Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Lopen in de regen
Moderator: moderatorteam
- [Sandra]
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Engelse bulldog x Maltezer
- Aantal honden: 1
Lopen in de regen
Mies kan het niet schelen.
Otto en Jet bellen straks 114 nadat ik ze heb uitgelaten.
En die van jullie?
Otto en Jet bellen straks 114 nadat ik ze heb uitgelaten.
En die van jullie?

Groetjes,
Sandra
- Lothian
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Roemeen Dalí, Bulgaar Lucca, lurcher Taro
- Aantal honden: 3
Re: Lopen in de regen
Alsof het accuzuur regent. Dichtgeknepen oogjes, platte oortjes en bij iedere mogelijkheid hangen in de riem richting huis.

-
teckeltoos
- Zeer actief
- Aantal honden: 0
Ik vind het heerlijk.....Sarah niet zo 
- yodi
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): rottweiler
Nelle weigert gewoon om mee te gaan, bij hoge nood rent ze de tuin in en terug onder de overkapping van de blokhut door.
Nu maakt het vandaag niet uit we hebben gisteren uren gewandeld, ze is dus ook nog lui.
Nu maakt het vandaag niet uit we hebben gisteren uren gewandeld, ze is dus ook nog lui.

- Woezel
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Woezel de Shetland Sheepdog
Woezel kruipt naast me, om af en toe een zielige/beschuldigende blik naar me omhoog te werpen.
- Domor
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Peruvian Doodle
Alleen met deken, anders peert hij hem naar huis, dan kunnen we hem bijna niet loslaten. Hij steekt, als hij ziet dat het regent of voelt dat het koud is, ook zelf zijn kop door het deken en anders niet.
- Hylos
- Zeer actief
- Aantal honden: 2
Blijft toch gek, die honden..
Xavi is helemaal weg van de tuinslang! Kan niet genoeg water uit komen.. En zodra het regent gaat ie wat op de drempel staan kijken van "getsie"
Maar ach als hij eenmaal buiten is, gaat het wel hoor. Al schud hij zich om de 100 meter uit
Xavi is helemaal weg van de tuinslang! Kan niet genoeg water uit komen.. En zodra het regent gaat ie wat op de drempel staan kijken van "getsie"
Maar ach als hij eenmaal buiten is, gaat het wel hoor. Al schud hij zich om de 100 meter uit

- runninggirl
- Zeer actief
Ik heb Jura zo net moeten omkopen met een poffertje en een vreugdedansje om op de hoek van de straat een grote plas te doen.
- runninggirl
- Zeer actief
Ik heb Jura zo net moeten omkopen met een poffertje en een vreugdedansje om op de hoek van de straat een grote plas te doen.
- Bruce-Roxy
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Mechelse herder & Chihuahua X Jack-russell
Bruce vind het allemaal prima. Die heeft liever regen dan sneeuw of brandende zon. Rox weet niet hoe snel ze moet piesen om vervolgens heel snel naar huis te rennen. Om daarna binnen ook onwijs veel energie te hebben, dus zo maar even wat spelletjes tevoorschijn toveren! 
Bruce 20-03-2010 Roxy 11-05-2011
- Mary
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Golden Retriever
Het maakt Davey niets uit.
Of het nu hagelt, sneeuwt, met bakken uit de hemel komt, stormt, maakt niets uit want buiten is het feest.
Of het nu hagelt, sneeuwt, met bakken uit de hemel komt, stormt, maakt niets uit want buiten is het feest.

I.M. Matje/Mahatma 05-08-1999 / 28-08-2009
Mijn maatje en schurkie
- Mary
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Golden Retriever
Het maakt Davey niets uit.

I.M. Matje/Mahatma 05-08-1999 / 28-08-2009
Mijn maatje en schurkie
- krullie
- Zeer actief
voor mika is wandelen het einde, wat voor weer het ook is.
bob daar in tegen stelt zich aan en vind het vreselijk.
bob daar in tegen stelt zich aan en vind het vreselijk.
-
Safari
Sliert vind het heerlijk en ik ook. Rakker sjokt gewoon stug door, hij Is nogal flegmatiek. 
- Shibby
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Kruising slagroomsoesje
Shib vindt het allemaal wel best. Tenzij het echt gaat stortregenen, dan gaat hij tussen mijn benen lopen 

Volg Loutjes avonturen op Instagram via @malou_the_profiterole
-
Luna87
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Bullterrier
Luna vind het vreselijk! Ik ook, dus dat scheelt. Paar maanden terug regende het de godganse dag en nog flink ook. Ik heb 4 pogingen ondernomen om Luna te laten plassen, maar ze weigerde gewoon. Ze heeft pas geplast toen mijn vriend thuis kwam, om 6 uur 's avonds 

