ze zegt dat ze niet voor niks de halve middag voor de deur op me heeft liggen wachten toen ik boodschappen deed, ze wil geen andere mama
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
overdrijven leden soms wel wat over hun honden ?
Moderator: moderatorteam
- renee-uk
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): duitse herder
- Aantal honden: 1
Re: overdrijven leden soms wel wat over hun honden ?
rietje wil niet, ik heb het haar net gevraagd.
ze zegt dat ze niet voor niks de halve middag voor de deur op me heeft liggen wachten toen ik boodschappen deed, ze wil geen andere mama

you can never replace the dogs you've lost, but you can always find a new one to love
- renee-uk
- Zeer actief
ik liep niet te leuren, ik sprak mijn verbazing uit 

you can never replace the dogs you've lost, but you can always find a new one to love
- renee-uk
- Zeer actief
het is gewoon waar 

- Florabel
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Langharige kaninchen Teckel
Iemand interesse in een diva mini-teckel? Graag geruild tegen een stoere hond die voor je wil werken. Lijkt me zo gaaf om eens echt met je hond aan de slag te gaan. Sofie kent een lading commando's maar of ze ze uitvoert op verzoek is altijd weer een verrassing. Ze kan trouwens wel perfect loslopen (baasje is het allerleukst!), ligt aan/op je geplakt op de bank (en in bed..), vooral als je haar borst of buikje kriebelt (krijg je oneindig veel likjes voor) en...ze trekt de aandacht van iedereen die we tegenkomen (oh schattig, oh klein, oh die vlekjes, oh dat blauwe oog). Any one?

Sofie!

-
gonnie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Duitse Pinschers
- Aantal honden: 2
Florabel schreef:Iemand interesse in een diva mini-teckel? Graag geruild tegen een stoere hond die voor je wil werken. Lijkt me zo gaaf om eens echt met je hond aan de slag te gaan. Sofie kent een lading commando's maar of ze ze uitvoert op verzoek is altijd weer een verrassing. Ze kan trouwens wel perfect loslopen (baasje is het allerleukst!), ligt aan/op je geplakt op de bank (en in bed..), vooral als je haar borst of buikje kriebelt (krijg je oneindig veel likjes voor) en...ze trekt de aandacht van iedereen die we tegenkomen (oh schattig, oh klein, oh die vlekjes, oh dat blauwe oog). Any one?
Ja hoor, sinds mijn hondentrainster Teckels in de opvang heeft ben ik ze wel gaan waarderen.
Alleen mijn honden zijn wel stoer, maar zijn zeer zelfstandig of ze voor je willen werken is nog maar de vraag, als je wilt dat ze hazen voor je vangen wil dat eens in de zoveel jaar nog weleens lukken.
Laatst gewijzigd door gonnie op 07 sep 2013 22:39, 1 keer totaal gewijzigd.
Tama, Nikkie, Jarah en Bijou.
Groetjes Gonnie.
Er is geen spreker die het van de zwijger wint.
- Hilde
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Grote poedel en border collies
- Aantal honden: 3
Hier hetzelfdeduitse herder schreef: Even zonder dollen, Noah is voor mij de perfecte hond, wellicht word een ander gek van haar. Zoveel mensen, zoveel wensen zullen we maar zeggen

- Miranda
- Erelid
- Mijn ras(sen): Zwitserse Witte Herder
Tervuerense herder - Aantal honden: 2
Teckels zijn leukFlorabel schreef:Iemand interesse in een diva mini-teckel? Graag geruild tegen een stoere hond die voor je wil werken. Lijkt me zo gaaf om eens echt met je hond aan de slag te gaan. Sofie kent een lading commando's maar of ze ze uitvoert op verzoek is altijd weer een verrassing. Ze kan trouwens wel perfect loslopen (baasje is het allerleukst!), ligt aan/op je geplakt op de bank (en in bed..), vooral als je haar borst of buikje kriebelt (krijg je oneindig veel likjes voor) en...ze trekt de aandacht van iedereen die we tegenkomen (oh schattig, oh klein, oh die vlekjes, oh dat blauwe oog). Any one?
Weet je zéker dat je wil ruilen voor Skadi?
And few will ever climb
the great world-tree from which we've grown
But those who seek will find
the rhythm that vibrates high and far
the great world-tree from which we've grown
But those who seek will find
the rhythm that vibrates high and far
-
Asta
oh kijk wanneer mag asta logerenTessaThomas schreef:Ik wil trouwens wel eens wat honden hebben die gewoon los kunnen lopen, braaf luisteren en lekker rustig in huis zijn.
- Browny
- Zeer actief
- Aantal honden: 5
Dat weet ik wel zekerduitse herder schreef:Heeft er iemand een perfecte hond? Dan wil ik best wel ruilen, krijg je tevens een perfect exemplaar voor terug![]()
Even zonder dollen, Noah is voor mij de perfecte hond, wellicht word een ander gek van haar. Zoveel mensen, zoveel wensen zullen we maar zeggen
Zo is voor iedereen 'de' perfecte hond verschillend, ligt er maar net aan wat je zoekt.

