Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Dogtrail Cunos 2013
Moderator: moderatorteam
- jvoost
- nieuw lid
- Mijn ras(sen): onherleidbaar
- Aantal honden: 1
Re: Dogtrail Cunos 2013
whaaaa... mijn teamleider reageerd niet... dus ik weet nog van niks... of kan ik die startlijst ergens anders vinden? Ik ben namelijk ook wel benieuwd hoe laat wij moeten starten...
-
- Vaste gebruiker
Kan ik je wel vertellen. In welk team zit je.jvoost schreef:whaaaa... mijn teamleider reageerd niet... dus ik weet nog van niks... of kan ik die startlijst ergens anders vinden? Ik ben namelijk ook wel benieuwd hoe laat wij moeten starten...
- Machie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Puli, kruising golden retriever X wetterhoun, kruising Pumi, Hrvatski ovčar, Border Collie
- Aantal honden: 5
Volgens mij is 8 uur de 1e starttijd. Dacht ik ergens in een eerder mailtje gelezen te hebben 

- Machie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Puli, kruising golden retriever X wetterhoun, kruising Pumi, Hrvatski ovčar, Border Collie
Maartje, met welke honden ga jij?
Ik ben trouwens goed herkenbaar, 5 honden, 4 zwart en 1 bijna zwart en eentje met vilten
Ik ben trouwens goed herkenbaar, 5 honden, 4 zwart en 1 bijna zwart en eentje met vilten

Machie schreef:Maartje, met welke honden ga jij?

Even tellen, vijf stuks:
Waarvan vier zwart (dat zijn er dus vier)
Eentje bijna zwart (dat moet nummer vijf zijn)
En eentje met vilten

- Machie
- Zeer actief
Nee hoor, dat die ene vilten heeft geeft geen kleur aan hesilvester schreef:Machie schreef:Maartje, met welke honden ga jij?
Ik ben trouwens goed herkenbaar, 5 honden, 4 zwart en 1 bijna zwart en eentje met vilten![]()
Even tellen, vijf stuks:
En eentje met viltendat moet dan toch echt nummer zes zijn

Ach zooo, ik snap hem. Dat ben je natuurlijk zelfMachie schreef:Nee hoor, dat die ene vilten heeft geeft geen kleur aan hesilvester schreef:Machie schreef:Maartje, met welke honden ga jij?
Ik ben trouwens goed herkenbaar, 5 honden, 4 zwart en 1 bijna zwart en eentje met vilten![]()
Even tellen, vijf stuks:
En eentje met viltendat moet dan toch echt nummer zes zijn

(Oke, grapje)
Maar het is dus: 1 zwart met vilten, 3 zwart en 1 bijna zwart?

- Machie
- Zeer actief
Helemaal goedsilvester schreef:
Maar het is dus: 1 zwart met vilten, 3 zwart en 1 bijna zwart?
Deze honden:
hond 1, bijna zwart

hond 2, zwart

hond 3, zwart (ok, sealkleurig eigenlijk)

hond 4, zwart

hond 5, zwart en met vilten

Duidelijk zo?

Zeer duidelijk
(Mooie hondjes)
Edit: hond 5 zwart met vilten en witte tanden

(Mooie hondjes)

Edit: hond 5 zwart met vilten en witte tanden

- gyanty
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Border Collie
- Aantal honden: 2
Wij starten pas na 9 uur! Heerlijk want we slapen toch al in de buurt.
Ik zal waarschijnlijk met onze blauwoog lopen. Mijn vriend zal met onze zwart witte lopen. Santos(de schotse collie) hebben we dit jaar niet mee, die is niet fit genoegen had andere jaren al wat moeite om het vol te houden. Niet helemaal zijn ding de dogtrail. Al is hij wel een gezellige meewandelaar) Trouwens grote kans dat ik beide hondjes aan de heupgordel heb. Vriend moet zich goed kunnen concentreren op het puzzelen
)
Ik zal waarschijnlijk met onze blauwoog lopen. Mijn vriend zal met onze zwart witte lopen. Santos(de schotse collie) hebben we dit jaar niet mee, die is niet fit genoegen had andere jaren al wat moeite om het vol te houden. Niet helemaal zijn ding de dogtrail. Al is hij wel een gezellige meewandelaar) Trouwens grote kans dat ik beide hondjes aan de heupgordel heb. Vriend moet zich goed kunnen concentreren op het puzzelen

