Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Die kleine teckel heeft me gisteravond flink laten schrikken.
Ik was zeer geconcentreerd een serie aan het kijken, Goof was zeer geconcentreerd aan het slapen.
Ineens ging er een luchtalarm af. Ik schrok me kapot, trok het gordijn open om te kijken wat er aan de hand was... niets dus
En toen keek ik naar Goof. Lag hij te luchtrennen in zijn slaap, en te loeien als een luchtalarm
Wat ik altijd zo schattig vind, is smakken en smekken in hun slaap. Smeksmeksmeksmek, zelfs Bruno doet het. Volgens mij dromen ze dan òf over lekker eten òf over drinken bij mamma. En bij Bruno stel ik me dan voor dat ie bij mamma ligt te drinken natuurlijk, aaaaah, lief!
Willy, ons jongste katje van 1,5 met een héél hoog piepstemmetje, heeft wel eens nare droompjes. Dan miauwt ze ineens keihard, alsof ze in nood is. Ik heb zelf gezien dat ze dan miauwt met de oogjes nog dicht. En dan roep ik haar altijd, en dan komt ze aanrennen voor troost op mijn schoot. Schattig he! En dan moet ze altijd aan de punt van mijn vlecht sabbelen en douwtrappen, dat vindt ze fijn, baby meisje is het soms!