Heb binnenkort weer wat loopse teven & zou het heeeeeel fijn vinden om ze ergens te parkeren.... evenzogoed wil ik best zo nu & dan een reu opvangen als een huisgenoot loops is... Bakkie bijvoorbeeld

Moderator: moderatorteam
Nanna schreef:Haha! Op zich zie ik het concept Naakthond met koordjes ook wel zittenBadu schreef:.... of vervelende reuen![]()
Heb binnenkort weer wat loopse teven & zou het heeeeeel fijn vinden om ze ergens te parkeren.... evenzogoed wil ik best zo nu & dan een reu opvangen als een huisgenoot loops is... Bakkie bijvoorbeeld
Mijn teef heeft er geen probleem mee en ik ook niet. Dus vandaar...Pakdebal schreef:.
waarom niet laten steriliseren, dan zijn jullie van dit probleem af en de teven ook .
Haha mijn idee!Maeve schreef:Kom je nu mee! Die teef hier is bijna klaar
Dat fokt zo lastigPakdebal schreef:.
waarom niet laten steriliseren, dan zijn jullie van dit probleem af en de teven ook .
Lief schreef:Waarom niet? Waarom wel vraag ik me eerder af. Mijn hond is gezond en wordt loops 2 maal per jaar.
Ter logeer, of om logeer te hebben?moosje schreef:Als ik straks verhuisd ben kan er best af en toe weer een loge bij.
Hoewel er al wel wat aanvragen staan, maar dat komt wel goed.
Beiden, voor de liefhebbers.Dee schreef:Ter logeer, of om logeer te hebben?moosje schreef:Als ik straks verhuisd ben kan er best af en toe weer een loge bij.
Hoewel er al wel wat aanvragen staan, maar dat komt wel goed.
Ow ik bied me aan voor een Chuck logeerpartij! Kan Cody leren dat Weimpjes leuk zijn!nathalie schreef:Een loopse teef blijft gewoon thuis. Mocht Chuck een vervelend ventje worden, mag hij gaan logeren!
ligt eraan hoe ver de reu hene is. Hier heeft hij al 3 dagen níet gegeten, vergeet zijn persoonlijke verzorging en slaapt niet echt. Sommigen gaan zingen etc.twinkeltje schreef:Denk dat mensen liever de reu in huis nemen dan de teef of denk ik dat vekeerd
Ook goed... wanneer kan ik mijn vier mannen brengenbellabeest schreef:persoonlijk zou ik eerder de reu in huis uit logeren sturen dan de loopse teef. maar misschien ligt dat aan mij.
Daar hou ik je aan! Chuck is een makkelijk ventje!JBK schreef:Ow ik bied me aan voor een Chuck logeerpartij! Kan Cody leren dat Weimpjes leuk zijn!nathalie schreef:Een loopse teef blijft gewoon thuis. Mocht Chuck een vervelend ventje worden, mag hij gaan logeren!
En ik kan Chuck knuffelen
JBK schreef:Ow ik bied me aan voor een Chuck logeerpartij! Kan Cody leren dat Weimpjes leuk zijn!nathalie schreef:Een loopse teef blijft gewoon thuis. Mocht Chuck een vervelend ventje worden, mag hij gaan logeren!
En ik kan Chuck knuffelen
nomo schreef:JBK schreef:Ow ik bied me aan voor een Chuck logeerpartij! Kan Cody leren dat Weimpjes leuk zijn!nathalie schreef:Een loopse teef blijft gewoon thuis. Mocht Chuck een vervelend ventje worden, mag hij gaan logeren!
En ik kan Chuck knuffelen![]()
![]()
Zo, JBK uitgeschakeld
hier met Chuck!