Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Denk je lekker te gaan trainen....
Moderator: moderatorteam
- renee-uk
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): duitse herder
- Aantal honden: 1
Re: Denk je lekker te gaan trainen....
oeps gyanty, er is iets met jou of er is iets met mij, maar ik ben het steeds vaker met je eens 

you can never replace the dogs you've lost, but you can always find a new one to love
- gyanty
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Border Collie
- Aantal honden: 2
Haha Renee-uk, niet zo gek doen. Ik zit te wachten op een pittige discussie met jou, maar dat zit er dus alwéér niet inrenee-uk schreef:oeps gyanty, er is iets met jou of er is iets met mij, maar ik ben het steeds vaker met je eens
Misschien wordt ik volwassen ofzo? Geen andere mankementen aan mezelf gevonden.....

-
duitse herder
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Duitse Herder en Border Collie
- Aantal honden: 2
Kennelhoest is geen heel groot probleem, ik maak me er ook niet heel veel zorgen over. Zowel op mijn werk als op de training zijn er wel eens honden aan het kuchen. Wel moet je oppassen dat het geen hersenvliesontsteking word, helaas heb ik dat meegemaakt. Toen Noah ook op zelfde leeftijd begon te kuchen kneep ik hem wel 
- Barnsley
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Golden retrievers
- Aantal honden: 5
- Contacteer:
sbientje schreef:rekeningen indienen bij die mevrouw gaat me dan weer te ver, maar met een hond met kennelhoest zou ik ook niet naar een training gaat nee...
Dat, en daarbij is 9 van de 10 keer niet eens een dierenarts nodig maar volstaat een hoestdrankje prima.
Die mevrouw wist waarschijnlijk niet eens van kennelhoest of die hele besmetting af.
Ik vind dat er door sommige van hier wel heel erg overdreven gereageerd hoor. Kennelhoest komt overal voor.
Het is even vervelend, maar als je er op tijd bij bent ook niet meer dan dat. Shit happens...