Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Misschien kom ik dan wel even langs met zoomlens om jullie hondjes aan het werk te kieken!
Ik ben alleen bang dat mijn aanwezigheid een afleiding is voor jullie honden?
Nouja, mocht dat zo zijn loop ik gewoon verder, ik kijk wel effe!
In liefdevolle herinnering: Max 09-04-2000/07-11-2011 en Babs 20-12-2005/18-10-2012
samantha! schreef:Misschien kom ik dan wel even langs met zoomlens om jullie hondjes aan het werk te kieken!
Ik ben alleen bang dat mijn aanwezigheid een afleiding is voor jullie honden?
Nouja, mocht dat zo zijn loop ik gewoon verder, ik kijk wel effe!
Voor Max is alles afleiding haha.
Ik ga ook niet om hem perfect te laten presteren hoor, gewoon even middagje aan onze band werken en leuk trainen
Dus wat mij betreft ben je superwelkom!
Zo weer thuis!!
Het was erg leerzaam en vooral leuk, ook om weer nieuwe mensen en honden te leren kennen. Dus wat mij betreft, zeker voor herhaling vatbaar Floor.
En Sam, leuk dat je toch even bent gekomen om het gebeuren op de kiek te zetten
Ik vond het leuk jullie even bezig te zien
De foto's niet echt denderend, het was net wat te ver maar er zitten toch wel wat leuke tussen.
Ik zou ze vanavond even uploaden en ze in een topic zetten.
Jullie moeten trouwens wel even aangeven of jullie zelf ook erbij mogen op de foto's of dat jullie liever alleen de hond hebben.
In liefdevolle herinnering: Max 09-04-2000/07-11-2011 en Babs 20-12-2005/18-10-2012
Vond het superleuk jou ook eens in het echt te zien Samantha!
Spreken gauw wat af om te wandelen, denk dat Max en ik veel van jou en je mannen kunnen leren!
Foto's van mij mogen er trouwens ook op hoor. Ben benieuwd!
Bommeltje schreef:Goh, de fotograaf is me een beetje ontgaan. zo druk was ik met mijn cursisten bezig
Ik ben ook benieuwd naar de foto's!
Groetjes, Floor
Wat vond je er eigenlijk zelf van Floor?
Heeft het uitgepakt zoals je hoopte?
En zou je het leuk vinden er een vervolg aan te geven?
Het heeft volledig uitgepakt zoals ik hoopte. Het is een nieuw concept dat ik volledig zelf heb uitgedacht en het is altijd spannend hoe zoiets aanslaat. Het doel dat ik wilde bereiken was blije ontspannen bazen = blije ontspannen honden. Daar zijn we met de groep heel goed in geslaagd. Ik vond het een heel gezellige middag en ik zou hier heel graag een vervolg aan willen geven.
Als er belangstelling genoeg is dan is deze middag zeker voor herhaling vatbaar!
De fotoreportage vind ik bijzonder goed gelukt en deze geeft ook goed de sfeer weer. Het weer was ons natuurlijk ook goed gezind, dat scheelt.
Bommeltje schreef:Goh, de fotograaf is me een beetje ontgaan. zo druk was ik met mijn cursisten bezig
Groetjes, Floor
Het heeft volledig uitgepakt zoals ik hoopte. Het is een nieuw concept dat ik volledig zelf heb uitgedacht en het is altijd spannend hoe zoiets aanslaat. Het doel dat ik wilde bereiken was blije ontspannen bazen = blije ontspannen honden. Daar zijn we met de groep heel goed in geslaagd. Ik vond het een heel gezellige middag en ik zou hier heel graag een vervolg aan willen geven.
Als er belangstelling genoeg is dan is deze middag zeker voor herhaling vatbaar!
De fotoreportage vind ik bijzonder goed gelukt en deze geeft ook goed de sfeer weer. Het weer was ons natuurlijk ook goed gezind, dat scheelt.
Groetjes, Floor
De volgende keer doe ik ook graag mee met een van de honden. Ik zal even mailen.
Marjolein, Isa, Dora, Suus en Anne Those who are dead, are not dead, they're just living in my head..... (Coldplay, 42) Catootje 12-05-05 - 17-09-09 Chiva ? - ? -91 - 08-01-10 Belle 06-03-2003 - 05-11-2012
Floor, misschien is het handig als je de topic titel aanpast?
Hoe doe ik dat?
Als je je eerste bericht, de openingpost, citeert en dan op volledige bewerker klikt komt er een scherm waarin je je titel kan wijzigen bij onderwerp. Succes
Hoe doe ik dat?
Als je je eerste bericht, de openingpost, citeert en dan op volledige bewerker klikt komt er een scherm waarin je je titel kan wijzigen bij onderwerp. Succes
Hoe doe ik dat?