Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
!@#$%!!! Asociale eikel!!!
Moderator: moderatorteam
- Zamunda
- Zeer actief
- Aantal honden: 0
Re: !@#$%!!! Asociale eikel!!!
Groot gelijk dat je daar melding van maakt! Ieder zijn plezier, maar wel met respect voor elkaar natuurlijk.
Weet jij wie het is? Hopelijk weet de boswachter er anders wel achter te komen.
Weet jij wie het is? Hopelijk weet de boswachter er anders wel achter te komen.
-
Pakdebal
.
pas op , als je hond los was in een aanlijn gebied heb je geen poot om op te staan
maar dit is een echte aso , ik ken ze hier wel anders , op een smal pad houden ze even in en gaan stapvoets even rijden
pas op , als je hond los was in een aanlijn gebied heb je geen poot om op te staan
maar dit is een echte aso , ik ken ze hier wel anders , op een smal pad houden ze even in en gaan stapvoets even rijden
- Fizgig
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Twee vuilnisbakkenras, 6 konijnen, 4 katten en 1 cavia
- Aantal honden: 2
O ik had een keer precies hetzelfde en toen kwam er ook stoom uit mijn oren. Dat ging dan wel om een auto maar verder zelfde verhaal, ik kon nog net opzij springen omdat meneer vond dat ie door moest rijden. Ik heb gewoon staan schelden langs de weg! Dat iemand echt vindt dat zijn weg vervolgen belangrijker is dan het leven van een dier of mens, dan ben je in mijn ogen een psychopaat. Maar ja, ik was zo boos dat ik ben vergeten naar het kenteken te kijken, hij reed mij ook bijna aan namelijk. Voor de hond doen ze niks, maar voor een mens kan het als poging tot doodslag worden gezien. Ik begrijp dus je woede.
- Maeve
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Nova Scotia Duck Tolling Retriever
- Aantal honden: 3
- Contacteer:
Lekker dan
Waar halen ze het lef ook vandaan? Wij komen ook regelmatig ruiters tegen en ik lijn de honden altijd aan, met in het achterhoofd dat paarden prooidieren zijn met bijbehorend vluchtgedrag. Gaat altijd goed en we groeten elkaar en lopen weer door
Zo makkelijk kan het zijn.
- Elmo/maureen
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Dalmatier
- Aantal honden: 1
oh daar kan ik zo woest om worden. Groot gelijk dat je de boswachter belt
Hier alleen nog een nette paard en wagen tegen gekomen, die al heel blij waren dat ik Elmo aanlijnde en naast mij liet zitten. Een aantal ruiters heb ik wel vervloekt 
- Buddyboy
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Altijd dogachtigen, nu 2 chihuahua's (van dochter)
Waardeloos he dat zulke mensen totaal geen greintje inlevensvermogen hebben in een ander.
Ik zou dit zeker melden. Misschien zijn er wel meer meldingen en kunnen ze (eindelijk) actie ondernemen om hier iets aan te doen.
Soms moet het eerst vreselijk uit de hand lopen voordat men actie onderneemt. Hoop werkelijk dat het zover niet komt...
Succes,
Ingrid
Ik zou dit zeker melden. Misschien zijn er wel meer meldingen en kunnen ze (eindelijk) actie ondernemen om hier iets aan te doen.
Soms moet het eerst vreselijk uit de hand lopen voordat men actie onderneemt. Hoop werkelijk dat het zover niet komt...
Succes,
Ingrid

Lizzy & Faya, de oppashondjes
- Elmo/maureen
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Dalmatier
Elmo jaagt ze ook niet op, die wil er mee spelenTara schreef:Ik vind alles prima, mijn honden jagen niet op paarden maar ik roep ze altijd even netjes bij me.Elmo/maureen schreef:oh daar kan ik zo woest om worden. Groot gelijk dat je de boswachter beltHier alleen nog een nette paard en wagen tegen gekomen, die al heel blij waren dat ik Elmo aanlijnde en naast mij liet zitten. Een aantal ruiters heb ik wel vervloekt
Echt hoor, mijn honden veroorzaken nooit overlast voor andere recreanten.
