Nou hoor, die wilde ik juist voorstellen als ruilS@ndr@ schreef:No way, mijn hond is geheel probleemloos en blijft bij mij
Krijg jij Gollum en Mika, die wegen samen minder dan Gil denk ik
Moderator: moderatorteam
Nou hoor, die wilde ik juist voorstellen als ruilS@ndr@ schreef:No way, mijn hond is geheel probleemloos en blijft bij mij
Safari schreef:Ik wil wel ruilen met de roedel van Kit of Adjani&Tyson.

Monsters zijn hetlieke schreef:Nou, wie wil de mijne hebben? Ik moet wel zeggen dat ik door de jaren heen verschrikkelijk heb gejokt. Ze zijn helemaal niet lief. Ze zijn ontzettend ondeugend, slopen alles, maken een enorme bende van mijn huis, luisteren voor geen meter en iedereen en verharen ook nog ontzettend.
Ik wil trouwens Apple hebben. Nu graag. Dit weekend nog.
En Glenn en Bakkie wil ik ook wel.
Edit: mag ik ook nog een tienerzoon bij de deal gooien? Die heeft voor vanavond nl. een game-avond georganiseerd voor een heel blik vriendjes.
Te mijner huize, wel te verstaan. En heeft mij duidelijk gemaakt dat ik moet gaan wieberen omdat ik anders in de weg loop.
Dan heb ik ineens een hond die kleiner is dan de katMaltezers schreef:nomo schreef:Ja maar, ja maar, ja maar, hij had me al met mijn rug tegen de muur! Rothonden zijn hetS@ndr@ schreef:moet je ze maar op tijd wegtrekken henomo schreef:Oh, er zijn best wat honden die ik erbij wil hebben, maar Morris gaat nergens heenDie blijft lekker de clown uithangen bij mij
Moet er niet aan denken dat ik hem weg zou moeten doen.
(al heeft hij nu wel waarschijnlijk mijn voet gebrokendus bij nader inzien, iemand nog een lompe berner hebben
)
![]()
![]()
![]()
Nou ruilen dan maar tegen een tandloos oud mummeltje van pak hem beet nog geen 3 kilo. Voordeel ze kan onmogelijk je voet breken en ze kan onmogelijk meer per ongeluk/expres in je vingers bijten.
Deal???????????????
Alleen zonder buikgriepEefje83 schreef:Nomo, Sookie is heel lichtvoetig! Hebbuh? Hahaha.
Ik weet niet of ik wil ruilen, ik woon maar klein dus kan zo'n reus als vanGils of Morris helemaal niet hebben hier.....
Als ik een tuin had mag iedereen zijn hond komen dumpen hoor! Hahaha zal een gezellige bende worden
Maar bestond er niet al een topic waar deze vraag gesteld werd?
De herders van Malinois ofzo?Nanna schreef:Het lijkt mij best geinig om eens met iets totaal tegengestelds te ruilen.
Zeg voor twee weken.
Zodat je na die tijd je eigen meute weer helemaal waardeert
ja dáág, je brengt tay maarTessaThomas schreef:Ik wil Tessa wel even uitlenen aan Renee-uk! Ik weet zeker dat zij Tessa haar uitval gedrag er eerder uit had gekregen en haar sneller bereikbaar had gekregen. Alleen ik wil niet ruilen....

Ja, ik. Alleen in vermomming van de Pinscher. Haha.Jion schreef:Heeft iemand nog een roedel pitbulls voor Nanna?Nanna schreef:Het lijkt mij best geinig om eens met iets totaal tegengestelds te ruilen.
Zeg voor twee weken.
Zodat je na die tijd je eigen meute weer helemaal waardeert
renee-uk schreef:ja dáág, je brengt tay maarTessaThomas schreef:Ik wil Tessa wel even uitlenen aan Renee-uk! Ik weet zeker dat zij Tessa haar uitval gedrag er eerder uit had gekregen en haar sneller bereikbaar had gekregen. Alleen ik wil niet ruilen....
die past ook nog eens prima bij mijn rietje, die ik overigens voor geen goud kwijt wil
Pakdebal schreef:.
dit nav een topic over Max , die net verhuisd is , dus een andere eigenaar krijgt .
viewtopic.php?f=1&t=273658
Grappig maar misschien als we allemaal eens ruilen , dan zijn alle problemen opgelost
Jion schreef:Hahaha, jij bent écht wanhopig!gonnie schreef:Ja, ik. Alleen in vermomming van de Pinscher. Haha.Jion schreef:Heeft iemand nog een roedel pitbulls voor Nanna?Nanna schreef:Het lijkt mij best geinig om eens met iets totaal tegengestelds te ruilen.
Zeg voor twee weken.
Zodat je na die tijd je eigen meute weer helemaal waardeert![]()
![]()
@ Nanna: Een roedel pitbull teven heeft zichzelf allang uitgemoord voordat ze aan werpen toekomen.

