Ik vond het ook erg leuk, maar ik vond over sommige dingen slecht nagedacht.
Die 4e hindernis, soort klim schutting, was erg gevaarlijk en er stond een klein meisje bij als begeleiding
Ik heb mijn vriendin nog te hulp moeten schieten omdat haar hond er bijna afviel.
Bij sommigen hadden de begeleiders van het onderdeel het zo druk dat ze niet eens zagen of je het wel of niet had gedaan en konden mensen een onderdeel gewoon laten "aftekenen" terwijl ze het niet gedaan hadden.
Ook vond ik het wel gigantisch druk en sommige enorme fanatiekelingen hadden totaal geen geduld en kijken ook niet uit.
Bijvoorbeeld bij die kratten karretjes, iemand die me tegemoet kwam wilde zijn voorganger inhalen en reed daardoor keihard op mijn kar in waardoor mijn kar helemaal in het gras ging en mijn hond er vanaf viel. En excuses ho maar. Die vent liep gewoon door
Ook bij die eerste touwbrug werd ik er nog net niet afgeduwd door degene die na mij kwam. Meneer had zo'n haast, pfff. Hierdoor werd mijn hond half gewurgd, aangezien het touw door die man bijna tot aan de grond kwam en mijn riem eronder langs ging.
Ook vond ik de enorme wachttijden bij veel onderdelen erg jammer.
Degene die als eerste mochten starten hadden wat dat betreft natuurlijk een enorm voordeel vergeleken de mensen die later starten.