Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Helaas moeten herplaatsen. Gelukkig 'n nieuwe aanwinst! ♥♥♥
Moderator: moderatorteam
-
Melanie 74
- Caro.
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Spaanse Draak
- Aantal honden: 1
- Contacteer:
Re: Helaas moeten herplaatsen. Gelukkig 'n nieuwe aanwinst!
Ik las de beginpost en dacht... hmmm laat ik eerst maar even verder lezen... gelukkig
- Maryanne
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Jack Russell Terriers, Vizsla
- Aantal honden: 12
- Contacteer:
Caro. schreef:![]()
![]()
![]()
Ik las de beginpost en dacht... hmmm laat ik eerst maar even verder lezen... gelukkig
-
roksefloks
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): kooikerhondje en Franse krulhaar.
- Aantal honden: 4
groet Sylvia en een poot van de jongen en de meisjes.
- Zamunda
- Zeer actief
- Aantal honden: 0
Oh oh, verhoogde bloeddrukken, migraines, verpeste wandelingen, mensen uren van slag en geschaad in hun mensenkennis.... komt dit oooooit nog goed
. En wat te denken van de mensen die alleen maar de OP gelezen hebben en nu nog steeds de messen aan het slijpen zijn
?!
Wel leuk dat jullie er zo intrapten hoor, bedankt dat jullie zo gewillig meewerkten
.
.
Wel leuk dat jullie er zo intrapten hoor, bedankt dat jullie zo gewillig meewerkten
Nou, dan nog, ik vind jullie echt KEIHARD hoor. Nie lief niePtje schreef:Zamunda schreef:Nouja, je mag best positief met iemand meeleven hoortineke schreef:Ha ha en toen jij zei dat je foto's van de nieuwe aanwinst aan het uploaden was dacht ik wat een lijpkees, alsof we die willen zien.Zamunda schreef:Hahaha, ja Tineke verwoordde het zeker goed! Was ook mooi hoe ze oppakte dat mijn moeder haar naar haar nieuwe baas gebracht had
.
Bij plaatsing van de gewraakte foto's had ik dat vast ook prima weten te verwoorden![]()
. Ik krijg hier wel een beetje een onwelkom gevoel bij... Lekker makkelijk hoor, beetje de nieuwkomer wegpesten
! Keihard forum dit
.
Uh uh jij ben allang geen nieuwkomer meer dus daar kun je je niet meer achter verschuilen, jij hoort gewoon bij de inboedel
- shibashira
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): 3 x Shiba & 1 x Akita
- Contacteer:
Sandra & Shira, Taro, Nikki, Kaya

- Rea
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Amerikaanse cocker spaniels: Teun en Pien
Engelse cocker spaniels: Lot, Jet en Noor - Locatie: Den Bosch
- Contacteer:
Iedereen stond wel meteen op z'n achterste benen om je te nagelen
Heerlijk dit

Heerlijk dit

- Melissa
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Am. Staff. & Chineesjes

- Ramiek
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): borderterrier
- Aantal honden: 2
- Contacteer:
je weet een forum wel bezig te houden 
Sent from my iPad using Tapatalk HD
Sent from my iPad using Tapatalk HD
- Lynnepien
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Teckel

- annicka
- Zeer actief
Prachtig, wat geniaal!!!!!! 
Groetjes van Ellen en een Knuf van Noa, Luna en Fitz.
- Pepie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Europese korthaar
-
Bmamavan2
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Labradormix
Bij de titel snapte ik al niet dat iemand dit op HF zou durven plaatsen, dan weet je toch vooraf dat je gelyncht gaat worden in minstens 30 pagina's?
Toen ik het artikele las moest ik echt even nadenken of jij het was en ik ging automatisch de naam van Laissah invullen (hoe generaliserend he).
Toen ik ook nog eens die andere foto van je avatar zag snapte ik het helemaal niet meer, hoe kun j eerst zo blij zijn met een hond en hem dan als een oud paar schoenen wegdoen?
Maar toch, toen bedacht ik dat je nergens echt Laissah noemde en dat je nog niet eens de moed had om haar zelf weg te brengen kon ik me niet voorstellen.
Dus ik ben snel naar pagina 7. geskipt kom te kijken naar de reacties.
Toen begreep ik genoeg en ben ik verder gaan lezen.
Ondanks mijn ontzetting van het eerste moment moest ik er wel erg mee lachen, wat een goed uitgedachte en uitgewerkte grap. Hoe kom je erop?
Gelukkig hebben jullie nu heel veel plezier met je nieuwe aanwinst, hij is idd. Big, Black and Beatifull en hopelijk voeldoet hij nu wel aan je eisen
Toen ik het artikele las moest ik echt even nadenken of jij het was en ik ging automatisch de naam van Laissah invullen (hoe generaliserend he).
Toen ik ook nog eens die andere foto van je avatar zag snapte ik het helemaal niet meer, hoe kun j eerst zo blij zijn met een hond en hem dan als een oud paar schoenen wegdoen?
Maar toch, toen bedacht ik dat je nergens echt Laissah noemde en dat je nog niet eens de moed had om haar zelf weg te brengen kon ik me niet voorstellen.
Dus ik ben snel naar pagina 7. geskipt kom te kijken naar de reacties.
Toen begreep ik genoeg en ben ik verder gaan lezen.
Ondanks mijn ontzetting van het eerste moment moest ik er wel erg mee lachen, wat een goed uitgedachte en uitgewerkte grap. Hoe kom je erop?
Gelukkig hebben jullie nu heel veel plezier met je nieuwe aanwinst, hij is idd. Big, Black and Beatifull en hopelijk voeldoet hij nu wel aan je eisen

