Voor Zarah's dilatatie heb ik in totaal 2600 euro kunnen aftikken (spoedarts en daarna operatie in Utrecht), en kon een dode hond mee naar huis nemen.
Hopelijk knapt ze snel op!
Moderator: moderatorteam

Ze zijn inderdaad erg aan de prijs, maar kunnen echt heel goed opereren! Onze hond was flink gegrepen en lag helemaal open, je kon haar slagader zien liggenLunatic schreef:Ja idd de kempenaar, echt belachelijk duurBrowny schreef:Fijn dat ze weer thuis is!sterkte. .
En de rekening was zeker van de kempenaar?Ik ben nog steeds op zoek naar een goede én betaalbare DA!

Klopt, ze zijn erg goed maar ook erg duur, ach iemand moet die 2 nieuwe panden betalen heBrowny schreef:Ze zijn inderdaad erg aan de prijs, maar kunnen echt heel goed opereren! Onze hond was flink gegrepen en lag helemaal open, je kon haar slagader zien liggenLunatic schreef:Ja idd de kempenaar, echt belachelijk duurBrowny schreef:Fijn dat ze weer thuis is!sterkte. .
En de rekening was zeker van de kempenaar?Ik ben nog steeds op zoek naar een goede én betaalbare DA!
ze hebben het echt heel mooi gerepareerd en na twee weken zag je er helemaal niets meer van
![]()
nadeel is dat je voor spoedgevallen alleen maar bij hun terecht kunt, dus als je een andere goedkopere en kundige DA wilt dan moet je naar een andere plaats, maar voor een spoedje doe je dat ook niet zo snel![]()
ik ben 1 keer voor een spoed naar dronten gegaan en dat scheelde aanzienlijk in de kosten. maar of ze ook kundig zijn voor een operatie weet ik niet.
Lunatic schreef:Zinzi doet het netjes, ze heeft vanmorgen haar eerste 100 gram gemalen pens gehad, ze stond me echt aan te kijken met een blik van "neem je me nou in de maling, is dit alles?"![]()
Ook is ze volgens haarzelf wel weer klaar voor actie, gaat nog wat worden dus
Nee ze hebben haar maag niet vast gezet, dat was gelukkig niet nodig!Guuske schreef:Lees nu pas je berichtje Fijn dat het weer goed gaat met ZinziMaar als ik het goed lees,hebben ze de maag niet vast gezet ??Vorig jaar heeft onze newfy hetzelfde gehad De maag hebben ze toen voor de zekerheid vast gezet.Hij heeft toen 8 dagen op de i.c. in Utrecht gelegen vanwege complicaties.Zal het maar niet over het kostenplaatje hebben
Hoop dat je maatje snel weer helemaal de oude is.Beterschap voor Zinzi.
Hartstikke fijn!Lunatic schreef:
Het kokhalzen en kuchen is gelukkig al een heel stuk minder, ze gaat de goede kant op dus!

Dat is het gevolg van het sonderen, de slang in haar keel dus, waarmee ze het gas hebben laten ontsnappen en haar maag hebben gespoeld.Ariane schreef:Hartstikke fijn!Lunatic schreef:
Het kokhalzen en kuchen is gelukkig al een heel stuk minder, ze gaat de goede kant op dus!
Dat dat er ook nog bij moest komen
Ok!Lunatic schreef:Dat is het gevolg van het sonderen, de slang in haar keel dus, waarmee ze het gas hebben laten ontsnappen en haar maag hebben gespoeld.Ariane schreef:Hartstikke fijn!Lunatic schreef:
Dat dat er ook nog bij moest komen
vaak word de maag vast geniet om te voorkomen dat hij weer kantelt.Lunatic schreef:Uhhhij is niet vastgezet, dus hij ligt zoals hij normaal hoort te liggen denk ik

Nee dat bedoel ik ook nietLunatic schreef:Uhhhij is niet vastgezet, dus hij ligt zoals hij normaal hoort te liggen denk ik
Thanks, weer wat geleerdZamunda schreef:Nee, je kunt niet spreken van banden. Aan beide zijden van de maag zit een vlies vast (wat ook weer verbonden is met andere organen), een soort net. Het ene net is groter dan het andere en ze zijn vrij 'los'. Vandaar ook dat de maag überhaupt kan kantelen, hij wordt niet strak op zijn plaats gehouden.