En dat iemand dan meent even over mijn brave oude hond heen te kunnen rijden maakt me hels!
Blijkbaar interesseert het dan man helemaal niks, en denkt hij dat hij het alleenrecht heeft. Als ik jouw stukje lees.
- kayleigh*
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): X Duitse Herder / Schotse Collie
Oudduitse herder - Aantal honden: 2
Gelukkig is het goed afgelopen en groot gelijk hoor. Gewoon een melding van maken. 

RIP Bonny 10-03-1999? - 06-04-2011
-
jans&co
- Zeer actief
Je hebt ze erbij ja. Hier bij ons meestal de mountainbikers die scheldend door het bos jakkeren. Vaak vraag ik ze even om even te wachten zodat ik wendy even kan vastmaken want die wil er soms nog wel eens achter aan gaan. vind ze leuk. Soms krijg je een vriendelijk gesprek dat ze het fijn vinden dat je de honden even aanlijnt en rekening houd. De andere keer krijg je alleen maar een nog grotere bek en moet oprotten en dan gaat wendy dus niet vast maar krijgt ze een zachte toe maar. Wist niet dat mountainbikers zo hard konden fietsen en bulldoggen zo hard kunnen rennen.
-
silvester
Valt een paard niet onder de gemotoriseerde voertuigen kwa wetgeving? Als dat wel zo is, dan heeft deze meneer een probleem, omdat je een minimale afstand tussen voetganger en voertuig moet houden.
Aangeven die rat dus
Aangeven die rat dus
- frisbeedog
- Actief
Ik heb zelf mijn koetsiersbewijs en er zijn regels:
Koetsiersbewijs
Voor veilig en verantwoord aangespannen rijden
Het Koetsiersbewijs is voor koetsiers wat het rijbewijs is voor automobilisten ...
Door het behalen van het Koetsiersbewijs draagt u bij aan een veiliger beoefening van de paardensport en de versterking van de positie van de recreatieve paardensport in Nederland.
Het Koetsiersbewijs houdt in dat de menner:
de kennis en vaardigheid heeft om met een aanspanning veilig in het terrein en op de openbare weg te rijden
verantwoord kan omgaan met de aanspanning
zich als gast in het terrein weet te gedragen
weet dan aan andere weggebruikers geen last of schade mag worden toegebracht
Het Koetsiersbewijsexamen bestaat uit twee onderdelen.
Een theorie-examen bestaande uit 35 meerkeuzevragen, waarvan 28 goed moeten worden beantwoord om te slagen. Het instructieboek dat iedere kandidaat krijgt bevat alle examenstof.
Daarnaast is er het praktijkexamen, waar naast beoordeling van paard/pony en rijtuig (conditie, onderhoud e.d.) gekeken wordt of de kandidaat correct optuigt, aan- en uitspant, tijdens het rijden controle heeft over het paard/pony en correct wendingen rijdt, de vaardigheid van het mensysteem. Uiteraard wordt tegelijk beoordeeld of de kandidaat zich correct in het verkeer gedraagt (plaats op weg, achteromkijken, richting aangeven).
Let op! Per 1 januari 2007 is het dragen van een veiligheidshelm tijdens het examen verplicht! Ook moet dan volgens het Achenbachsysteem gereden worden.
Voorschoot en handschoenen zijn m.i.v. 1 januari 2008 NIET MEER verplicht.
Gulden regels
Gulden regels voor het buitenrijden:
1. U bent gast: volg de aanwijzingen van de gastheer op
2. Maak gebruik van de voor u bestemde wegen
3. Fiets- of voetpaden zijn er alleen voor fietsers of wandelaars
4. Jonge aanplant moet bos worden; rijd er niet doorheen
5. Laat uw paard niet grazen en ook niet knabbelen aan struik of boom
6. Houd altijd zoveel mogelijk rekening met andere recreanten
7. Moet u wandelaars passeren, doe dat dan stapvoets
8. Ook ruiters en aanspanningen passeert u in stap
9. Een goede ruiter rookt niet: brandgevaar!
10. Wees er voortdurend op attent dat een paard een eigen reactie heeft
Tips:
Rijd geconcentreerd, let op signalen van uw paard en van ander verkeer, draag geen walkman, rook niet, draag passende ruiterkleding
Ruiters en menners moeten zich altijd aan de verkeersregels houden, op de openbare weg zijn ruiters en menners bestuurders
Maak uw paard geleidelijk aan vertrouwd met ongewone situaties in uw eigen omgeving
Rij in de berm van de weg, behalve als daar een verbod geldt.
