Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Loopse teven-uitruil-topic....
Moderator: moderatorteam
- veertje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Groenendaeler, Markiesje en Roemeentje
Re: Loopse teven-uitruil-topic....
Ik heb niks om te ruilen, maar wil best eens oppassen op lastige reuen of loopse teefjes.
- Machie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Puli, kruising golden retriever X wetterhoun, kruising Pumi, Hrvatski ovčar, Border Collie
- Aantal honden: 5
Ik zie er wel tegen op, die ene keer dat Csiva loops mag worden. Hopelijk wacht ze nog een poosje 

-
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Labrador Retriever
- Aantal honden: 2
- Contacteer:
Ik zou ook niet snel een loopse teef uit logeren doen denk ik, dat houd ik toch liever zelf in de hand. Maar een reu opvangen zou ik best doen. Had ik zelf een reu zou ik hem misschien op de hoogtijdagen ook wel uit logeren sturen..
nomo schreef:JBK schreef:Ow ik bied me aan voor een Chuck logeerpartij! Kan Cody leren dat Weimpjes leuk zijn!nathalie schreef:Een loopse teef blijft gewoon thuis. Mocht Chuck een vervelend ventje worden, mag hij gaan logeren!
En ik kan Chuck knuffelen![]()
![]()
Zo, JBK uitgeschakeld
hier met Chuck!

Bij zo'n gewelddadig persoon wil je toch je hond niet uit logeren sturen?
Kom maar hoor Chuck

-
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): norwich terriër en griekse zwerver en een Spaanse zwerver
Ik heb Sookie laatst loops en wel afgedropt bij de oppas, nou was dit iemand die ik echt wel vertrouw in deze anders had ik het zo snel niet gedaan, echter was juist die loopsheid de reden dat ze niet naar het pension mocht van me, bang voor een foutje......en in ons geval kon het even niet anders, volgend jaar zou ze bijv.gewoon thuis kunnen blijven, dan ben je gewoon verder...sbientje schreef:Ik zou ook niet snel een loopse teef uit logeren doen denk ik, dat houd ik toch liever zelf in de hand. Maar een reu opvangen zou ik best doen. Had ik zelf een reu zou ik hem misschien op de hoogtijdagen ook wel uit logeren sturen..
-
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): 2x kruising spaanse waterhond ratonero
1x kruising labrador border collie
1x kruising erdelyi kopó
1x spaans markiesje - Aantal honden: 5
Badu schreef:Ook goed... wanneer kan ik mijn vier mannen brengenbellabeest schreef:persoonlijk zou ik eerder de reu in huis uit logeren sturen dan de loopse teef. maar misschien ligt dat aan mij.
kom maar brengen hoor, neem jij dan mijn 2 teven mee. niet dat die loops worden hoor.
- Badu
- Zeer actief
- Contacteer:
Zijn dat de Jacks?bellabeest schreef:Badu schreef:Ook goed... wanneer kan ik mijn vier mannen brengenbellabeest schreef:persoonlijk zou ik eerder de reu in huis uit logeren sturen dan de loopse teef. maar misschien ligt dat aan mij.
kom maar brengen hoor, neem jij dan mijn 2 teven mee. niet dat die loops worden hoor.
- noekie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): american bulldog,
Xfila/stabij/lab/? - Aantal honden: 2
- Contacteer:
Ik ik ik (weet alleen niet of djenna en kibo het er mee eens zijn)chrico schreef:Wie wil Niek. Hond van mijn vriendin is loops en hij is zover dat hij zelfs mijn vriendin wil dekken![]()
Verder heb je een jankerd en een pieper maar hij blijft tot nu toe wel eten dus dat scheelt

scooby 06-07-1995/31-08-2007
andor 12-04-2001/10-09-2009
andor 12-04-2001/10-09-2009
-
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Stabyhoun
- Contacteer:
Vind 't ook geen punt om op te passen op andermans loopse teef.
Ik zit zelf wel met het probleem met Dieke dat ze nog niet lang genoeg alleen kan blijven en nu gaat ze op de maandagen naar mijn schoonouders. Dat gaat niet als ze loops wordt, want mijn schoonouders hebben Melo (intacte reu, zoon van mijn Senna). Zou het zelf alleen echt onwijs moeilijk vinden om haar ergens anders heen te brengen. Normaal al, maar hélemaal als ze loops is.
Ik zit zelf wel met het probleem met Dieke dat ze nog niet lang genoeg alleen kan blijven en nu gaat ze op de maandagen naar mijn schoonouders. Dat gaat niet als ze loops wordt, want mijn schoonouders hebben Melo (intacte reu, zoon van mijn Senna). Zou het zelf alleen echt onwijs moeilijk vinden om haar ergens anders heen te brengen. Normaal al, maar hélemaal als ze loops is.
- Badu
- Zeer actief
- Contacteer:
Herkenbaar... ondanks het circus willen wij ze ook niet uit logeren sturen. Reuen niet, teven nog veel minder... Soort van 'dealen met situatie'. Lastig, dat wel maar buiten de roedel zetten...v. 't Brabantse Bont schreef:Vind 't ook geen punt om op te passen op andermans loopse teef.

