Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Zondag 8 september flyballtoernooi HSV de Oase, Rotterdam

Voor de evenementen die niet in de andere rubrieken passen.
Ook geschikt voor aankondigingen met betrekking tot workshops en lezingen.

Moderator: moderatorteam

Kaiou
Zeer actief
Mijn ras(sen): Barbet
Aantal honden: 1

Zondag 8 september flyballtoernooi HSV de Oase, Rotterdam

Ongelezen bericht door Kaiou »

Morgen, zondag 8 september, is het jaarlijkse flyballtoernooi bij HSV de Oase in Rotterdam.
Dit toernooi maakt deel uit van de landelijke competitie georganiseerd door Flyballcompetitie.nl onder auspiciën van K.N.K. Cynophilia.
Er doen 16 teams mee, met elk 6 honden, waarvan steeds 4 honden de wedstrijd lopen.

Het inspringen begint om 8.30 uur, de wedstrijd begint om 9.30 uur en duurt tot ca. 16.00 uur, met een pauze tussen 13.30-14.00 uur.
Er zijn diverse kraampjes.

Iedereen die eens van dichtbij wil zien wat flyball echt inhoudt is welkom om te komen kijken, de toegang is gratis en de hond mag mee.

HSV de Oase zit aan de Bolnesserkade 860 in Rotterdam.

Wat is er te zien?
flyballcompetitie.nl schreef: 's Ochtends wordt alleen op tijd gelopen, elke wedstrijd bestaat uit 2 races en elke ploeg loopt tegen elke andere ploeg in dezelfde klasse.
De 4 beste tijden van elke ploeg worden bij elkaar opgeteld en aan de hand van deze resultaten wordt de startvolgorde voor 's middags bepaald.

's Middags zijn de knock-out ronden. Volgens een vooraf bepaald schema, afhankelijk van het aantal deelnemende ploegen, wordt de onderlinge strijd aangegaan.
Elke wedstrijd bestaat uit maximaal 3 races, waarvan er 2 gewonnen dienen te worden, om verder te mogen.
Afbeelding
Frouke
Zeer actief
Mijn ras(sen): Jack Russell en Border Collie
Aantal honden: 2

Re: Zondag 8 september flyballtoernooi HSV de Oase, Rotterda

Ongelezen bericht door Frouke »

16 teams, daar kunnen we bij de FHN alleen nog maar van dromen.....
Heb morgen een behendigheidswedstrijd in Westendorp anders was ik graag even komen kijken.
Alvast veel succes voor jullie teams!
Asta

Re: Zondag 8 september flyballtoernooi HSV de Oase, Rotterda

Ongelezen bericht door Asta »

Heel veel plezier en succes, ik ben vrijwilliger bij de kc delft bij de behendigheidswedstrijd voor een aantal uurtjes anders waren we wel even komen kijken
Plaats reactie

Terug naar “Evenementen”