Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Knap, knáp kind!
Moderator: moderatorteam
- Mit
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Een Roemeense krielkip
- Aantal honden: 1
Knap, knáp kind!
Ik ben druk aan het trainen met Io (en U) zodat ze niet meer blaffend op andere honden af rennen.
En het gaat goehoedddd!
Vandaag weer een zak brokjes mee en telkens als zij zich focuste op een andere hond (maar nog voor ze iets deed) riep ik en dan kwam ze aansjeezen. Brokjes!
Toen we langs een kudde van 10 honden moesten werd het even erg spannend, ze blafte toen eenmaal naar een onstuimige pup maar kwam erna meteen naar mij. Dat heb ik niet beloond maar heb de aandacht vastgehouden en ben doorgelopen. Toen we voorbij waren was het brokjesfeest!
Ik ben zoooo trots op die gnomen! Het grote nadeel is wel dat andere honden vaak menen dat de beloning voor hen is.
Zo danste er vandaag ineens een terriër om ons heen, die bleef maar naar mijn hand springen. Die heb ik ook genegeerd, de puppies blijven roepen en zo liepen ze keurig met me mee zonder uit te vallen of gek te doen.
De baasjes van de andere hond lijnden hem zsm aan en zo hebben we netjes de weg vervolgd.
Pientere koppies hoor, die Wawa's!
En het gaat goehoedddd!
Vandaag weer een zak brokjes mee en telkens als zij zich focuste op een andere hond (maar nog voor ze iets deed) riep ik en dan kwam ze aansjeezen. Brokjes!
Toen we langs een kudde van 10 honden moesten werd het even erg spannend, ze blafte toen eenmaal naar een onstuimige pup maar kwam erna meteen naar mij. Dat heb ik niet beloond maar heb de aandacht vastgehouden en ben doorgelopen. Toen we voorbij waren was het brokjesfeest!
Ik ben zoooo trots op die gnomen! Het grote nadeel is wel dat andere honden vaak menen dat de beloning voor hen is.
Zo danste er vandaag ineens een terriër om ons heen, die bleef maar naar mijn hand springen. Die heb ik ook genegeerd, de puppies blijven roepen en zo liepen ze keurig met me mee zonder uit te vallen of gek te doen.
De baasjes van de andere hond lijnden hem zsm aan en zo hebben we netjes de weg vervolgd.
Pientere koppies hoor, die Wawa's!
- Pool
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Teckel
- Aantal honden: 3
Re: Knap, knáp kind!
Wat goed! Uiteraard wist ik dat al als voormalig chimama, het zijn uitermate intelligente hondjes 
[img][img] <b>Vóór</b>

In vrijheid verbonden

In vrijheid verbonden
- kloesje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Kruising Jack Russell Terriër Macho
Australian Kelpie Timber en Bindi
Duitse Herder Benthe (co-own) - Aantal honden: 4
-
Lizzie.
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Poedel
- Mit
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Een Roemeense krielkip
- Aantal honden: 1
Ik ga ze ook maar zit en poot aanleren, dat vind ik altijd zo schattigPool schreef:Wat goed! Uiteraard wist ik dat al als voormalig chimama, het zijn uitermate intelligente hondjes
- Ptje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Grote Franse poedel en een klein Spaans draakje
- Aantal honden: 2
Liefff hartstikke goed bezig zo, sommige mensen menen nu eenmaal omdat ze zo klein en schattig zijn dat ze dan ook niet opgevoed moeten worden .
Eigenlijk gemiste kans want ze zijn best slim.
Aardig zijn doet geen pijn en het kost geen cent, alleen wat moeite-
Muk
Netjes Mit, doen jullie goed. 
-
Sanner
- Zeer actief
Goed bezig! 
- Ariane
- Erelid
- Mijn ras(sen): Teckel
- Aantal honden: 0
Niet alleen een gemiste kansPtje schreef:Liefff hartstikke goed bezig zo, sommige mensen menen nu eenmaal omdat ze zo klein en schattig zijn dat ze dan ook niet opgevoed moeten worden .
Knappe dames hebben jullie, Mit
Ariane, Bibi, Nikita*, Barney* en Prins*.
Als we geen dagen toe kunnen voegen aan het leven moeten we leven toevoegen aan de dagen. Heaven can wait.
Als we geen dagen toe kunnen voegen aan het leven moeten we leven toevoegen aan de dagen. Heaven can wait.
- blacky
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Coton de Tuléar en Havanezer.
- Aantal honden: 3
dan moet je wel oppassen dat ze niet zo worden als die twee van mij. Die doen alles voor je. Als je maar een brokje in je hand hebt. Geen brokje is geen truckjes
En ik hoef ook niet te doen alsof ik een brokje heb dat weten ze feilloos
En ik hoef ook niet te doen alsof ik een brokje heb dat weten ze feilloos