Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Aankeuren, het is afgerond!
Moderator: moderatorteam
- ellen en de birmanen
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): 4 tollers
- Aantal honden: 4
Re: Aankeuren
bri ik heb eventueel een partytent maar geen zijwanden. je moet hem alleen ophalen in voorburg.
ellen
ellen
-
- Zeer actief
Dank je wel voor je aanbodellen en de birmanen schreef:bri ik heb eventueel een partytent maar geen zijwanden. je moet hem alleen ophalen in voorburg.
ellen

- Maltezers
- Zeer actief
Brigitte schreef:Dank je welElmo/maureen schreef:Alvast succeszal vast wel goed komen, Sjon is een mooie vent
ik vind hem ook erg mooi maar ja ben dan ook wel een beetje bevooroodeeld

-
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Mudi
- Aantal honden: 3
- Contacteer:
- moosje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): ISSR Shiloh Shepherd, Cão Lixeira Português, en een aantal part-time Chinese Cresteds
- Aantal honden: 2
- Contacteer:
Succes morgen!

In loving memory: Tara, Cheeco, Rinty, Kazan, Zarah, Shendor & Bleza
Dierenvoedselbank Amersfoort
Facebookpagina Dierenvoedselbank Amersfoort
Succes morgen, enne, slaap goed 

-
- Zeer actief
Alles ligt in coma na een dag survivallen.....alleen....ik nog nietsilvester schreef:Succes morgen, enne, slaap goed

- renee-uk
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): duitse herder
- Aantal honden: 1
volgens mij wordt het een slapeloze nacht 
ik duim morgen
heel veel succes hoor!

ik duim morgen

you can never replace the dogs you've lost, but you can always find a new one to love
- Machie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Puli, kruising golden retriever X wetterhoun, kruising Pumi, Hrvatski ovčar, Border Collie
- Aantal honden: 5
-
- Zeer actief
Erg he, en dat voor 'maar' een aankeuringrenee-uk schreef:volgens mij wordt het een slapeloze nacht
ik duim morgenheel veel succes hoor!

-
- Zeer actief
Nee he, dat denk ik ook niet ik kan iig andere de schuld geven als hij er niet door komtMachie schreef:Succes morgen Bri! Aan Sjon zal het niet liggen iig