- Lisette1985
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Kruising, chihuahua en een border collie
- Aantal honden: 3
Zo chagrijnig als dat ik opstond (slecht geslapen) zo vrolijk ben ik nu na het lezen van dit topic 
Liefde begint met een glimlach,
Groeit met een kus,
Maar eindigt met een traan.
Groeit met een kus,
Maar eindigt met een traan.
- Ptje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Grote Franse poedel en een klein Spaans draakje
- Aantal honden: 2
Ik moet je eerlijk bekennen eigenlijk dat bij mij de eerste paar seconden het kwartje zélfs nog niet viel toen ik de 2e foto zag.
Ik dacht húh ze gaat die hond toch niet wegdoen omdat ze de kong kapot heeft gemaakt?
....
....

Ik dacht húh ze gaat die hond toch niet wegdoen omdat ze de kong kapot heeft gemaakt?
Aardig zijn doet geen pijn en het kost geen cent, alleen wat moeite- Ariane
- Erelid
Ptje schreef:Ik moet je eerlijk bekennen eigenlijk dat bij mij de eerste paar seconden het kwartje zélfs nog niet viel toen ik de 2e foto zag.
Ik dacht húh ze gaat die hond toch niet wegdoen omdat ze de kong kapot heeft gemaakt?....
....
![]()
![]()
En ik moet eerlijk bekennen dat ik het zelfde dacht
Ariane, Bibi, Nikita*, Barney* en Prins*.
Als we geen dagen toe kunnen voegen aan het leven moeten we leven toevoegen aan de dagen. Heaven can wait.
Als we geen dagen toe kunnen voegen aan het leven moeten we leven toevoegen aan de dagen. Heaven can wait.
- SannePP
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Mechelse Herder-x-Border Collie en een Kretenzer Worsthond
- Contacteer:
Ik ookAriane schreef:Ptje schreef:Ik moet je eerlijk bekennen eigenlijk dat bij mij de eerste paar seconden het kwartje zélfs nog niet viel toen ik de 2e foto zag.
Ik dacht húh ze gaat die hond toch niet wegdoen omdat ze de kong kapot heeft gemaakt?....
....
![]()
![]()
En ik moet eerlijk bekennen dat ik het zelfde dacht
Duurde ff voordat dat kwartje (eeeh 2 euro muntstuk) viel hoor
RIP Cena
- Ariane
- Erelid
En hoe denk je er nu dan over?Pakdebal schreef:gonnie schreef:Pakdebal schreef:Zamunda schreef:, maar achteraf gezien zocht ik toch een wat robuustere uitstraling.
Bijkomend punt was dat ik haar toch ook wat te klein vond, .
je kan dingen ruilen bij de Hema , maar je kan GEEN levende wezens inruilen voor wat anders ..![]()
![]()
een kind inruilen, doe je dat ook zo snel ?.
Je hebt vast weer niet alles gelezen. Hahahahaha.
nee, daar heb ik echt geen tijd voor, maar nu wel , omdat er stond " een grap " ergens
- SannePP
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Mechelse Herder-x-Border Collie en een Kretenzer Worsthond
- Contacteer:
- Ariane
- Erelid
Gelukkig, nog eentjeSannePP schreef:Ik ookAriane schreef:Ptje schreef:Ik moet je eerlijk bekennen eigenlijk dat bij mij de eerste paar seconden het kwartje zélfs nog niet viel toen ik de 2e foto zag.
....
![]()
![]()
En ik moet eerlijk bekennen dat ik het zelfde dacht![]()
![]()
![]()
![]()
- Ariane
- Erelid
SannePP schreef:denken????
O sorry
- Zamunda
- Zeer actief
Haha, leuke reacties weer! Wat laten we ons toch gewillig op de kast jagen hè. Leuk dat jullie er om hebben kunnen lachen! 
Whahaha, die had ik niet eens voorzien. Leermoment voor de volgende keer
!
Oh, dat vind ik echt leuk!Lisette1985 schreef:Zo chagrijnig als dat ik opstond (slecht geslapen) zo vrolijk ben ik nu na het lezen van dit topic
SannePP schreef:Ik ookAriane schreef:Ptje schreef:Ik moet je eerlijk bekennen eigenlijk dat bij mij de eerste paar seconden het kwartje zélfs nog niet viel toen ik de 2e foto zag.
....