Geef altijd richting aan door uw hand uit te steken.
Steek met een groep zoveel mogelijk in linie een weg over, dus allen tegelijk naast elkaar.
Draag verlichting en reflecterend materiaal in het donker of bij onvoldoende zicht.
Vraag bestuurders van grote voertuigen langzamer te rijden door uw arm langzaam op en neer te bewegen, let op signalen van uw paard en van ander verkeer.
Onderschat nooit de kracht, het gewicht en de karaktereigenschappen van paard of pony.
Draag een veiligheidshelm. Uw hoofd is immers zeer kwetsbaar.
Koetsiersbewijs
Voor veilig en verantwoord aangespannen rijden
Het Koetsiersbewijs is voor koetsiers wat het rijbewijs is voor automobilisten ...
Door het behalen van het Koetsiersbewijs draagt u bij aan een veiliger beoefening van de paardensport en de versterking van de positie van de recreatieve paardensport in Nederland.
Het Koetsiersbewijs houdt in dat de menner:
de kennis en vaardigheid heeft om met een aanspanning veilig in het terrein en op de openbare weg te rijden
verantwoord kan omgaan met de aanspanning
zich als gast in het terrein weet te gedragen
weet dan aan andere weggebruikers geen last of schade mag worden toegebracht
Het Koetsiersbewijsexamen bestaat uit twee onderdelen.
Een theorie-examen bestaande uit 35 meerkeuzevragen, waarvan 28 goed moeten worden beantwoord om te slagen. Het instructieboek dat iedere kandidaat krijgt bevat alle examenstof.
Daarnaast is er het praktijkexamen, waar naast beoordeling van paard/pony en rijtuig (conditie, onderhoud e.d.) gekeken wordt of de kandidaat correct optuigt, aan- en uitspant, tijdens het rijden controle heeft over het paard/pony en correct wendingen rijdt, de vaardigheid van het mensysteem. Uiteraard wordt tegelijk beoordeeld of de kandidaat zich correct in het verkeer gedraagt (plaats op weg, achteromkijken, richting aangeven).
Let op! Per 1 januari 2007 is het dragen van een veiligheidshelm tijdens het examen verplicht! Ook moet dan volgens het Achenbachsysteem gereden worden.
Voorschoot en handschoenen zijn m.i.v. 1 januari 2008 NIET MEER verplicht.
Gulden regels
Gulden regels voor het buitenrijden:
1. U bent gast: volg de aanwijzingen van de gastheer op
2. Maak gebruik van de voor u bestemde wegen
3. Fiets- of voetpaden zijn er alleen voor fietsers of wandelaars
4. Jonge aanplant moet bos worden; rijd er niet doorheen
5. Laat uw paard niet grazen en ook niet knabbelen aan struik of boom
6. Houd altijd zoveel mogelijk rekening met andere recreanten
7. Moet u wandelaars passeren, doe dat dan stapvoets
8. Ook ruiters en aanspanningen passeert u in stap
9. Een goede ruiter rookt niet: brandgevaar!
10. Wees er voortdurend op attent dat een paard een eigen reactie heeft
Tips:
Rijd geconcentreerd, let op signalen van uw paard en van ander verkeer, draag geen walkman, rook niet, draag passende ruiterkleding
Ruiters en menners moeten zich altijd aan de verkeersregels houden, op de openbare weg zijn ruiters en menners bestuurders
Maak uw paard geleidelijk aan vertrouwd met ongewone situaties in uw eigen omgeving
Rij in de berm van de weg, behalve als daar een verbod geldt.
Geef altijd richting aan door uw hand uit te steken.
Steek met een groep zoveel mogelijk in linie een weg over, dus allen tegelijk naast elkaar.
