Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Fotomeeting Soesterduinen 15/9 (VOL) Fotografen nog welkom!
Moderator: moderatorteam
- Machie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Puli, kruising golden retriever X wetterhoun, kruising Pumi, Hrvatski ovčar, Border Collie
- Aantal honden: 5
Re: Fotomeeting Soesterduinen 15/9 (VOL) Fotografen nog welk
Ja idd heel jammer. Maar ook met 2 fotografen was het wel heel heel erg weinig geweest vind ik.
-
- Zeer actief
- Aantal honden: 1
Ja jammer dat ik nog zelf niet mag autorijden en weet niet hoelang het duurt dus heb iets dichterbij gezocht waar ik aan mee kan doen anders was ik naar zowel Lelystad als deze gekomen.
- Annestiekje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Rhodesian Ridgeback
als het niet door gaat... geef ik mij niet meer op als fotograaf.... Vind het jammer... respect voor Moos dat ze het nu tot twee keer toe en dan ook lelystad erbij geprobeerd heeft te organiseren.... en het dan zo afloopt.. echt jammer....

My home is .... where my dog is..........
Wat missen we je lieve kleine brompot.... 20-12-2002 - 22-09-2011
- LongFields
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Laekense Herder Tapas
Peruaanse Kelpie Mojo
Kelperuaan Kiitos - Aantal honden: 3
Vind je dit niet wat overtrokken?Annestiekje schreef:als het niet door gaat... geef ik mij niet meer op als fotograaf.... Vind het jammer... respect voor Moos dat ze het nu tot twee keer toe en dan ook lelystad erbij geprobeerd heeft te organiseren.... en het dan zo afloopt.. echt jammer....
Je kunt het mensen niet kwalijk nemen dat ze verhinderd zijn toch?
Zelf heb ik me voor deze fotomeeting niet op kunnen geven, omdat wij dan in het buitenland zitten...

Ja, en mijn hond is dood.LongFields schreef:Vind je dit niet wat overtrokken?Annestiekje schreef:als het niet door gaat... geef ik mij niet meer op als fotograaf.... Vind het jammer... respect voor Moos dat ze het nu tot twee keer toe en dan ook lelystad erbij geprobeerd heeft te organiseren.... en het dan zo afloopt.. echt jammer....
Zelf heb ik me voor deze fotomeeting niet op kunnen geven, omdat wij dan in het buitenland zitten...
- Annestiekje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Rhodesian Ridgeback
LongFields schreef:Vind je dit niet wat overtrokken?Annestiekje schreef:als het niet door gaat... geef ik mij niet meer op als fotograaf.... Vind het jammer... respect voor Moos dat ze het nu tot twee keer toe en dan ook lelystad erbij geprobeerd heeft te organiseren.... en het dan zo afloopt.. echt jammer....
Nee hoor... ik vind het niet overtrokken... ik neem ook niemand iets kwalijk maar vind het gewoon jammer... vooral voor moos die haar energie er ingestoken heeft.. dat het nu en ook Lelystad niet doorgaat. En het is ook mijn eigen beslissing om me niet meer op te geven.. Dan erbij ... voor mij gaan we de verkeerde tijd van het jaar weer in qua gezondheid... dus voor mij een pas op de plaats...

My home is .... where my dog is..........
Wat missen we je lieve kleine brompot.... 20-12-2002 - 22-09-2011
- LongFields
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Laekense Herder Tapas
Peruaanse Kelpie Mojo
Kelperuaan Kiitos - Aantal honden: 3
Daar zeg je er wat bij hè?Annestiekje schreef:LongFields schreef:Vind je dit niet wat overtrokken?Annestiekje schreef:als het niet door gaat... geef ik mij niet meer op als fotograaf.... Vind het jammer... respect voor Moos dat ze het nu tot twee keer toe en dan ook lelystad erbij geprobeerd heeft te organiseren.... en het dan zo afloopt.. echt jammer....
Nee hoor... ik vind het niet overtrokken... ik neem ook niemand iets kwalijk maar vind het gewoon jammer... vooral voor moos die haar energie er ingestoken heeft.. dat het nu en ook Lelystad niet doorgaat. En het is ook mijn eigen beslissing om me niet meer op te geven.. Dan erbij ... voor mij gaan we de verkeerde tijd van het jaar weer in qua gezondheid... dus voor mij een pas op de plaats...
Dat kun je anderen die zich niet opgeven als fotograaf, of mensen die moeten afhaken (om welke reden dan ook) niet aanrekenen toch?
- Machie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Puli, kruising golden retriever X wetterhoun, kruising Pumi, Hrvatski ovčar, Border Collie
- Aantal honden: 5
Al rekenen mensen mij wat aan, dikke prima hoor. Momenteel vind ik euro's ff belangrijker dan een dag foto's maken voor de fun 