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
- Ariane
- Erelid
Nee joh, juist leuk!Zamunda schreef:SannePP schreef:Ik ookAriane schreef:Ptje schreef:Ik moet je eerlijk bekennen eigenlijk dat bij mij de eerste paar seconden het kwartje zélfs nog niet viel toen ik de 2e foto zag.
....
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Duurde ff voordat dat kwartje (eeeh 2 euro muntstuk) viel hoorWhahaha, die had ik niet eens voorzien. Leermoment voor de volgende keer
![]()
!
Maar belachelijk vond ik het wel
- Zamunda
- Zeer actief
Ja, ik bedoel ook dat ik dat wat meer uit had kunnen buiten door de teksten daar nog iets beter op toe te snijden gna gnaAriane schreef:Nee joh, juist leuk!Zamunda schreef:Ptje schreef:Ik moet je eerlijk bekennen eigenlijk dat bij mij de eerste paar seconden het kwartje zélfs nog niet viel toen ik de 2e foto zag.
....
![]()
![]()
![]()
!
Maar belachelijk vond ik het wel
Maar belachelijk?
- Browny
- Zeer actief
- Aantal honden: 5
- Maltezers
- Zeer actief
Ik ben zo blij dat ik het vandaag pas lees. Kijk dan lees je eerst het hele verhaal om dan heel triomfantelijk te kunnen zeggen ik geloofde het hele verhaal toch al niet ik ben er dus ook niet ingetuind. Nou in eerste instantie wel dus met boter en suiker ik had alleen het geluk dat ik eerst alles heb gelezen. Een geweldige grap, hoe komt iemand er op echt toppie hoor. Ene persoonlijk denk ik dat iemand van hier nou op dit moment een geweldige ruzie en stampij staat te maken bij de HEMA over hoe zij het in hun bolle kop halen om een levend iets te ruilen na dat dat wettelijk nog mag dit omdat het kwartje nog steeds niet helemaal gevallen is.
- Ariane
- Erelid
Voortaan neem ik niets meer serieus wat jij schrijft.Zamunda schreef:Ja, ik bedoel ook dat ik dat wat meer uit had kunnen buiten door de teksten daar nog iets beter op toe te snijden gna gnaAriane schreef:Nee joh, juist leuk!Zamunda schreef:Ptje schreef:Ik moet je eerlijk bekennen eigenlijk dat bij mij de eerste paar seconden het kwartje zélfs nog niet viel toen ik de 2e foto zag.
....
![]()
![]()
![]()
!
Maar belachelijk vond ik het wel![]()
.
Zo
Maar belachelijk?Een hond die je duurgekochte spullen sloopt die kun je echt beter inruilen hoor, hele legitieme reden
!
- Eefsel
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Golden retriever
Hahahahaahahahahahahaha ik ga kapot hier!! Dacht ook echt, nee hoe kun je Laissah zomaar weg doen :S En eigenlijk waren de reacties van de andere forummers ook geweldig!
Evelien en Joep

Cause all of me, loves all of you
Dag mijn schaduw, dag flupperpupper. Je wordt gemist.
Joep 23-09-2014 ~ 18-12-2020

Cause all of me, loves all of you
Dag mijn schaduw, dag flupperpupper. Je wordt gemist.
Joep 23-09-2014 ~ 18-12-2020
- Zamunda
- Zeer actief
Nou vooruit, om het goed te maken zal ik straks eens wat mooie plaatjes van onze allerliefste lieveling posten
. Of van Laissah
?
.
Heul verstandigAriane schreef:Voortaan neem ik niets meer serieus wat jij schrijft.
Zo![]()
- Tamara.
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Hovawart
Ik vind de grap echt fantastisch
jammer dat je zo snel was met het plaatsen van de foto's
Toen ik je topic las, werd ik helemaal overweldigd door een gevoel van teleurstelling in de mensheid en in mezelf. Als dit echt was geweest, had ik hierna nooit meer iemand kunnen geloven/vertrouwen
Toen ik je topic las, werd ik helemaal overweldigd door een gevoel van teleurstelling in de mensheid en in mezelf. Als dit echt was geweest, had ik hierna nooit meer iemand kunnen geloven/vertrouwen