-
bouvierpoedel
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Bouviers en grote poedels.
Een Loes, Lotte, Pien en Dina heb ik wel lopen maar een Jet moet je ergens anders zoeken.Sucha schreef:niemand heeft mijn honden genoemd, gelukkig! Ik ruil niets, kan ze niet missenJet en Loes van BP wil ik wel maar heb niets te ruilen :'(
Wat je zegt ben je zelfffff 

-
S@ndr@
- Zeer actief
Gil is perfect, luistert 99%, sloopt niet, jat niet, kan los en vast naast, jaagt niet, zelfs niet achter katten , maar gaat niet wegAsta schreef:oh kijk wanneer mag asta logerenTessaThomas schreef:Ik wil trouwens wel eens wat honden hebben die gewoon los kunnen lopen, braaf luisteren en lekker rustig in huis zijn.die vreet hooguit je bord leeg
nog voor geen 5 minuten
- tekkel
- Erelid
- Mijn ras(sen): Standaard ruwhaar tekkel
JammerS@ndr@ schreef:Gil is perfect, luistert 99%, sloopt niet, jat niet, kan los en vast naast, jaagt niet, zelfs niet achter katten , maar gaat niet wegAsta schreef:oh kijk wanneer mag asta logerenTessaThomas schreef:Ik wil trouwens wel eens wat honden hebben die gewoon los kunnen lopen, braaf luisteren en lekker rustig in huis zijn.die vreet hooguit je bord leeg
![]()
nog voor geen 5 minuten
Ik wil niet ruilen, maar wil hem er wel bij voor een tijdje. Vind hem schitterend en Eeb is helemaal weg van grote reuen. En mij lijkt het ook wel eens heerlijk om een hond te hebben die respect afdwingt maar eigenlijk een grote zoeterd is en waarbij je je niet hoeft te bukken als je een aanval van aailust hebt
"No matter how little money and how few possessions you own, having a dog makes you rich."
- Lief
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Alaska Malamutes
- Contacteer:
maar zou Gil ook zo perfect zijn bij iemand anders? Misschien wil hij dan helemaal niet luisteren, en gaat hij van de weeromstuit aan de sloop ofzo.S@ndr@ schreef: Gil is perfect, luistert 99%, sloopt niet, jat niet, kan los en vast naast, jaagt niet, zelfs niet achter katten , maar gaat niet weg![]()
nog voor geen 5 minuten
- Hilly45
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Schapendoes
Niemand wil Sam ook. Ben er wel blij mee. Haha.......... wil er best eentje bij te logeren, maar Sammetje niet kwijt voor tijdelijke ruil.

- gabester
- Actief
- Mijn ras(sen): Mijn ras was een kruising tussen een kooiker en vlinderhondje en nu een mooie griekse vuilnisbak
Pika is ook perfect..... perfect in slopen.. niet luisteren... afentoe zijn behoefte in huis doen.. en in jagen...
haha maar toch ben ik gek op dit beest
en doe ik hem nooit niet weg hahahaha denk dat ik na een uur huilend aan de deur sta op hem terug te halen 
haha maar toch ben ik gek op dit beest

