Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Hier kun je al je andere foto's kwijt, zoals vakantiefoto's, foto's van je andere huisdieren, natuurfoto's, foto's van enge spinnen, vogels en dergelijke. Alle foto's dus eigenlijk die niet in de normale fotohoek en ook niet in de wandelrubriek thuishoren.
Het is zo'n geweldig dier, gisteren was hij zo uitgelaten op de weide dat ik hem met geen mogelijkheid te pakken kon krijgen, helemaal whoopppie en vanmorgen kwam hij met grote spoed naar mij toe, gek peerd! Hij had het prima naar zijn zin
De Koning is dood, lang leve de Keizer Juan Manuel Fangio is one of the best car racers the world has ever known Fangio; I would give anything for just one minute with you... Ik mis je vriend...
Het is zo'n geweldig dier, gisteren was hij zo uitgelaten op de weide dat ik hem met geen mogelijkheid te pakken kon krijgen, helemaal whoopppie en vanmorgen kwam hij met grote spoed naar mij toe, gek peerd! Hij had het prima naar zijn zin
Ja leuk vond hij het ,ik liep vanochtend vroeg een langere ochtendronde met Rio en Micron toen hij net buiten werd gezet.
Ik kon hem helemaal horen op afstand
cloris schreef:
Het is zo'n geweldig dier, gisteren was hij zo uitgelaten op de weide dat ik hem met geen mogelijkheid te pakken kon krijgen.
ahum. en toen, cloor?
Nou en toen liet ik het over aan de lakei magneten, en die werken zowaar ook bijzonder goed bij de spaanse heer binnen een minuut had jij hem te pakken
De Koning is dood, lang leve de Keizer Juan Manuel Fangio is one of the best car racers the world has ever known Fangio; I would give anything for just one minute with you... Ik mis je vriend...
cloris schreef:
Het is zo'n geweldig dier, gisteren was hij zo uitgelaten op de weide dat ik hem met geen mogelijkheid te pakken kon krijgen.
ahum. en toen, cloor?
Nou en toen liet ik het over aan de lakei magneten, en die werken zowaar ook bijzonder goed bij de spaanse heer binnen een minuut had jij hem te pakken
tineke schreef:Waar die lakeimagneten al niet goed voor zijn
Je begrijpt nu wel waarom hij vanmorgen met gezwinde spoed op mij af kwam rennen toch?
cloris schreef:
ahum. en toen, cloor?