Draag verlichting en reflecterend materiaal in het donker of bij onvoldoende zicht.
Vraag bestuurders van grote voertuigen langzamer te rijden door uw arm langzaam op en neer te bewegen, let op signalen van uw paard en van ander verkeer.
Onderschat nooit de kracht, het gewicht en de karaktereigenschappen van paard of pony.
Draag een veiligheidshelm. Uw hoofd is immers zeer kwetsbaar.
- grover
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Welsh Springer Spaniel
- Contacteer:
Dat zijn van die mensen die denken dat ze alleen op de wereld zijn. Of dat iedereen zich maar naar hún blieven moet schikken.
Ik rijd zelf ook af en toe met pony door de loonse duinen. Heerlijk. Zowel onder de man als voor de kar. Het spreekt toch voor zich dat je zorgt dat mede-recreanten zo min mogelijk last van je hebben dan? Mensen passeren wij enkel in stap, en bij een onoverzichtelijke bocht houden we ook keurig even in. Zou het zélf namelijk ook nogal rot vinden als ik per ongeluk iets of iemand aanrijd, en eeeh, op zo'n moment loop je als ruiter/koetsier ook het nodige risico natuurlijk.
Dat is er echt weer zo eentje die het voor de rest verpest. Irritant, en heel goed dat je daar melding van gaat maken :j
Ik rijd zelf ook af en toe met pony door de loonse duinen. Heerlijk. Zowel onder de man als voor de kar. Het spreekt toch voor zich dat je zorgt dat mede-recreanten zo min mogelijk last van je hebben dan? Mensen passeren wij enkel in stap, en bij een onoverzichtelijke bocht houden we ook keurig even in. Zou het zélf namelijk ook nogal rot vinden als ik per ongeluk iets of iemand aanrijd, en eeeh, op zo'n moment loop je als ruiter/koetsier ook het nodige risico natuurlijk.
Dat is er echt weer zo eentje die het voor de rest verpest. Irritant, en heel goed dat je daar melding van gaat maken :j
- labje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): labrador retriever
-
Cashel Vale
- Zeer actief
- Contacteer:
Klopt! Een belangrijke regel is stapvoets gaan rijden. Ruiters heb ik tot nu toe nooit geen problemen mee. Aangespannen, helaas geregeld. Ik heb het dus zelf maar opgelost
Ik blijf midden op de pad staan en doe mijn honden aan de lijn, ga dan pas aan de kant om ze te laten passeren. Krijg er een hoop gevloek mee naar me toegeschreeuwd, maar alles beter dan een van de honden onder kar of paard. En ze hebben het er zelf naar gemaakt, gaan ze op tijd in stap hebben ze met mij geen problemen 
Groetjes Helma
http://www.cashelvale.nl
http://www.cashelvale.nl
- Maryanne
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Jack Russell Terriers, Vizsla
- Aantal honden: 12
- Contacteer:
Wat een ontzettende aso zeg!
Zeker dat je de boswachter op de hoogte moet stellen. Straks gebeuren er vreselijke ongelukken door zo'n gek. Ik was ook woester dan woest geweest als iemand moedwillig zou proberen mijn oudjes te overrijden (trouwens geldt voor al mijn honden). Echt een reden om totaal uit mijn dak te gaan.
-
Asta
eh sorry hoor, maar dit gedrag ongeacht welke overtreding je zelf maakt is niet normaal en niet toegestaanPakdebal schreef:.
wat een aso tara, die lullo mag alleen op de weg/ruiterpad of berm van de weg, niet op fiets of wandelpaden dus hoppa gelijk aangeven die hap
-
moniek&bo
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Golden retriever
pff wat een ontzettende klootzak zeg!
Hoop dat er wat met je melding gedaan wordt!
Hoop dat er wat met je melding gedaan wordt!
- Lunatic
- Erelid
- Mijn ras(sen): Labrador retriever
Roemeense mix - Aantal honden: 2
Wat een aso, geoot gelijk dat je aangifte doet.
Je weet niet hoe sterk je bent tot het moment dat sterk zijn de enige keuze is die je hebt!