- Hailfall
- Zeer actief
Ik vind het heel jammer dat het nu (alweer) niet doorgaat, vooral omdat Moosje het toch elke keer probeert te organiseren.
Ik begrijp Annestiekje haar mening wel hoor, ze houdt er toch een dag voor vrij en dan is het jammer dat allebei de meetings zo in het water vallen.
Mocht er in de toekomst wel een meeting georganiseerd worden waar meer fotografen heenkomen dan wil ik graag nog steeds komen.
Maar nu lijkt het dus niet te gaan lukken jammer genoeg en wij hebben gehoord dat wij ineens een buurtBBQ hebben de dag ervoor.
Ik begrijp Annestiekje haar mening wel hoor, ze houdt er toch een dag voor vrij en dan is het jammer dat allebei de meetings zo in het water vallen.
Mocht er in de toekomst wel een meeting georganiseerd worden waar meer fotografen heenkomen dan wil ik graag nog steeds komen.
Maar nu lijkt het dus niet te gaan lukken jammer genoeg en wij hebben gehoord dat wij ineens een buurtBBQ hebben de dag ervoor.
- Terre
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Berner sennen
- Aantal honden: 2
- Contacteer:
Wilde me net opgeven als fotograaf, maar dat hoeft al niet meer lees ik?
- Scooby
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Duitse dog
- Contacteer:
Dat kan nog wel, toch?Terre schreef:Wilde me net opgeven als fotograaf, maar dat hoeft al niet meer lees ik?
Groetjes, Karen
Duitse doggen 'Uut Sutfene'
- Terre
- Zeer actief
- Contacteer:
Nou ik lees boven mijn reactie dat het weer is afgelast.Scooby schreef:Dat kan nog wel, toch?Terre schreef:Wilde me net opgeven als fotograaf, maar dat hoeft al niet meer lees ik?
- Scooby
- Zeer actief
- Contacteer:
Dat lees ik nog nergens, hoor?Terre schreef:Nou ik lees boven mijn reactie dat het weer is afgelast.Scooby schreef:Dat kan nog wel, toch?Terre schreef:Wilde me net opgeven als fotograaf, maar dat hoeft al niet meer lees ik?
Groetjes, Karen
- moosje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): ISSR Shiloh Shepherd, Cão Lixeira Português, en een aantal part-time Chinese Cresteds
- Contacteer:
Alleen Terre kan als fotograaf mee. Machie heeft zich afgemeld, en Annerieke heeft inmiddels andere plannen volgens mij.

In loving memory: Tara, Cheeco, Rinty, Kazan, Zarah, Shendor & Bleza
Dierenvoedselbank Amersfoort
Facebookpagina Dierenvoedselbank Amersfoort
- Scooby
- Zeer actief
- Contacteer:
O.k., dus...? Het gaat niet door?moosje schreef:Alleen Terre kan als fotograaf mee. Machie heeft zich afgemeld, en Annerieke heeft inmiddels andere plannen volgens mij.
Groetjes, Karen
- luna2906
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Kruising mechelse herder x collie
Ik kan 15 september wel, maar moest ff op iets anders wachten voor ik definitief toe kon zeggen. Maar met twee kom je nog niet zo ver geloof ik he...
- sternentänzerin
- Zeer actief
Stiekem durf ik gewoon niets toe te zeggen want het weekend ervoor heb ik al een enorm zware kluif aan, maar ik wil best komen met camera en mijn best doen, maar ik durf en kan dus echt niets beloven.
...; We will never surrender Winston Churchill
- Habibi
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Sheltie
Perseus (Percy) - Aantal honden: 1
15 september staat in mijn agenda als shoot met Habibi.
Omdat ik daar verder nog niet veel over gehoord heb, dacht ik: "Ik lees het topic even door, mss dat het dan duidelijker wordt."
Maar eigenlijk is dat niet zo.
Gaat het überhaupt nog door? En zo ja: hoe laat, waar exact, tot hoe laat?
Mocht het niet doorgaan, dan zou ik dat graag ook zeker willen weten, dan plan ik alsnog iets anders voor volgende week.
Omdat ik daar verder nog niet veel over gehoord heb, dacht ik: "Ik lees het topic even door, mss dat het dan duidelijker wordt."
Maar eigenlijk is dat niet zo.
Gaat het überhaupt nog door? En zo ja: hoe laat, waar exact, tot hoe laat?
Mocht het niet doorgaan, dan zou ik dat graag ook zeker willen weten, dan plan ik alsnog iets anders voor volgende week.

