ik vond dat 'ik kon er veel in kwijt' zo raar en niet zoals jij over je hond schrijft, maar ik zat het allemaal wel met ingehouden adem te lezen en
kon niet begrijpen dat ik me zo in iemand vergist zou hebben
Moderator: moderatorteam

Idd BRILJANTRenee1966 schreef:Niet.....ik vind het echt een goeie grap.Hilde schreef:Ik zal wel geen gevoel voor humor hebben, maar ik vind het niet leuk.
Renee1966 schreef:Niet.....ik vind het echt een goeie grap.Hilde schreef:Ik zal wel geen gevoel voor humor hebben, maar ik vind het niet leuk.
Ik vind hem juist steengoed.Hilde schreef:Ik zal wel geen gevoel voor humor hebben, maar ik vind het niet leuk.
Zamunda schreef:Ik heb het eerst even stil gehouden, omdat ik bang was dat het niet begrepen zou worden. Uiteindelijk nu toch maar de stoute schoenen aangetrokken om te schrijven over de verandering in huize Zamunda.
Hier ons verhaal:
Ik heb al even niet geschreven over hoe het hier gaat, omdat het niet allemaal meer zo lekker ging. We hebben uiteindelijk helaas moeten besluiten om haar te herplaatsen, het ging gewoon niet meer. Kort gezegd bleek het toch geen goede match, ze was ook eigenlijk te zacht voor wat wij met/van haar wilden. Begrijp me niet verkeerd: ze was geweldig, we hebben ons heerlijk met haar vermaakt en ik kon er best wat in kwijt, maar achteraf gezien zocht ik toch een wat robuustere uitstraling. Bijkomend punt was dat ik haar toch ook wat te klein vond, maar dat was niet het belangrijkste.
Eerlijk gezegd was ik al ruim voordat ze weg was aan het rondkijken... ik wilde gewoon niet lang zonder, dus ben eerst voor een nieuwe schat gaan kijken en heb haar daarna pas weggedaan.
Maar dan nu het goede nieuws: we zijn geslaagd, en hoe!!! Hij is zó gaaf. Echt prachtig om te zien, mooie robuuste bouw, lekker groot en ik kan er écht mijn ei in kwijt
! Echt super gewoon en we vermaken ons elke dag met hem! Nou ben ik eigenlijk helemaal niet zo van het uiterlijk, maar ik vind zijn kleur ook veel mooier, hij is zó mooi zwart
. Het klikte ook echt meteen, was echt liefde op het eerste gezicht. Na mijn ervaring met Laissah wist ik nu ook veel beter wat ik wilde dus ik weet nu dat dit gewoon een veel betere match is.
Ik zal straks wat foto's uploaden!
Maarja, toen we eenmaal voor hem gekozen hadden was het tijd dat we afscheid van haar gingen nemen. Dat was wel even moeilijk moet ik zeggen, ondanks dat de match niet goed was: je raakt toch gehecht, althans ik heb dat al snel.
Gelukkig hebben we een heel goed huisje kunnen vinden voor haar! Ze is daar gewoon veel beter op haar plek: het is bij een wat oudere man met een al wat ouder hondje die heel zacht is en super met haar omgaat! Mijn moeder heeft haar gebracht en vertelde dat de klik er eigenlijk meteen was, dus dat was echt heel fijn om te horen. Die man is echt heel tevreden over haar en blij met 'r, dus dat verzacht de pijn gelukkig. Ik heb alleen helaas nog geen foto's van hun gekregen, dat vind ik wel jammer.
Soms mis ik haar nog wel, maar gelukkig heb ik fijne afleiding hier en begint het al wat te slijten.
Ik zal straks even wat foto's spammen van onze mooie nieuwe schat (a.k.a. 'Big, Black and Beautiful').Ik hoop dat we nog heel lang van elkaar mogen genieten!
Ik heb geprobeerd om het verhaal zo compleet mogelijk op te schrijven en hoop dat duidelijk is hoe het gegaan is en dat het nodig was. Het is beter zo.
Ik ook, kon nog niets schrijven vanwege mijn stomme verbazing.Inge O schreef:Zamunda schreef: Onze geliefde rode kong bleek gewoon geen goede match, te zacht voor ons, dat had ik vantevoren niet goed ingeschat. Vandaar dat ik zocht naar een robuustere. Gelijk ook maar een maatje groter genomen, want dat past beter bij Laissah haha.
Mijn moeder heeft de rode kong meegenomen naar een vriend van haar, die heeft een oud hondje en geniet er met volle teugen van. Dus eind goed al goed.
![]()
![]()
ik was er nog het meeste verbaasd over dat je dat hier zomaar durfde te plaatsen![]()
.
~Suzanne~ schreef:Ik ben na dit bericht maar opgehouden met lezen...
![]()
![]()
![]()
Echt, te triest voor woorden.
Suzanne
Ik zou maar even verder lezen~Suzanne~ schreef:Ik ben na dit bericht maar opgehouden met lezen...
![]()
![]()
Suzanne
Waarvan akte~Suzanne~ schreef:Ik ben na dit bericht maar opgehouden met lezen...
![]()
![]()
![]()
Suzanne

Ja, ik scheet dus echt in mijn broek!!! Ik dacht: "Als ik dit (te) lang volhoud dan vergeven ze me dat nooit meer!". En daar vind ik het forum te leuk voor, om dat op het spel te zettenTallie schreef:Dit had je nog minstens een paar pagina's moeten rekken, veel te goede grap om zo snel te verklappen![]()
Oh, ik mag er eigenlijk niet om lachen, vind het sneu dat je er van van slag wasJion schreef:Kútwijf!!!!Zamunda schreef:Ik hoop dat het met de foto's duidelijker wordt. En waarom mijn moeder haar gebracht heeft was omdat zij toch die kant op moest en het voor ons anders 5 uur heen en weer rijden was geweest. Dat vond ik echt een beetje teveel van het goede.
Hier ging alles nog goed:
Hier kun je de eerste barsten in onze relatie goed zien
Hier onze nieuwe aanwinst: BBB
Groot vermaak met onze nieuwe aanwinst!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik ben er de hele ochtend van van slag geweest; ik dacht ik ga eerst maar wandelen want ik kan hier echt niet op reageren zonder lelijke dingen te zeggen. Snapte ook echt niet hoe ik me zo in iemand had kunnen vergissen.![]()
Pfffffff........
grappemaker......
Hier moest ik ook wel even om lachen, omdat het (zonder dat Anja het zelf wist) zó waar wasAnja schreef:Nou, de liefde was van korte duur.
Belachelijke redenen om je hond te herplaatsen![]()
Maar goed.. je heb al weer een nieuw speeltjeVeel plezier ermee.
Nou ja, die boodschappen heb je maar vast in huis, dat is dan toch weer een voordeelSafari schreef:Ik ben van nijd boodschappen gaan halen al mompelend 'ik snap het niet...ze was zo blij...ik snap het niet'