Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
hera ziek, bij de DA geweest.
Moderator: moderatorteam
hera ziek, bij de DA geweest.
Hera is niet bepaald zichzelf vandaag.....
Ze wil niet eten, ligt veel te liggen en heeft al een aantal keer overgegeven.....
Wel wil ze nog steeds achter de katten aan en op straat blaft ze nog vrolijk naar alles en iedereen.....
nou is ze aan het wisselen dus ik verwacht dat ze zich daar niet lekker van voelt plus dat ze van de week een wormenkuur heeft gehad.....
we houden maar even goed in de gaten.....anders toch maar even naar de DA straks.....
Vind dit soort dingen bij pups altijd maar eng.....
Ze wil niet eten, ligt veel te liggen en heeft al een aantal keer overgegeven.....
Wel wil ze nog steeds achter de katten aan en op straat blaft ze nog vrolijk naar alles en iedereen.....
nou is ze aan het wisselen dus ik verwacht dat ze zich daar niet lekker van voelt plus dat ze van de week een wormenkuur heeft gehad.....
we houden maar even goed in de gaten.....anders toch maar even naar de DA straks.....
Vind dit soort dingen bij pups altijd maar eng.....
Laatst gewijzigd door estelle op 23 nov 2003 19:14, 1 keer totaal gewijzigd.
- *Leen*
- Actief
ze kan ook gewoon een dagje niet lekker zijn, hoef je niet meteen naar de da vandaag.
Toen Bengo een weekje bij ons was, namen we hem mee naar het bos en hij was erg vrolijk, maar gaf om de 5 minuten heel veel over en thuis lag hij ook gewoon te liggen.
De volgende dag niets meer aan de hand!
Toen Bengo een weekje bij ons was, namen we hem mee naar het bos en hij was erg vrolijk, maar gaf om de 5 minuten heel veel over en thuis lag hij ook gewoon te liggen.
De volgende dag niets meer aan de hand!

Groetjes van Leentje en een poot van Bengo&Cerruti
*op maandag 8 maart hebben ze Bengo achter mijn rug om herplaatst. Bengo was een prachtige, lieve gezonde zwarte labrador. MIjn soulmate. Bij elke stap die ik zet denk ik aan hem. *
*op maandag 8 maart hebben ze Bengo achter mijn rug om herplaatst. Bengo was een prachtige, lieve gezonde zwarte labrador. MIjn soulmate. Bij elke stap die ik zet denk ik aan hem. *
-
- Zeer actief
- Caro.
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Spaanse Draak
- Aantal honden: 1
- Contacteer:
- Eline*
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Spaanse pepers!
- Aantal honden: 2
- Contacteer:
Sterkte met Hera! Hopelijk valt het mee. Fijn dat je trouwens zo snel kan komen.
Groet Eline,
Juno en Kiki
Nelson hoort ook bij ons, al is hij er niet meer...

Stichting Dierenhulp Cadiz
Boek Spaanse honden in Nederland;handleiding bij adoptie
Juno en Kiki

- Caro.
- Zeer actief
- Contacteer:
8O Jee meis!!!!! 8Oestelle schreef:Ze heeft 39,6 graden koorts, heb de DA gebeld en pups mogen 39,2 hebben....
om 20:00 uur moeten we even langskomen met Hera....
zit me lekker zorgne te maken.....
Wat goed dat je nog even getemperatuurd hebt! Kan je nagaan: zo'n hoge koorts en dan nog spelen....... daarom is ook zo moeilijk te peilen hoe ziek ze zijn.
Laat je wat horen straks? Ik hoop dat het meevalt: ga heeeeeeeel hard duimen voor je lieve meidje!!!!
Oh ik maak me nog niet heel erg druk.Stang schreef:8O Jee meis!!!!! 8Oestelle schreef:Ze heeft 39,6 graden koorts, heb de DA gebeld en pups mogen 39,2 hebben....
om 20:00 uur moeten we even langskomen met Hera....
zit me lekker zorgne te maken.....
Wat goed dat je nog even getemperatuurd hebt! Kan je nagaan: zo'n hoge koorts en dan nog spelen....... daarom is ook zo moeilijk te peilen hoe ziek ze zijn.
Laat je wat horen straks? Ik hoop dat het meevalt: ga heeeeeeeel hard duimen voor je lieve meidje!!!!
Ghaay had op deze leeftijd een keer 40,4 gradne koorts en dat is ook allemaal met een prikje weer goed gekomen....
maar toch is het niet fijn.....en toch maak je je zorgen.....ondanks dat ze nu dus het eten aan het verdedigen is... truttekop

