Laatst dacht ik dat Mickey loops zou worden. Dierenarts dacht ook te kunnen zien dat het eraan zat te komen aan de vulva.
Ze begon erg te markeren buiten en werdt gek als ze mannetjes rook. Reutjes vonden haar ook extreem leuk en Mickey bood zichzelf zo aan (kont naar hun toe, staart opzij enzo). Ze verhaarde extreem en was een korte periode een echte eerste klas bitch. Maar nu is de vulva minder opgezwollen, ze gaat niet meer de geur van elke reu achterna en reutjes worden niet meer wild van haar. Het verharen is gestopt en ze wordt weer minder bitchy. Maar ik heb geen druppel gezien.. Ze slaapt op een licht vetbed en ook daarop was niks te zien de afgelopen tijd.
Zou ze toch loops geweest kunnen zijn? Ondanks dat ik geen bloed gezien heb? Niet dat het heel veel uitmaakt want sterilliseren wil ik zowiezo (voorlopig) niet.
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Eerste loopsheid
Moderator: moderatorteam
-
Vica
- Mit
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Een Roemeense krielkip
- Aantal honden: 1
-
Vica
Re: Eerste loopsheid
Oeh dat wordt dan goed op symptomen letten voortaan. Ongelukjes zit ik niet op te wachten