- ranetje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Griffon Korthals
Mooi zoTara schreef:Nou, onze boswachter kent mij goed genoeg om een melding op waarde te schatten.moniek&bo schreef: Hoop dat er wat met je melding gedaan wordt!
Nou maar hopen dat die mijnheer geen vriendje is van de boswachter
Ik zou er ook woest om zijn.
Hopelijk kan er wat aan worden gedaan
- Zamunda
- Zeer actief
- Aantal honden: 0
Nanna schreef:Hier reed een paar jaar terug ook zo'n lul, een ruiter. Had er al veel over gehoord (in volle galop door spelende kinderen heenrazen) maar nog nooit ontmoet.
Gelukkig was mijn eerste (en laatste) ontmoeting op een regenachtige dag. Ik zag hem in galop aan komen sjezen en hij was niet van plan om vaart te minderen. Ja, dan klapt tante Nanna toch echt met veel misbaar die plu in één klap uit. Paard schrok zich rót. Voor dat beest vond ik het sneu, voor de ruiter die als een aap aan zijn nek hing niet.
- grover
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Welsh Springer Spaniel
- Contacteer:
ja dan moet je wel net een paard treffen wat daar op reageert. Mijn bijrijdmerrie zal echt niet omhoog komen van een pluZamunda schreef:Nanna schreef:Hier reed een paar jaar terug ook zo'n lul, een ruiter. Had er al veel over gehoord (in volle galop door spelende kinderen heenrazen) maar nog nooit ontmoet.
Gelukkig was mijn eerste (en laatste) ontmoeting op een regenachtige dag. Ik zag hem in galop aan komen sjezen en hij was niet van plan om vaart te minderen. Ja, dan klapt tante Nanna toch echt met veel misbaar die plu in één klap uit. Paard schrok zich rót. Voor dat beest vond ik het sneu, voor de ruiter die als een aap aan zijn nek hing niet.![]()
Net goed. Niet dat ik het wil promoten hoor, maar in dit specifieke geval (of tja, als je duidelijk ziet dat de ruiter geen vaart mindert):
.
- rose
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Labrador
Gelijk heb je, aangeven die eikel!
- marian*
- Erelid
- Mijn ras(sen): Drentsche Patrijshond
- Contacteer:
Tara schreef:Ik vind alles prima, mijn honden jagen niet op paarden maar ik roep ze altijd even netjes bij me.Elmo/maureen schreef:oh daar kan ik zo woest om worden. Groot gelijk dat je de boswachter beltHier alleen nog een nette paard en wagen tegen gekomen, die al heel blij waren dat ik Elmo aanlijnde en naast mij liet zitten. Een aantal ruiters heb ik wel vervloekt
Echt hoor, mijn honden veroorzaken nooit overlast voor andere recreanten.
En dat iemand dan meent even over mijn brave oude hond heen te kunnen rijden maakt me hels!
Wat een asociale idioot
Oh en wie aan Max kwam kwam aan mij
Die liep zich op zijn oude dag gewoon met zijn eigen zaken te bemoeien en werd bijna in de flank aangereden door een fietser op het fietspad dat het losloopgebied doorsnijdt
Ik had de riem met heel zware musketon al paraat

Uit het oog maar nooit uit het hart
Max 24/8/'94-11-4-'11,Bente 27/4/'99-23/11/'10
- Saschesfloor
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Cairn Terrier
Wat bezielt sommige mensen toch??? Groot gelijk dat je een klacht neerlegt bij de boswachter.
The best and most beautiful things in the world cannot be seen, nor touched, but are felt in the hart.
- fes/lou
- Zeer actief
- Contacteer:
Ik denk dat je op paardenforums de omgekeerde verhalen vaker hoort. Neemt niettemin niet weg dat het behoorlijk aso is.
"All animals are equal, but some are more equal than others." George Orwell
-
kooi
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Roemeense straatmadelief
maar dit is niet waar....Tara schreef:Godsamme Pak, dat wéét ik!!!Pakdebal schreef:.
pas op , als je hond los was in een aanlijn gebied heb je geen poot om op te staan![]()
Nee, natuurlijk mochten de honden daar los lopen, anders liep ik daar toch niet?