- *Leen*
- Actief
Als ik het allemaal zo lees, denk ik (nee, weet ik
) dat ze best inorde is.
het zal wel met een sisser aflopen.
Laat je wel iets weten?

het zal wel met een sisser aflopen.
Laat je wel iets weten?
Groetjes van Leentje en een poot van Bengo&Cerruti
Nou we zijn weer terug, bij de DA had ze 39.1 graden dus dat was prima
Haar buik deed wel wat rommelig volgens hem.
W.s. iets verkeerds gegeten.
Ze heeft een prikje tegen het braken gehad.
Hij vond het allemaal reuze meevallen en verwacht verder geen problemen meer.
Natuurlijk was ze bij de DA harstikke druk en blij en vrolijk dus ik schaamde al behoorlijk dat ik die man lastig viel maar ja je betaald er genoeg voor (tegen de 60 euro!!!!!). Nog even gewogen en ze weegt al 17 kilo!!!!!!!!!!!!!!! 1,5 week terug woog ze nog maar 14 kilo.....
Normaal hebben we een andere DA van die praktijk en deze man zag dus nu het verhaal over haar achterpootje staan en dat we bij de Tweede lijn waren geweest....hij vroeg dus nog even hoe het daarmee ging.
En jullie raden het nooit maar mevrouw is nu weer als een bezetene door het huis aan het rennen..........

Haar buik deed wel wat rommelig volgens hem.
W.s. iets verkeerds gegeten.
Ze heeft een prikje tegen het braken gehad.
Hij vond het allemaal reuze meevallen en verwacht verder geen problemen meer.
Natuurlijk was ze bij de DA harstikke druk en blij en vrolijk dus ik schaamde al behoorlijk dat ik die man lastig viel maar ja je betaald er genoeg voor (tegen de 60 euro!!!!!). Nog even gewogen en ze weegt al 17 kilo!!!!!!!!!!!!!!! 1,5 week terug woog ze nog maar 14 kilo.....
Normaal hebben we een andere DA van die praktijk en deze man zag dus nu het verhaal over haar achterpootje staan en dat we bij de Tweede lijn waren geweest....hij vroeg dus nog even hoe het daarmee ging.

En jullie raden het nooit maar mevrouw is nu weer als een bezetene door het huis aan het rennen..........

- Eline*
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Spaanse pepers!
- Aantal honden: 2
- Contacteer:

Groet Eline,
Juno en Kiki

Juno en Kiki

- Rataplan
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): asielhonden!
- dogluna
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): De Duitse Dog
- Caro.
- Zeer actief
- Contacteer:
- Caro.
- Zeer actief
- Contacteer:
pfffffffffff die is weer helemaal de oude.....
Rennen, vliegen, bijten, katten pesten, blaffen naar alles en iedereen......
Ze ligt nu 'even' heeeerlijk te slapen.....
alles weer helemaal goed dus, gelukkig maar want ik maak me altijd gelijk zorgen en denk minstens dat ze half dood ana het gaan zijn....
.

Rennen, vliegen, bijten, katten pesten, blaffen naar alles en iedereen......
Ze ligt nu 'even' heeeerlijk te slapen.....
alles weer helemaal goed dus, gelukkig maar want ik maak me altijd gelijk zorgen en denk minstens dat ze half dood ana het gaan zijn....

- Caro.
- Zeer actief
- Contacteer: