schreef:ik had op het knopje gedrukt "status uit" dus het mocht!
de admin
Kijk, ik vind natuurlijk helemaal niet dat het mocht, maar ja aan mij wordt niets gevraagd.
Haha, nee, maar ik heb er wel drie in totaal (1 mega en 2 iets kleiner). Dus nummer 1 hoeft niet elke dag dat sterke en vlijmscherpe gebit te trotserenAriane schreef:Hoe gaat het met je nieuwe aanwinst?
Al aan herplaatsing toe?.
- Gollum
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Roemeense schone
Ik ben er nog steeds niet van bekomen 
- Daisy@
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Herders
- Aantal honden: 3
- Locatie: Dreischor Baasje van Indy en een klein beetje van Mike en Remy
Haha, lees het nu pas. En vind hem heel goed! En hier nog een1 die zich ernstjg boos zat te maken dat die scheuren in de kong een reden tot herplaatsing was
Maarre.... die zwarte kan ook kapot ben ik achter, moet die dan ook herplaatst
Maarre.... die zwarte kan ook kapot ben ik achter, moet die dan ook herplaatst
- Fardauke
- Actief
Pffff proest hij is goed ! eruggg goed ! maar je hebt wel in de gaten als je weer een grap uit wil halen hij erugggggg goed moet zijn 

In gedachten Fardau 12-08-2002/ 02-03-2013 en Diever 11-11-1997/ 31-03-2013
- Zamunda
- Zeer actief
Whahaha, leuk jullie reacties weer
!
@Gollum: Nog steeds niet Gol
? Hebben alle foto's het nog niet goedgemaakt (er staan er meer dan alleen in de OP van dat topic trouwens)? Je woont me een beetje te ver weg anders had ik, om je over het trauma heen te helpen, een keer met jullie gewandeld.
@Daisy@: Haha, ja ik geloof zéker dat die zwarte ook kapot kan. Hij is gelukkig nog heel en ik heb er nu 3 in gebruik. Als ze stuk gaan zal ik ze maar gewoon vervangen want ze geven toch wel veel vermaak haha.
@Fardauke: Dankje. En ja, helaas zal een volgende grap er niet zomaar even inzitten. De oplettenden hier zullen de volgende keer alles nog wel eens een keer goed doorlezen voordat ze in mijn val trappen. Ik baal ook wel dat ik het niet gewoon een weekje volgehouden heb
.
Ik ben alweer een paar dagen aan het broeden op een nieuwe, maar het wil nog niet erg vlotten
.
@Gollum: Nog steeds niet Gol
@Daisy@: Haha, ja ik geloof zéker dat die zwarte ook kapot kan. Hij is gelukkig nog heel en ik heb er nu 3 in gebruik. Als ze stuk gaan zal ik ze maar gewoon vervangen want ze geven toch wel veel vermaak haha.
@Fardauke: Dankje. En ja, helaas zal een volgende grap er niet zomaar even inzitten. De oplettenden hier zullen de volgende keer alles nog wel eens een keer goed doorlezen voordat ze in mijn val trappen. Ik baal ook wel dat ik het niet gewoon een weekje volgehouden heb
Ik ben alweer een paar dagen aan het broeden op een nieuwe, maar het wil nog niet erg vlotten
- Ariane
- Erelid
Je broedt maar een end weg. Ik trap er niet meer inZamunda schreef:
Ik ben alweer een paar dagen aan het broeden op een nieuwe, maar het wil nog niet erg vlotten.
- Zamunda
- Zeer actief
Ariane schreef:Je broedt maar een end weg. Ik trap er niet meer inZamunda schreef:
Ik ben alweer een paar dagen aan het broeden op een nieuwe, maar het wil nog niet erg vlotten.
- Ariane
- Erelid
Zamunda schreef:Ariane schreef:Je broedt maar een end weg. Ik trap er niet meer inZamunda schreef:
Dat zullen we nog weleens zien
!
- Gollum
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Roemeense schone
Zamunda schreef:Whahaha, leuk jullie reacties weer!
@Gollum: Nog steeds niet Gol? Hebben alle foto's het nog niet goedgemaakt (er staan er meer dan alleen in de OP van dat topic trouwens)? Je woont me een beetje te ver weg anders had ik, om je over het trauma heen te helpen, een keer met jullie gewandeld.
@Daisy@: Haha, ja ik geloof zéker dat die zwarte ook kapot kan. Hij is gelukkig nog heel en ik heb er nu 3 in gebruik. Als ze stuk gaan zal ik ze maar gewoon vervangen want ze geven toch wel veel vermaak haha.![]()
@Fardauke: Dankje. En ja, helaas zal een volgende grap er niet zomaar even inzitten. De oplettenden hier zullen de volgende keer alles nog wel eens een keer goed doorlezen voordat ze in mijn val trappen. Ik baal ook wel dat ik het niet gewoon een weekje volgehouden heb.
Een week
Dat zou mijn hart niet trekken hoor
Het stomme was dat ik het ook niet gelijk snapte bij het zien van de foto's van Laissah met de kongs, ik moest echt drie keer lezen en kijken voor ik doorhad dat het een grap was
- Roompie
- Zeer actief
Elke keer als ik de titel van dit topic zie denk ik TRUT!! En moet ik weer hard lachen omdat ik er met open ogen in ben getrapt

- Simonne
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Yorkshire Terrier
OMG, ik kom niet meer bij!Zamunda schreef: en ik kon er best wat in kwijt,
Ik heb geprobeerd om het verhaal zo compleet mogelijk op te schrijven en hoop dat duidelijk is hoe het gegaan is en dat het nodig was. Het is beter zo.
Ik snapte er eerst niets van natuurlijk, je was zó gek met je hond!
Nu ik snap, hoe het in elkaar steekt, lig ik in een deuk...
Vooral dat "ik kon er best wat in kwijt"...
Geweldig!
Knap geschreven!
Groetjes,
Simonne

"Men kan om het even welke stomme dingen tegen een hond zeggen, hij zal je altijd aankijken alsof hij wil zeggen: "oh mijn hemel, hij heeft gelijk, daar zou ik nooit op zijn gekomen".
Simonne

"Men kan om het even welke stomme dingen tegen een hond zeggen, hij zal je altijd aankijken alsof hij wil zeggen: "oh mijn hemel, hij heeft gelijk, daar zou ik nooit op zijn gekomen".