En buiten dat, daar gaat het nou even niet om, maar om het feit dat die lijer in volle vaart recht op ons afgereden komt en daarmee moedwillig mij en de honden in gevaar heeft gebracht.
Ik zal morgen de boswachter wel bellen, ik krijg hem nu niet te pakken.
ook al zou je zelf in overtreding zijn, deze man begaat er ook eentje en is daarvoor aansprakelijk,
- Fizgig
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Twee vuilnisbakkenras, 6 konijnen, 4 katten en 1 cavia
Op het parkeerterrein naast ons loslooppark staan soms een heleboel paardentrailers, met paarden natuurlijk. Er is namelijk een manege naast het park en met wedstrijden ed staat het hele parkeerterrein vol, paarden uit te laden ed. En ik heb eigenlijk nog nooit gehoord over problemen tussen de honden en de paarden. Dat gaat prima naast elkaar, voor mijn gevoel. De mensen met honden parkeren dan aan de kant van de ingang van het park en zo heb je weinig last van elkaar.
Maar ik denk wel dat het anders zou kunnen gaan als de paarden ook in het park mochten komen. Dat mag niet en dat vind ik wel fijn. Soms kun je namelijk niet goed zien wat er door de bocht komt door struiken en bomen dus een botsing is altijd mogelijk dan. Ik heb nog nooit iemand erop betrapt dat ze met hun paard door het park gingen. Weinig problemen hier dus, op de grote hopen paardenpoep op de parkeerplaats na, haha.
Maar ik denk wel dat het anders zou kunnen gaan als de paarden ook in het park mochten komen. Dat mag niet en dat vind ik wel fijn. Soms kun je namelijk niet goed zien wat er door de bocht komt door struiken en bomen dus een botsing is altijd mogelijk dan. Ik heb nog nooit iemand erop betrapt dat ze met hun paard door het park gingen. Weinig problemen hier dus, op de grote hopen paardenpoep op de parkeerplaats na, haha.
- Omega
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Toller
Het lijkt wel of de ruiters en menners steeds minder rekening met anderen houden.
Maar deze maakt het wel heel bont.
Van de week liep ik met uitlaathonden, galoppeert een griet op een paard een paar meter voor me aan. Een van de honden gromde tegen het paard, paard ging op de rem en wij konden rustig passeren. Daar had ik nog wel schik van.
Maar ook een huifkar die me een keer achterop kwam, ik was met mijn paard. Koetsier deed geen moeite de haflingers terug te rijden naar stap, in draf langs rijden. En ik zat daar op mijn stuiterende paard, als je een neetje verstand hebt dan zie je dat toch en laat je paarden niet doordraven. Ik heb 'm nog wat toegeschreeuwd, volgens meneer de koetsier deed hij niks fout..
Maar deze maakt het wel heel bont.
Van de week liep ik met uitlaathonden, galoppeert een griet op een paard een paar meter voor me aan. Een van de honden gromde tegen het paard, paard ging op de rem en wij konden rustig passeren. Daar had ik nog wel schik van.
Maar ook een huifkar die me een keer achterop kwam, ik was met mijn paard. Koetsier deed geen moeite de haflingers terug te rijden naar stap, in draf langs rijden. En ik zat daar op mijn stuiterende paard, als je een neetje verstand hebt dan zie je dat toch en laat je paarden niet doordraven. Ik heb 'm nog wat toegeschreeuwd, volgens meneer de koetsier deed hij niks fout..
Verkooppunt Darf en Tammenga, kvv en snacks, in Terborg: http://www.kompleetversvoerenzo.nl
- nathalie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Kelpie en Weimaraner
- Aantal honden: 3
- Contacteer:
Hier nooit geen problemen metruiters, maar die aangespannen lui zijn hier ook drama.

Tot ooit lieffie.. Ushi *01-04-10 †07-12-15
True love lives forever... Bowie, *15-12-94 † 26-07-10
Candy, voor altijd in mijn gedachten
http://www.greyblessings.nl
-
jacq1970
- Zeer actief
- Contacteer:
Volgende keer ene flinke stok pakken en ram je hem met 1 flinke klap zo van het bokje af... wat een klojo