Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

!@#$%!!! Asociale eikel!!!

Een forum voor algemene onderwerpen over honden en vragen over honden.

Moderator: moderatorteam

iones
Zeer actief

Re: !@#$%!!! Asociale eikel!!!

Ongelezen bericht door iones »

Ik vind het niet erg dat mensen zich niet aan regels houden. Dat hij daar reed op een wandelpad, dat jij je hond los had. Doet er gewoon niet toe.

Leven en laten leven. En iemand (of diens hond) overhoop rijden is dus NIET laten leven. Die vent was een klootzak. Ik zou het ook melden bij de boswachter.
Iedereen mag daar in dat bos zijn.
'Het lot van de dieren is bezegeld door de onverschilligheid van velen, in combinatie met de daadwerkelijke haat van weinigen
iones
Zeer actief

Re: !@#$%!!! Asociale eikel!!!

Ongelezen bericht door iones »

Omega schreef:Het lijkt wel of de ruiters en menners steeds minder rekening met anderen houden.
Maar deze maakt het wel heel bont.

Van de week liep ik met uitlaathonden, galoppeert een griet op een paard een paar meter voor me aan. Een van de honden gromde tegen het paard, paard ging op de rem en wij konden rustig passeren. Daar had ik nog wel schik van.

Maar ook een huifkar die me een keer achterop kwam, ik was met mijn paard. Koetsier deed geen moeite de haflingers terug te rijden naar stap, in draf langs rijden. En ik zat daar op mijn stuiterende paard, als je een neetje verstand hebt dan zie je dat toch en laat je paarden niet doordraven. Ik heb 'm nog wat toegeschreeuwd, volgens meneer de koetsier deed hij niks fout..
Jawel! Want hij hield zich NIET aan de gedragscode! En die staat echt wel beschreven als je een men of ruiterbewijs wilt halen.
'Het lot van de dieren is bezegeld door de onverschilligheid van velen, in combinatie met de daadwerkelijke haat van weinigen
Plaats reactie

Terug naar “Algemeen”