Sanne!! schreef:Tjeeeh gaan jullie lekker.
Wie zegt dat ze logees ook zo lang laat wachten?
Als je aangeeft wat je wil geloof ik dat fafo zich daar prima aan houdt hoor.
Inderdaad

En gelukkig weten mijn klanten wel beter dan onze stooktrol. Die weten dat ik niet zomaar wat doe en wel genoeg kennis heb om juist te handelen.
Sem heeft eergisteren en de dag daarvoor gespuugd, en 's avonds gewoon weer gegeten en verder gewoon actief. Tja dan zit ik niet meteen bij de dierenarts met mijn hond, nou wat een slechte eigenaar ben ik zeg

Dan kijk ik het even aan. En gisteren was er niets aan de hand en vandaag (vanavond pas) weer wel en heb ik om half 8 de DA gebeld. En die zei dat ik morgenochtend even langs moet komen. Asta wil gewoon 'wraak' nemen omdat ze beledigd is om een opmerking van mij in haar topic. En dat mag hoor, maar op een gegeven moment is het dan ook wel klaar. Maar dat snapt ze niet zo goed helaas. Dan moet ze weer kijken tot hoever ze kan gaan en doen alsof ik heel slecht ben en ook voor mijn oppashonden enzo. Het is een gebrek van haar zelf denk ik dan maar.
Ik laat morgen weten wat de da heeft gezegd
Hij heeft het water nu binnen gehouden en heeft net weer wat slokjes op, en rond 12 uur geef ik hem weer wat slokjes.