- kloesje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Kruising Jack Russell Terriër Macho
Australian Kelpie Timber en Bindi
Duitse Herder Benthe (co-own) - Aantal honden: 4
Dit wordt mijn eerste dogtrail, gelukkig in een ervaren team, maar begin het nu toch echt spannend te vinden.
Wat komen we onderweg tegen, wat moeten we allemaal doen, hoe extreem gaan we verdwalen en zal ik een oog dicht doen (kou.. brrr...) Maar bovenal heb ik er echt ongelooflijk veel zin in!

Wat komen we onderweg tegen, wat moeten we allemaal doen, hoe extreem gaan we verdwalen en zal ik een oog dicht doen (kou.. brrr...) Maar bovenal heb ik er echt ongelooflijk veel zin in!

- gerda__b
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Bouvier des Flandres of te wel de prutschuivers...:)
- Contacteer:
Dat zeg je goed hoe Xtreem gaan we verdwalenkloesje schreef:Dit wordt mijn eerste dogtrail, gelukkig in een ervaren team, maar begin het nu toch echt spannend te vinden.
Wat komen we onderweg tegen, wat moeten we allemaal doen, hoe extreem gaan we verdwalen en zal ik een oog dicht doen (kou.. brrr...) Maar bovenal heb ik er echt ongelooflijk veel zin in!![]()
![]()

Neem maar een beste borrel mee voor de kou...

Oog dicht doen...mwah dat ligt aan het gesnurk in de tent we liggen er met 4 man uhhh vrouw in he

Komt wel goed schatje

Those who know don't speak....and those who speak don't know

06-06-2003 - 29-04-2015 Branca.....

06-01-2007 - 24-02-2016 Cayuse.....

09-08-2005 - 01-03-2016 Brandy

05-07-2005 - 04-07-2017 Sita

26-03-2008 - 06-08-2018 Centho

Leuk, nog meer deelnemers hier! Wij zijn er ook bij volgende week.
Een paar teamgenoten doen al een paar jaar mee, maar ik ben er voor het eerst bij. Heb er heel veel zin in!
Een paar teamgenoten doen al een paar jaar mee, maar ik ben er voor het eerst bij. Heb er heel veel zin in!
- jvoost
- nieuw lid
- Mijn ras(sen): onherleidbaar
Wij starten pas om kwart voor 10... dus ik denk dat we in het donker aankomen
Maar heeft dan wel weer als voordeel dat we lekker kunnen relaxen op zaterdagochtend en wachten op ons vijfde teamlid... die kan helaas niet op vrijdagavond komen en komt dus zaterdag pas...
Voor mij is het ook de eerste keer, maar er zitten er twee in ons team die al wel vaker gelopen hebben dus ik verwacht dat het wel goed gaat komen en zo niet... dan niet... ik laat het allemaal wel over me heen komen.
Weet iemand vanaf hoe laat je vrijdag op de camping mag?