Succes morgen!
En ook veel plezier saampjes.
En ook veel plezier saampjes.
- Machie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Puli, kruising golden retriever X wetterhoun, kruising Pumi, Hrvatski ovčar, Border Collie
- crutz
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Mechelse Herders (FCI)
- Aantal honden: 7
- Contacteer:
-
- Zeer actief
-
- Actief
- Mijn ras(sen): Anatolische herder en XMastin
Ben ook heel benieuwd hoe het is gegaan!!
Waren er op de gewone keuring ook nog anatolen?
Ik heb één keer gesproken met een vrouw uit Engeland die haar teefje wilde laten dekken en in Engeland geen juiste reu kon vinden.
Toen heb ik haar foto's gestuurd van Djarro en ze was erg enthousiast. Helaas kwam er een kink in de kabel omdat de vader van Djarro is aangekeurd hier in Nederland. Zij wilde echter ook graag puppy's exporteren naar Amerika omdat haar anatool daar vandaan komt en zij bevriend is met de fokker daar. Echter in Amerika komen puppy's alleen in aanmerking voor een stamboom als er tenminste 3 generaties achter bekend zijn en dat is bij de moeder van Djarro wel zo maar bij pa dus niet, komen we eentje tekort helaas, dus dat verhaal ging niet door want ze wilde wel heel graag een paar puppen naar Amerika hebben, ze dacht dat ze ze hier niet kwijt zou raken. Had het wel leuk gevonden nakomelingen van Djarro. Die krijgt ook altijd de opmerking op zijn keurrapport dat hij zo'n geweldig karakter heeft. Hij is ook niet helemaal perfect qua uiterlijk maar dat is bij zo'n ras ook niet heel erg. Ze zijn allang blij dat er fokmateriaal is, als ze maar gezond zijn en een goed karakter hebben dan is een oor, staart of tandje bijzaak.
Ik denk dat jij met Sjon hier in Nederland wel meer kans maakt om hem in te zetten voor een nestje. De honden met stamboom zijn hier in Nederland veelal familie van Djarro.
Ik heb ook al eens met de turkse bevolking gesproken op de kcm en ze weten idd precies welke lijnen er achter hun honden zitten en ze wisten mij ook de lijn achter Djarro te vertellen omdat zij dus de lijn van de pa van Djarro wel kennen echt wel interessant hoor. Ze vinden Djarro ook allemaal mooi, tenminste dat vertellen ze me altijd
Ik heb één keer gesproken met een vrouw uit Engeland die haar teefje wilde laten dekken en in Engeland geen juiste reu kon vinden.
Toen heb ik haar foto's gestuurd van Djarro en ze was erg enthousiast. Helaas kwam er een kink in de kabel omdat de vader van Djarro is aangekeurd hier in Nederland. Zij wilde echter ook graag puppy's exporteren naar Amerika omdat haar anatool daar vandaan komt en zij bevriend is met de fokker daar. Echter in Amerika komen puppy's alleen in aanmerking voor een stamboom als er tenminste 3 generaties achter bekend zijn en dat is bij de moeder van Djarro wel zo maar bij pa dus niet, komen we eentje tekort helaas, dus dat verhaal ging niet door want ze wilde wel heel graag een paar puppen naar Amerika hebben, ze dacht dat ze ze hier niet kwijt zou raken. Had het wel leuk gevonden nakomelingen van Djarro. Die krijgt ook altijd de opmerking op zijn keurrapport dat hij zo'n geweldig karakter heeft. Hij is ook niet helemaal perfect qua uiterlijk maar dat is bij zo'n ras ook niet heel erg. Ze zijn allang blij dat er fokmateriaal is, als ze maar gezond zijn en een goed karakter hebben dan is een oor, staart of tandje bijzaak.
Ik denk dat jij met Sjon hier in Nederland wel meer kans maakt om hem in te zetten voor een nestje. De honden met stamboom zijn hier in Nederland veelal familie van Djarro.
Ik heb ook al eens met de turkse bevolking gesproken op de kcm en ze weten idd precies welke lijnen er achter hun honden zitten en ze wisten mij ook de lijn achter Djarro te vertellen omdat zij dus de lijn van de pa van Djarro wel kennen echt wel interessant hoor. Ze vinden Djarro ook allemaal mooi, tenminste dat vertellen ze me altijd

Groetjes Petra
Djarro en Suus

Djarro en Suus

-
- Actief
Gefeliciteerd... Yyeeaahhhh
-
- Actief
Nanna schreef:Maar eentje. Zo hondagressief als ze maar komenDjarro schreef:
Waren er op de gewone keuring ook nog anatolen?![]()
Wat een klotebeest.
Maar gefeliciteerd Bri!
Weet je ook wie?
Groetjes Petra
Djarro en Suus

Djarro en Suus

- tycha
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Smoothies
- Contacteer:
- Nawosh
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Zuid Russische ovcharka
- Machie
- Zeer actief
- Elmo/maureen
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Dalmatier
- renee-uk
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): duitse herder
yessssssssssssss

gefeliciteerd bri

gefeliciteerd bri

you can never replace the dogs you've lost, but you can always find a new one to love
- noekie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): american bulldog,
Xfila/stabij/lab/? - Aantal honden: 2
- Contacteer:
Gefeliciteerd Brigitte.
Maar sjon is ook wel een hele mooie anatool
Maar sjon is ook wel een hele mooie anatool
scooby 06-07-1995/31-08-2007
andor 12-04-2001/10-09-2009
andor 12-04-2001/10-09-2009
-
- Zeer actief
Nou, we zijn er 7 uur geweest voor een 1/2 minuut optredenDjarro schreef:Ben ook heel benieuwd hoe het is gegaan!!