Dat is ook zo, de een kan helemaal gek worden van een hond terwijl de ander zijn hand er niet voor omdraait. Het is net wat er goed bij je past en hoe je zelf in je vel zit. Ik kan heel goed begrijpen dat iemand gek word van een jonge stuiter-retriever, Gol kon mij ook tot waanzin drijven toen ze jong was. Die was zo ontzettend stout, ga daar maar aan staan. Daar moet je zin in hebben.moniek&bo schreef:Pakdebal schreef:.
dit nav een topic over Max , die net verhuisd is , dus een andere eigenaar krijgt .
Grappig maar misschien als we allemaal eens ruilen , dan zijn alle problemen opgelost
Omdat je mijn topic aanhaalt...
Vind ik het een beetje raar dat je het hebt over overdrijven.
De vorige eigenaar heeft niet overdreven hoor, haar verhalen vertelden haar beleving.
En bij mij net zo. Ik vertel hoe ik het beleef.
Mortal Instruments, City of Bones.Nanna schreef:Welke film ga je kijken?lieke schreef: Dus offer ik mezelf op en ga met een vriendin naar de bios.

Jion schreef:Ik maak je wel los Lieke, kom die kat maar brengen. Maar wel pas ná dinsdag.

Dat is waar, bij mijn eerste Pinscher was er niks aan het handje, maar toen ik Bijou kreeg liep ik toch geregeld met mijn handen in het haar, die jankte al als je even weg was, het idee dat mijn buren zouden gaan klagen maakte dat ik er zenuwachtig van werd.Gollum schreef:Dat is ook zo, de een kan helemaal gek worden van een hond terwijl de ander zijn hand er niet voor omdraait. Het is net wat er goed bij je past en hoe je zelf in je vel zit. Ik kan heel goed begrijpen dat iemand gek word van een jonge stuiter-retriever, Gol kon mij ook tot waanzin drijven toen ze jong was. Die was zo ontzettend stout, ga daar maar aan staan. Daar moet je zin in hebben.moniek&bo schreef:Pakdebal schreef:.
Omdat je mijn topic aanhaalt...
Vind ik het een beetje raar dat je het hebt over overdrijven.
De vorige eigenaar heeft niet overdreven hoor, haar verhalen vertelden haar beleving.
En bij mij net zo. Ik vertel hoe ik het beleef.
Nou das dan afgesproken!Jion schreef:O maar met jou wil ik best een weekje ruilen. Lekker frotten met die staartjes, lijkt me enig!lets have fun schreef:Oh, die 2 van Jion vind ik ook te koddig. Als je daar nog eens van af wilt......

kipo schreef:Ik wil er wel een van IngeO, eens kijken of die mij aan de flaporen kunnen krijgen en Moosje mag haar honden ook wel brengen, alledrie. Pol wil graag gaan wonen bij een lief teefje of een baasje zonder vervelend kind en zonder baan.
Stiekem vind ik het echt sneu voor hem, hij vindt het alleen zijn zo vervelend, dat hij zelfs liever met mijn ouders meegaat dan thuisblijft en dat terwijl hij de hond van mijn ouders eigenlijk niet leuk vindt![]()
Vinden wij ook, maar hij gaat een vriendinnetje krijgen, we moeten er alleen nog eentje vinden die aan onze wensen voldoet.gonnie schreef:kipo schreef:Ik wil er wel een van IngeO, eens kijken of die mij aan de flaporen kunnen krijgen en Moosje mag haar honden ook wel brengen, alledrie. Pol wil graag gaan wonen bij een lief teefje of een baasje zonder vervelend kind en zonder baan.
Stiekem vind ik het echt sneu voor hem, hij vindt het alleen zijn zo vervelend, dat hij zelfs liever met mijn ouders meegaat dan thuisblijft en dat terwijl hij de hond van mijn ouders eigenlijk niet leuk vindt![]()
Ach, dat is ook wel een beetje sneu.
kan nanna je niet helpen met zoeken, die duikelt altijd de leukste honden opkipo schreef:Vinden wij ook, maar hij gaat een vriendinnetje krijgen, we moeten er alleen nog eentje vinden die aan onze wensen voldoet.gonnie schreef:kipo schreef:Ik wil er wel een van IngeO, eens kijken of die mij aan de flaporen kunnen krijgen en Moosje mag haar honden ook wel brengen, alledrie. Pol wil graag gaan wonen bij een lief teefje of een baasje zonder vervelend kind en zonder baan.
Ach, dat is ook wel een beetje sneu.

Is dat een geval 'geluk bij een ongeluk'Adjani & Tyson schreef:Safari schreef:Ik wil wel ruilen met de roedel van Kit of Adjani&Tyson.![]()
ze zijn in ieder geval goed voor je buikspieren, dus dat is dan mooi meegenomen he