Maar heeft dan wel weer als voordeel dat we lekker kunnen relaxen op zaterdagochtend en wachten op ons vijfde teamlid... die kan helaas niet op vrijdagavond komen en komt dus zaterdag pas...
Voor mij is het ook de eerste keer, maar er zitten er twee in ons team die al wel vaker gelopen hebben dus ik verwacht dat het wel goed gaat komen en zo niet... dan niet... ik laat het allemaal wel over me heen komen.
Weet iemand vanaf hoe laat je vrijdag op de camping mag?
- Machie
- Zeer actief
- Maartje
- Zeer actief
Zo als het er nu uitziet kom ik met Abby, de border collie. Imke (stabij) valt waarschijnlijk af, daar is 2 weken geleden een bultje uit haar voetzooltje gehaald en dat is op dit moment nog niet 100% genezen. Tess (heidewachtel) maakt het ook spannend. Daarvan beslis ik vrijdagochtend pas of ze mee gaat.Machie schreef:Maartje, met welke honden ga jij?
- gyanty
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Border Collie
Wij hebben ook nog een probleem. Norah heeft vorige week haar voetzooltje gesloopt en het is nog niet echt genezen. We hebben afgelopen weekend wel geoefend (18 km) met schoentjes aan en dat gaat goed, maar de schoentjes zijn eigenlijk net te groot en elke km moeten we ze rechttrekken.....
Maar op zich, moet het lukken denk ik.

- Dee
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Zwitserse witte herder en een Roemeens meisje
Dan toch gewoon niet doen?gyanty schreef:Wij hebben ook nog een probleem. Norah heeft vorige week haar voetzooltje gesloopt en het is nog niet echt genezen. We hebben afgelopen weekend wel geoefend (18 km) met schoentjes aan en dat gaat goed, maar de schoentjes zijn eigenlijk net te groot en elke km moeten we ze rechttrekken.....Maar op zich, moet het lukken denk ik.
- Fardauke
- Actief
Heb nog wel een leuke idiote flatcoat te leen evt !! 

In gedachten Fardau 12-08-2002/ 02-03-2013 en Diever 11-11-1997/ 31-03-2013
- Maartje
- Zeer actief
Fardauke schreef:Heb nog wel een leuke idiote flatcoat te leen evt !!
Weet die de route

Ons team is erg klein dit jaar. We kunnen wel wat hulp gebruiken

- Machie
- Zeer actief
Hoe klein dan?Maartje schreef:Fardauke schreef:Heb nog wel een leuke idiote flatcoat te leen evt !!
Weet die de routeOf zoek jij nog een team dit jaar?
En Wat heeft Tess? Hopelijk kan ze mee, ik vind haar zo leuk!
- Fardauke
- Actief
nope ze heeft dit jaar de route niet voorgelopen dus daar heb je niks aan, en dan nog is ze te lunatic in haar hoofd om dat soort zaken op te slaanMaartje schreef:Fardauke schreef:Heb nog wel een leuke idiote flatcoat te leen evt !!

En nee zoek ook geen team, heb hem wel altijd gelopen maar de laatste jaren ben ik speurder/mountainbiker Om alle verdwaalde lopers weer op het rechte pad te krijgen

dit jaar moet ik verstek laten gaan trouwens 31 wkn zwanger, de organisatie vond het geen gerustellend idee, ik en mijn dikke buik op de fiets door het bos.
Maar een goeie vervanger is geregeld dus jullie worden weer terug gevonden, en de appeltaartdeal kan wat mij betreft blijven staan heb dit jaar een andere funcie maar wel met kaart.

- Maartje
- Zeer actief
Daar heb ik dus niets aanFardauke schreef:nope ze heeft dit jaar de route niet voorgelopen dus daar heb je niks aan, en dan nog is ze te lunatic in haar hoofd om dat soort zaken op te slaanMaartje schreef:Fardauke schreef:Heb nog wel een leuke idiote flatcoat te leen evt !!
Ons team is erg klein dit jaar. We kunnen wel wat hulp gebruikenrennen en zwemmen is belangrijker.
En nee zoek ook geen team, heb hem wel altijd gelopen maar de laatste jaren ben ik speurder/mountainbiker Om alle verdwaalde lopers weer op het rechte pad te krijgen![]()
![]()
dit jaar moet ik verstek laten gaan trouwens 31 wkn zwanger, de organisatie vond het geen gerustellend idee, ik en mijn dikke buik op de fiets door het bos.
Maar een goeie vervanger is geregeld dus jullie worden weer terug gevonden, en de appeltaartdeal kan wat mij betreft blijven staan heb dit jaar een andere funcie maar wel met kaart.