- Scooby
- Zeer actief
- Contacteer:
Dat geldt ook voor mij!Habibi schreef:Gaat het überhaupt nog door? En zo ja: hoe laat, waar exact, tot hoe laat?
Groetjes, Karen
- moosje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): ISSR Shiloh Shepherd, Cão Lixeira Português, en een aantal part-time Chinese Cresteds
- Contacteer:
Volgens mij zijn er maar 1 of 2 fotografen.
Willen de fotografen die mee kunnen/willen het even laten weten want dan weet ik of het door kan gaan of niet.
Willen de fotografen die mee kunnen/willen het even laten weten want dan weet ik of het door kan gaan of niet.

-
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): flatcoated retriever
Ik had mij opgegeven met mijn honden maar ik zie er vanaf. 1 loopt met een half kaal geschoren poot wegens een wond(wat gelukkig beter gaat) en zo wil ik hem niet op de foto. En 2 dagen daarna krijgen wij sleutel van ons nieuwe huis dus druk genoeg met andere dingen.

jemble 5 maanden
- lijn
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): GBGV
- Aantal honden: 3
Ik ben er ook niet bij. Familiedag van de club op de 15e...
Misschien voor een volgende organisatie van de fotomeeting anders gewoon een wandeling plannen met een paar fotografen en op verschillende plekken mooie plaatjes schieten?
Misschien voor een volgende organisatie van de fotomeeting anders gewoon een wandeling plannen met een paar fotografen en op verschillende plekken mooie plaatjes schieten?
- Terre
- Zeer actief
- Contacteer:
Ik laat het toch afweten, door lange stagedagen en opdrachten heb ik momenteel niet de tijd hiervoor helaas.
- Habibi
- Zeer actief
We zitten nu 4 dagen voor de datum. Ik zou erg graag wat meer definitieve antwoorden willen. Zoals: bij goed weer gaat het door, of: we blazen het af.
Mocht er morgenavond nog niets zeker zijn, dan ga ik ervanuit dat het niet door gaat, en kom ik dus niet.
Tijden, exacte locatie etc. Ik moet er best een stukje voor rijden, en ik ga de gok niet nemen dat ik er in mijn eentje sta, zondag...
Mocht er morgenavond nog niets zeker zijn, dan ga ik ervanuit dat het niet door gaat, en kom ik dus niet.
Tijden, exacte locatie etc. Ik moet er best een stukje voor rijden, en ik ga de gok niet nemen dat ik er in mijn eentje sta, zondag...

-
- Zeer actief
Ik ben er ook niet.
- moosje
- Zeer actief
- Contacteer:
Het gaat niet door, teveel afmeldingen.

- Habibi
- Zeer actief
Oké, jammer.
Maar in ieder geval bedankt voor het laten weten, dan kan ik nu andere plannen gaan maken. Jammer dat er zo veel afmeldingen zijn.
Maar in ieder geval bedankt voor het laten weten, dan kan ik nu andere plannen gaan maken. Jammer dat er zo veel afmeldingen zijn.

- Scooby
- Zeer actief
- Contacteer:
Inderdaad, heel jammer. Ik vind het ook erg jammer dat mensen zich opgeven en dan op het laatste moment om allerlei uiteenlopende redenen toch afmelden. Op deze manier gaat de lol van iets organiseren er toch helemaal af, wanneer je er totaal niet van op aan kunt of mensen wel of niet gaan komen?
Groetjes, Karen
- Demi
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Rottweilers en het Kenzo, Izzy en Ivy ras!
- Aantal honden: 4
- Contacteer:
Ik kon ook niet, veel te druk met klussen en verhuizen
Lieve lieve Lila, Calsey, Damien en Donja, ik mis jullie..
- Lin-C
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): X Russische Toy Terriër
Jammer dat het niet door gaat. Misschien lukt het ooit nog eens om het te plannen