-
- Zeer actief
- Contacteer:
Vreselijk vind ik het om ze ergens heen te moeten brengen en bij mijn schoonouders zitten ze goed, dat weet ik én het is maar voor één dag per week. Maar hoe ik het op ga lossen als ze loops wordt... Geen idee!Badu schreef:Herkenbaar... ondanks het circus willen wij ze ook niet uit logeren sturen. Reuen niet, teven nog veel minder... Soort van 'dealen met situatie'. Lastig, dat wel maar buiten de roedel zetten...v. 't Brabantse Bont schreef:Vind 't ook geen punt om op te passen op andermans loopse teef.
Ik hoop dat dat nog even op zich laat wachten (al ben ik er bang voor, want de reuen beginnen d'r al interessant te vinden, mijn baby!

- Badu
- Zeer actief
- Contacteer:
Boeiend wordt het pas als de reuen de loopse teef gaan 'verdelen/claimen'v. 't Brabantse Bont schreef:Vreselijk vind ik het om ze ergens heen te moeten brengen en bij mijn schoonouders zitten ze goed, dat weet ik én het is maar voor één dag per week. Maar hoe ik het op ga lossen als ze loops wordt... Geen idee!Badu schreef:Herkenbaar... ondanks het circus willen wij ze ook niet uit logeren sturen. Reuen niet, teven nog veel minder... Soort van 'dealen met situatie'. Lastig, dat wel maar buiten de roedel zetten...v. 't Brabantse Bont schreef:Vind 't ook geen punt om op te passen op andermans loopse teef.
Ik hoop dat dat nog even op zich laat wachten (al ben ik er bang voor, want de reuen beginnen d'r al interessant te vinden, mijn baby!)

Hommeles kan ik je verzekeren

- Machie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Puli, kruising golden retriever X wetterhoun, kruising Pumi, Hrvatski ovčar, Border Collie
- Aantal honden: 5
Begin Juni had Csiva veel interesse van reuen (behalve Dumas) Ondertussen is het half September, is ze volgende week 1 jaar, en nog niet loopsv. 't Brabantse Bont schreef: (al ben ik er bang voor, want de reuen beginnen d'r al interessant te vinden, mijn baby!)

-
- Zeer actief
- Contacteer:
Van mij mag ze ook nog wel een flink aantal maanden wachten.
Zoiets als haar mama (om de 10 a 11 maanden) vind ik prima!

- moosje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): ISSR Shiloh Shepherd, Cão Lixeira Português, en een aantal part-time Chinese Cresteds
- Contacteer:
Pippi is om de 13 maanden loops ideaal!
Jade en Bleza zijn gesteriliseerd.
Een reu zou er hier best bij kunnen denk ik. Vanaf eind novemer ongeveer, dan zijn we redelijk gewend in het nieuwe huis. En mits Pippi niet loops is in die periode natuurlijk. Maar ik denk dat ze in juni pas weer loops wordt, dus dat duurt nog even.
Een reu zou er hier best bij kunnen denk ik. Vanaf eind novemer ongeveer, dan zijn we redelijk gewend in het nieuwe huis. En mits Pippi niet loops is in die periode natuurlijk. Maar ik denk dat ze in juni pas weer loops wordt, dus dat duurt nog even.

In loving memory: Tara, Cheeco, Rinty, Kazan, Zarah, Shendor & Bleza
Dierenvoedselbank Amersfoort
Facebookpagina Dierenvoedselbank Amersfoort
- Dee
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Zwitserse witte herder en een Roemeens meisje
Dan weet ik wanneer ik vakantie kan plannenmoosje schreef:Pippi is om de 13 maanden loops ideaal!

Nani lever ik af bij Safari