- tekkel
- Erelid
- Mijn ras(sen): Standaard ruwhaar tekkel
Het maakt haar niets uit. Ik ben vanochtend in de stromende regen in de auto blijven zitten (heb een zere knie
) terwijl zij bijna een half uur heeft rondgescharreld 
"No matter how little money and how few possessions you own, having a dog makes you rich."
- Ptje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Grote Franse poedel en een klein Spaans draakje
Rasta kijkt een beetje sneu, weet je dat het nát is buiten maar legt zich toch bij de situatie neer en loopt sjokkend naast me en op het laatste stuk heel wat sneller.
Met andere woorden, kom vrouwtje dóórlopen.
Met andere woorden, kom vrouwtje dóórlopen.
Aardig zijn doet geen pijn en het kost geen cent, alleen wat moeite- Sucha
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Basset Artésien Normand en Dalmatische Hond
Rups houdt er niet van. Draak en Sproet hebben er minder moeite mee. Alleen keiharde regen willen ze geen van drieen
- Katja-Jessie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Zwitserse Witte Herder
Border Collie - Aantal honden: 2
Abbey vind het niet erg, trekt zich er niks van aan.
Jessie vind het vreselijk! oogjes dichtgeknepen, oren plat, trekken naar huis, en constant haar hoofd aan mijn broek afvegen haha.
En het werkt, want ik vind het hartstikke zielig voor haar als ze zo doet haha
Jessie vind het vreselijk! oogjes dichtgeknepen, oren plat, trekken naar huis, en constant haar hoofd aan mijn broek afvegen haha.
En het werkt, want ik vind het hartstikke zielig voor haar als ze zo doet haha
Een droom wordt een doel wanneer actie wordt ondernomen om het te realiseren.
- Suzanneke
- Actief
- Mijn ras(sen): Het liefste kruisinkje
Evi maakt het ook niet zoveel uit, ze schudt zich alleen om de 10 meter af. Het leukst is natuurlijk het afdrogen, dan wordt madame wild. Zo mooi vind ze het!

- luna2906
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Kruising mechelse herder x collie
Als het begint te regenen onderweg is het wel prima,maar vanuit huis de regen in lopen schijnt voor Luna nogal een moeilijk iets te zijn.alsof ze dan ineens van suiker is,
- Terry
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Wetter
Kira heeft er een heel grote hekel aan en weigert om naar buiten te gaan. Kijkt bij de deur, hoort de druppels vallen en draait meteen om. Ze heeft een mooie regenjas en met die aan wil ze nog net naar de overkant van de straat om in het parkje heel snel te plassen.
Groetjes, Terry
-
Sanner
- Zeer actief
Als ik de voordeur open doe en het regent echt hard, dan zet Jamie de rem er op en wil ze echt niet mee.
Als het heel hard regent vindt Kiwi het ook niet leuk, kijkt ze heel zielig maar die gaat wel mee.
Een beetje regen kan Jamie wel handelen.
Vanochtend expres langer blijven liggen omdat het heel hard regende, ik hou er namelijk ook niet zo van.
Als het heel hard regent vindt Kiwi het ook niet leuk, kijkt ze heel zielig maar die gaat wel mee.
Een beetje regen kan Jamie wel handelen.
Vanochtend expres langer blijven liggen omdat het heel hard regende, ik hou er namelijk ook niet zo van.
- Kirry
- Zeer actief
Sproet kijkt hoogst beledigd, om vervolgens op hoge poten naar het dichtzijzijnste stukje gras te lopen om snel weer weder te keren richting huis. Regen vindt madam echt helemaal niks. Op cursus moest ze ook even in het badje.. God, het leed, de pijn! 
- Kirry
- Zeer actief
Een poffertje. Wat schattig.runninggirl schreef:Ik heb Jura zo net moeten omkopen met een poffertje en een vreugdedansje om op de hoek van de straat een grote plas te doen.
- Marie-Josée
- Erelid
- Mijn ras(sen): Havanezer
Eenmaal nat vindt Tomas het niet erg. Sancho daarentegen maakt er een drama van. Maar die blijft ook wel erg lang nat dus eigenlijk geef ik hem geen ongelijk 
- gyanty
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Border Collie
Kay is intens blij nu. Er zijn weer waterplassen in het bos! Daar kan je doorheen rennen, slippend, glijden, in liggen en heerlijk in graven! Nee regen is geen probleem voor meneer! Norah maakt het op zich niet uit. Als ze maar kan rennen. Als het kan rent ze om een plas heen, maar er doorheen als het moet is ook geen probleem. Nee ze zijn zo makkelijk wat dat betreft! Heerlijk! En je komt ook niemand tegen in het bos (op zondag!). Ik kan daar dan ook best wel van genieten (en onder de bomen regent het net iets minder hard
)
Enige nadeel is dat ik dus straks weer kilo zand in mijn huis heb. Honden vinden stom, ze moeten nu verplicht een uurtje in hun nieuwe biabed blijven liggen om daar het meeste zand in op te vangen. Och wat hebben ze het zwaar.....
Enige nadeel is dat ik dus straks weer kilo zand in mijn huis heb. Honden vinden stom, ze moeten nu verplicht een uurtje in hun nieuwe biabed blijven liggen om daar het meeste zand in op te vangen. Och wat hebben ze het zwaar.....

- Hailfall
- Zeer actief
Loki vind het vreselijk maar ondergaat het eigenlijk, hij wil dan ook sneller naar binnen. Als pup ging hij echt lopen piepen en aanstellen, gelukkig is dat over.
Als we daarna binnen zijn dan gaat hij keihard door het huis rennen ala gekke 5 minuten
Als we daarna binnen zijn dan gaat hij keihard door het huis rennen ala gekke 5 minuten
-
M@rleen
- Zeer actief
- Contacteer:
Boomer is gek op zwemmen, aan regen heeft hij ook geen hekel, maar door een plas lopen??? No way!
Dat doet hij dus echt niet
Overigens, als hij uit logeren is, weigert hij in de regen naar buiten te gaan...
Dat doet hij dus echt niet
Overigens, als hij uit logeren is, weigert hij in de regen naar buiten te gaan...