er zijn mensen die me aanraden om van de eerste keer twee pups te kopen, is dit goed denk je?
heeft iemand hier ervaring mee?
wat zijn de positieve en negatieve dingen hierover
groetjes
tess

Moderator: moderatorteam
nee snap ik ook niet helemaal, het is nogal een verschil een herder of een malthezerchrico schreef:Het is nu net of ik jou moet hebben maar gister plaats je een topic over een herder of een labje en je heb in 1 dag besloten dat het een malthezer word 8O 8O Dat gaat er bij mij niet helemaal in
Hahaha scheelt ook helemaal niets hé, een Herder, Labje of Malthezer.chrico schreef:Het is nu net of ik jou moet hebben maar gister plaats je een topic over een herder of een labje en je heb in 1 dag besloten dat het een malthezer word 8O 8O Dat gaat er bij mij niet helemaal in
beetje hoogteverschil tochvinkje schreef:Hahaha scheelt ook helemaal niets hé, een Herder, Labje of Malthezer.chrico schreef:Het is nu net of ik jou moet hebben maar gister plaats je een topic over een herder of een labje en je heb in 1 dag besloten dat het een malthezer word 8O 8O Dat gaat er bij mij niet helemaal in![]()
![]()
Helemaal mee eens! Bezint eer gij begint!!!!MARC_S schreef:Ik hoop dat je weet waar je aan begint, als je gister nog een herder wilde en dus 12 jaar lang erg hard aan het werk met de hond, en nu ineens twee maltezer en dus 12 jaar lang veel kammen en niet te lange wandelingen, vind ik dat niet kloppen. Dat verschil is enorm en je hebt duidelijk niet helder voor jezelf waar je aan begint.
Ik zou even helemaal geen hond nemen want je gaat nu je leven voor 12 jaar of meer vastleggen en twijfeld tussen twee extremen. Of 12 jaar dit, of 12 jaar dat, maak eerst die keuze helder en dan neem je een hondje
Ja, daar is wat voor te zeggen, kijk naar ons! Wij hadden een (klein) hondje uit het asiel, wat helaas niet ging met onze bouvier, reutjes bij elkaar wil dus niet (niet met Xitan tenminste), daarna kregen we Amar, omdat we toch besloten weer voor onze oude liefde te gaan, de Dobermann.mechelaar_fan schreef:labra is reeds lang bezig over een hond, bezinnen doet ze zeker. alleen weet ze nog niet goed wat...
ze wil een leuke vriend, rassen genoeg dus. Ze maakt zich zorgen over HD en andere erfelijke ziektes, over het samengaan met haar dochtertje van 2,5... bezinnen doet ze zich zeker.