Er was ook een Turkse man met een teef en ik vroeg hem ook wat hij van Sjon vond en hij vond het hem ook wel erg mooi hij zei dat in Turkije de grote zwaren honden bij de kudde's blijven voor bewaking en de lichtere zoals Sjon echt achter de wolven aangaan ze noemen die dus ook wel werktype's. Sjon had voor het mooie wel iets hoger en groffer gemogen voor een reu maar dat is gewoon iets wat voor het mooie had gekunt want verder is hij prima. Enigste puntje is zijn oren die staan vaak goed maar even zo vaak niet maar ik zag dat hij niet de enigste daarin was

Er waren er 9 of 10 en allemaal goed gekeurd.
Laatst gewijzigd door Brigitte op 08 sep 2013 19:52, 1 keer totaal gewijzigd.
- Sucha
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Basset Artésien Normand en Dalmatische Hond
-
- Actief
Djarro is ook niet grof in bouw maar dat zijn idd meer wat de turken kangals noemen, de anatolische herder hoort niet zwaar te zijn. Ik heb het daar ook al eens over gehad met dhr Vink, hij zei ook dat de anatool juist slank moet zijn en dus heel snel, nou dat is Djarro wel
. Djarro zou ook wel iets zwaarder mogen zijn maar het is een hele lastige eter, hij wil ons niet op kosten jagen haha. Een broer van hem is veel zwaarder en eigenlijk veel mooier vind ik maar Djarro's hoofd vind ik weer mooier, ach ja je kunt niet alles hebben 
Leuk dat er mensen interesse hebben met een teef. Moet er toch volgend jaar ook maar weer eens naar toe haha.
Maar Sjon is ook nog niet uitgegroeid denk ik, hoe oud is hij?

Leuk dat er mensen interesse hebben met een teef. Moet er toch volgend jaar ook maar weer eens naar toe haha.
Groetjes Petra
Djarro en Suus

Djarro en Suus

- ellen en de birmanen
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): 4 tollers
- Aantal honden: 4
-
- Zeer actief
Ja idd, kwa hoogte viel Sjon me toch best mee, hij was toch één van de hogere honden en ze waren niet allemaal zo grof alleen die van de Turkse mensen. Maar er waren ook nakomelingen van die honden en die waren ook weer niet groot en grof. Dhr. Vink zei idd tegen ons dat Sjon kwa bouw prima was, hij was een tijdje terug zelfs te zwaar en dat terwijl hij een hele moeilijke eter is en op heel weinig voer loopt. Hij is ook gewoon wat mager maar dat is dus prima ze horen enorme afstanden te kunnen afleggen en als je 80 kilo weegt doe je dat niet snel zei hij. Veel van die hele joekels zit ook Mastiff in zeiden ze, voor het imposante maar mensen met echte werk Anatolen zien dat hele zware liever niet, die kosten ook meer kwa onderhoud zeiden zeDjarro schreef:Djarro is ook niet grof in bouw maar dat zijn idd meer wat de turken kangals noemen, de anatolische herder hoort niet zwaar te zijn. Ik heb het daar ook al eens over gehad met dhr Vink, hij zei ook dat de anatool juist slank moet zijn en dus heel snel, nou dat is Djarro wel. Djarro zou ook wel iets zwaarder mogen zijn maar het is een hele lastige eter, hij wil ons niet op kosten jagen haha. Een broer van hem is veel zwaarder en eigenlijk veel mooier vind ik maar Djarro's hoofd vind ik weer mooier, ach ja je kunt niet alles hebben

Maar wel erg leuk om er eens wat meer te zien en met andere mensen te kunnen spreken, die mensen met dat teefje dat was precies een vrouwelijke Sjon, ook zo'n heerlijk karakter maar die was ook nog jong. Dhr. Vink zei ook op het eind stonden we nog met 4 honden en hij zei er staan hier gewoon 4 verschillende type's en ze zijn allemaal goed. Nou ja, dit hebben we binnen en we zien wel hoe het verder gaat. Ik ben iig er enorm blij om dat meerdere mensen hem mooi en leuk vinden en dwederom de opmerking over zijn open karakter dat is al heel wat meer waard dan wat dan ook