- Sucha
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Basset Artésien Normand en Dalmatische Hond
Owbouvierpoedel schreef:Een Loes, Lotte, Pien en Dina heb ik wel lopen maar een Jet moet je ergens anders zoeken.Sucha schreef:niemand heeft mijn honden genoemd, gelukkig! Ik ruil niets, kan ze niet missenJet en Loes van BP wil ik wel maar heb niets te ruilen :'(
-
S@ndr@
- Zeer actief
dat zou kunnen, ik heb t nooit uitgeprobeerd, maar kan me haast niet voorstellen dat t alleen maar mijn/onze invloed isLief schreef:maar zou Gil ook zo perfect zijn bij iemand anders? Misschien wil hij dan helemaal niet luisteren, en gaat hij van de weeromstuit aan de sloop ofzo.S@ndr@ schreef: Gil is perfect, luistert 99%, sloopt niet, jat niet, kan los en vast naast, jaagt niet, zelfs niet achter katten , maar gaat niet weg![]()
nog voor geen 5 minuten
- pioenroos
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): xteckel Mies, eurasier Diem en schapendoes in deeltijd Flora.
Ik wil graag een tijdje een hond(je) om allerlei kunstjes te leren. Zo eentje die graag doet wat jij vraagt en niet een eigen mening heeft en na 1 minuut trainen van alles zelf gaat verzinnen of gewoon weigert verder mee te werken omdat er 100 meter verderop grotere avonturen te beleven zijn
Kunnen loslopen ipv alle buurtkatten en ander loslopend wild willen uitmoorden zou ook een pre zijn
In ruil heb ik 2 lieve (voor mensen) vrolijke en energieke honden. Ze kunnen uren lopen zonder moe te worden en vermaken zichzelf uitstekend
Ze zijn altijd in voor een geintje en Mies slaapt graag in bed, op schoot of in de vensterbank.
Max van Samantha lijkt me wel wat. Of Tallie van Tallie
In ruil heb ik 2 lieve (voor mensen) vrolijke en energieke honden. Ze kunnen uren lopen zonder moe te worden en vermaken zichzelf uitstekend
Max van Samantha lijkt me wel wat. Of Tallie van Tallie
- Elmo/maureen
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Dalmatier
ik wil vonkje wel eens lenen (Van inge-o ) En Nilo
- Elmo/maureen
- Zeer actief
- Frederique
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Bouvier des Flandres
- Contacteer:
Aan ruilen doe ik niet maar Rio van Tineke, James van Charlotte, Barca van Wilma en Glenn van Nanna als het om reuen gaat.
Qua teven zou ik Pepita van Ladybird, Topsi van Nanna, Yanthe van Madelief, Vonkje van Inge O, Kyra van Veronique en Mit en Lars opvangertje Lindy wel zien zitten.
Moest ik een hele roedel moeten overnemen dan graag die van Nanna.
Qua teven zou ik Pepita van Ladybird, Topsi van Nanna, Yanthe van Madelief, Vonkje van Inge O, Kyra van Veronique en Mit en Lars opvangertje Lindy wel zien zitten.
Moest ik een hele roedel moeten overnemen dan graag die van Nanna.
Groetjes, Fréderique en mijn Floddertje Babbe
In liefdevolle herinnering: Dayka, Devlin en Vinou, mijn Bouviermeiden. Mis jullie en hou van jullie
In liefdevolle herinnering: Dayka, Devlin en Vinou, mijn Bouviermeiden. Mis jullie en hou van jullie
- Elmo/maureen
- Zeer actief
- malinois
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): (X) Mechelse herder
- Contacteer:
Wanneer kom je ze halen?Nanna schreef:Net zo makkelijkGollum schreef:De herders van Malinois ofzo?Nanna schreef:Het lijkt mij best geinig om eens met iets totaal tegengestelds te ruilen.
Zeg voor twee weken.
Zodat je na die tijd je eigen meute weer helemaal waardeert
Niks hoor... ze worden niet geruild, zulke kanjers zijn er niet meer op deze wereld

In liefdevolle herinnering aan Xena v.d. Lobo Hoeve 12.08.2001 - 15.06.2016 & Xito v.d. Lobo Hoeve 04.01.06 - 21.08.14 Website Mechelse herders Facebooksite Xygan Facebooksite Xavi
- malinois
- Zeer actief
- Contacteer:
Lunatic schreef:Ow jou Xavi lijkt me ook een heerlijk ventjeHylos schreef:Nou... Das vast niet mijn XaviLunatic schreef:Ruilen doe ik niet aan, ze kunnen helemaal niet zonder mama![]()
Ik zou wel graag Skadi of Xavi een aantal weken willen lenen, lijken me geweldige honden![]()
Maar aangezien er hier meerdere zijn, welke Xavi bedoel je?Maar ik bedoelde die van Malinois

In liefdevolle herinnering aan Xena v.d. Lobo Hoeve 12.08.2001 - 15.06.2016 & Xito v.d. Lobo Hoeve 04.01.06 - 21.08.14 Website Mechelse herders Facebooksite Xygan Facebooksite Xavi
- malinois
- Zeer actief
- Contacteer:
Ik pik dan op mijn beurt een husky van Angelique 

- Elmo/maureen
- Zeer actief
oja en leen graag de grand old lady Xena van Malinois
- malinois
- Zeer actief
- Contacteer:
Xena heeft dr koffertje al gepaktElmo/maureen schreef:oja en leen graag de grand old lady Xena van Malinois

- esenhazel
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Havanezer
Onze Haas gaat nergens heen zonder mij
En Bloem is nog bij mama
-
Tiny
- Zeer actief
- Aantal honden: 0
Ben wel heel benieuwd voor welke je dan zou gaan.malinois schreef:Ik pik dan op mijn beurt een husky van Angelique
In lieve herinnering
Jeda x ehh.. leuk zwart mormeltje,
Beau, Lhasa Apso
&
Akira, Siberian Husky
voor altijd in ons hart
Jeda 14-12-2004 - 23-07-2010
Beau 08-11-2001 - 30-07-2011
&
Akira 16-08-2021
Jeda x ehh.. leuk zwart mormeltje,
Beau, Lhasa Apso
&
Akira, Siberian Husky
voor altijd in ons hart
Jeda 14-12-2004 - 23-07-2010
Beau 08-11-2001 - 30-07-2011
&
Akira 16-08-2021
- malinois
- Zeer actief
- Contacteer:
2Tiny schreef:Ben wel heel benieuwd voor welke je dan zou gaan.malinois schreef:Ik pik dan op mijn beurt een husky van Angelique
Sissy en Arrow