Dat jij de afgelopen jaren op de fiets zat, weet ik. Daarom leek jij mij nou de ideale teamgenoot

Wel erg fijn dat we teruggevonden gaan worden, al hadden we geen ernstige verdwaal plannen, je weet het bij de dogtrail nooit.
- Fardauke
- Actief
Op zich ben ik tot op een bep hoogte een ideale teamgenoot id, alle technieken om de route te bepalen ken ik ,routekaart aanwezig ! alleen die 31 wkn dikke pens zorgt niet voor snelheidsrecords denk ikMaartje schreef:Daar heb ik dus niets aanFardauke schreef:nope ze heeft dit jaar de route niet voorgelopen dus daar heb je niks aan, en dan nog is ze te lunatic in haar hoofd om dat soort zaken op te slaanMaartje schreef:Fardauke schreef:Heb nog wel een leuke idiote flatcoat te leen evt !!
Ons team is erg klein dit jaar. We kunnen wel wat hulp gebruikenrennen en zwemmen is belangrijker.
En nee zoek ook geen team, heb hem wel altijd gelopen maar de laatste jaren ben ik speurder/mountainbiker Om alle verdwaalde lopers weer op het rechte pad te krijgen![]()
![]()
Maar een goeie vervanger is geregeld dus jullie worden weer terug gevonden, en de appeltaartdeal kan wat mij betreft blijven staan heb dit jaar een andere funcie maar wel met kaart.![]()
Dat jij de afgelopen jaren op de fiets zat, weet ik. Daarom leek jij mij nou de ideale teamgenoot![]()
Wel erg fijn dat we teruggevonden gaan worden, al hadden we geen ernstige verdwaal plannen, je weet het bij de dogtrail nooit.

- Machie
- Zeer actief
Nouja, een goede route lopen scheelt natuurlijk veel tijdFardauke schreef:
Op zich ben ik tot op een bep hoogte een ideale teamgenoot id, alle technieken om de route te bepalen ken ik ,routekaart aanwezig ! alleen die 31 wkn dikke pens zorgt niet voor snelheidsrecords denk ik

- Maartje
- Zeer actief
Machie schreef:Nouja, een goede route lopen scheelt natuurlijk veel tijdFardauke schreef:
Op zich ben ik tot op een bep hoogte een ideale teamgenoot id, alle technieken om de route te bepalen ken ik ,routekaart aanwezig ! alleen die 31 wkn dikke pens zorgt niet voor snelheidsrecords denk ik

- Lysette
- Zeer actief
- Contacteer:
Helaas hebben wij (=ik + man) ons terug moeten trekken. BAal er gigantisch van maar het gaat gewoon echt niet lukken 
Maar heb alle vertrouwen in ons team!

Onderschrift verwijderd door moderator ivm foutmelding foto
In liefdevolle herinnering; Job & Floor
In liefdevolle herinnering; Job & Floor
- Maartje
- Zeer actief
We hebben jullie gemist!Lysette schreef:
Maar dat vertrouwen was terecht

Ons mini-team is derde geworden en zelfs tweede met de postopdrachten.
Ik vond het dit jaar alweer erg leuk. De tocht was mooi, onze samenwerking met de Killah Dogs was erg gezellig en ik ben erg trots op mijn honden. Mijn Tess van 13 dit dit toch maar en Abby die veel meer kan dan ik verwacht had.
Volgens de geruchten is er trouwens wel een HF-lid onvrijwillig gaan zwemmen

- Machie
- Zeer actief
Neuh, die vond dat ze prima een weekend niet hoefde te douchenMaartje schreef:
Volgens de geruchten is er trouwens wel een HF-lid onvrijwillig gaan zwemmen

Ik vond het ook heel erg leuk! Heel onervaren team en we moeten vooral trainen voor de tussendoor opdrachten. Sommigen gingen goed, anderen dramatisch

Maar toch tevreden naar huis. Er zaten erg leuke puzzels tussen! Alleen al die kleine oogjes... Pffff wat een zoektocht was dat

- Sanne!!
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Labradeitje!